• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

ДК 021-2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Лот 1 – 90923000-3 Послуги з дератизації, Лот 2 – 90921000-9 Послуги з дезінфікування та витравлювання)

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 450.00 UAH
Період оскарження: 19.02.2019 12:38 - 02.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена

СКАРГА З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ІЗ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМНЕТАЦІЇ

Номер: 311581454ec04683acd1c5da7524708a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-001116-b.a1
Назва: СКАРГА З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ ІЗ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМНЕТАЦІЇ
Вимога:
Відповідно до п. 2.3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації за ДК 021-2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Лот 1 – 90923000-3 Послуги з дератизації, Лот 2 – 90921000-9 Послуги з дезінфікування та витравлювання) замовника КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" (надалі – «Замовник») вказано вимогу про надання у учасників (цитата): «2.3. Наявність у штаті підприємства лікаря-дезінфекціоніста та не менше 4 (чотирьох) дезінфекторів.» Проте, такі вимоги Замовника у Тендерній документації є незаконними та дискримінаційними по відношенню до учасників торгів, оскільки: (1) Жоден чинний нормативно-правовий акт не зобов’язує суб’єктів господарювання, що надають послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації мати в штаті працівників лікаря-дезінфекціоніста. Відповідно, вимога про наявність у штаті лікаря-дезінфекціоніста є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ та штучно обмежує право учасників на участь у закупівлі. (2) Лікар-дезінфекціоніст є посадою у закладах охорони здоров’я – відповідно до Переліку лікарських посад у закладах охорони здоров'я, затвердженого Наказ Міністерства охорони здоров'я України 28.10.2002 N 385. Відповідно, оскільки суб’єкти господарювання, що надають послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації не є закладами охорони здоров’я – вимога про наявність у штаті лікаря-дезінфекціоніста є незаконною та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ. (3) Жоден чинний нормативно-правовий акт не ставить вимог та не містить обмежень щодо кількості у штаті дезінфекторів для отримання права суб’єктам господарювання на надання послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації. Відповідно, вимога у Тендерній документації про наявність у штаті не менше 4-ох дезінфекторів для участі у закупівлі – є незаконною та ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ, в тому числі для суб’єктів малого підприємництва. При цьому, відповідно до ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами «недискримінація учасників». В свою чергу, відповідно до ч. 3 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.» А приписами ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що: «4. Тендерна документація НЕ ПОВИННА МІСТИТИ ВИМОГ, ЩО обмежують конкуренцію та ПРИЗВОДЯТЬ ДО ДИСКРИМІНАЦІЇ учасників.» У зв’язку із наведеним, на підставі статей 3, 5, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо: • ВИЛУЧИТИ із Тендерної документації п. 2.3 Додатку 2 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника» до Тендерної документації за ДК 021-2015 – 90920000-2 Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Лот 1 – 90923000-3 Послуги з дератизації, Лот 2 – 90921000-9 Послуги з дезінфікування та витравлювання) замовника КП КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА" вимогу про ««2.3. Наявність у штаті підприємства лікаря-дезінфекціоніста та не менше 4 (чотирьох) дезінфекторів.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п.2 статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: "Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів."
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так