• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Візок для перевезення хворих

Завершена

53 370.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 533.70 UAH
Період оскарження: 06.03.2019 15:39 - 12.03.2019 18:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 5c38db35f25a4f6bad53cfdf41ffeaf9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-002022-a.a3
Назва: Вимога
Вимога:
Повний текст вимоги міститься у файлі, що додається
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно наказу ДП «Прозоро №10 від 19.03.2019 Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» наказ державного підприємства «ЗОВНІШТОРГВИДАВ УКРАЇНИ» від 13.04.2016 р. № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» визнати таким, що втратили чинність. У складі тендерної документації вимагається - документ, що підтверджує правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю (протокол загальних зборів засновника(ів) або наказ про призначення керівника підприємства на посаду, довіреність, тощо); Згідно тендерної документації, якщо документ відсутній, необхідно надати письмове пояснення на фірмовому бланку в довільній формі. У складі тендерної пропозиції ФОП Мельник Петро Іванович документ що підтверджує правомочність представника учасника на укладання договору про закупівлю відсутній. Також повторно звертаємо вашу увагу на те, що замовник вимагав обладнання з гарантійним терміном експлуатації з моменту введення в експлуатацію 18 місяців. В інструкції, що надає ФОП Мельник Петро Іванович зазначено, що гарантійний термін експлуатації 12 місяців з дня продажу, але не більше 18 місяців з дня виготовлення. Враховуючи викладене замовник дійшов обґрунтованого висновку про не задоволення вимоги щодо скасування протоколу тендерного комітету від 19.03.2019 № 60-Пр.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 21.03.2019 11:20
Підтвердження вирішення: Враховуючи викладене замовник дійшов обґрунтованого висновку про не задоволення вимоги щодо скасування протоколу тендерного комітету від 19.03.2019 № 60-Пр.
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення дискримнаційних умов

Номер: 7623ac2c66e64026a1b7a74f7390cec9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-002022-a.a2
Назва: Вимога щодо усунення дискримнаційних умов
Вимога:
Повторно звертаємо увагу Замовника на те, що вимога щодо поставки товару одного конкретного виробника є дискрімінаційною, оскільки обмежує право участі у закупівлі учасників, що можуть запропонувати таку ж саму продукцію, але від інших виробників. Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП "Держзовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35, встановлений ОБОВ"ЯЗОК Замовників дотримуватись принципу недискімінації учасників. В зв"язку з цим просимо Замовника дотримуватись визначених чинним законодавством України принципів здійснення допорогових закупівель та усунути дискрімінаційну вимогу щодо надання продукції конкретного виробника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повторно звертаємо Вашу увагу на те що, відповідно до п. 1 Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» від 13.04.2016 N 35 ( надалі - Наказ) допорогова закупівля (далі - закупівля) - закупівля замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII. Згідно з роз’ясненнями, що оприлюднені на всб-порталі prozorro.gov.ua на таку закупівлю не поширюються вимоги Закону України “Про публічні закупівлі” (далі Закон). Відповідно до Закону замовники самостійно визначають суму закупівлі, на яку проводять допорогові закупівлі з використанням електронної системи ProZorro або укладають прямий договір на поставку з обов’язковим звітом в ProZorro. Строки закупівлі та вимоги до пакету документів Замовники формують самостійно, виходячи з власних потреб. Таким чином, вимоги ст.22 Закону «технічка специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника» не розповсюджуються на допорогові закупівлі. Крім того, згідно з підпунктом 6.4 Порядку у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях учасників допорогових закупівель. Враховуючи вищенаведене, Замовник має право визначити конкретне найменування та виробника товару.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2019 17:14
Підтвердження вирішення: Вимога скаржника не задоволена
Вимога
Відхилено

Наявність дискримінаційних умов

Номер: 1f3090c4331d4c34a147ff2ed9c36f75
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-06-002022-a.a1
Назва: Наявність дискримінаційних умов
Вимога:
В тендерній документації міститься посилання на конкретну марку виробника товару, що є предметом закупівлі із застереженням щодо заборони пропозицій аналогів. Відповідно до п 6.2. Порядку здіснення допорогових закупівель, затведжених Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 Замоники при здійсненні закупівель повинні дотримуватись принципу недискримінації учасників торгів. Водночас, вимога Замовника щодо надання товару конкретного виробника позбавляє можливості прийняти участь у даних торгах іншим суб"єктам господарювання, які можуть запропонувати аналогічну продукцію але інших виробників. Таким чином вказана вимога Замовника є дискримінаційною та такою, що порушує Порядок здійснення допорогових закупівель. Враховуючи вищевикладене, просимо Замовника торгів внести відповідні зміни до тендерної документації та привести її зміст у відповідність з вимогами чинного законодавства України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Скаржник повідомляє про наявність дискримінаційних умов у документації, а саме: передбачено виробника. Відповідно до інформації наявної у електронній Системі закупівель, Закупівля визначена як «допорогова». Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, що затверджений наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року No 35 (далі-Порядок). Відповідно до пункту 6.3. та 6.4. Порядку, саме Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент товару відноситься до права Замовника, а не його обов’язку. З огляду на зазначене, та оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 12.03.2019 12:58
Підтвердження вирішення: Вимога скаржника не задоволена