-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021-2015: 24450000-3-Агрохімічна продукція ;( Дезинфекційні засоби -код ДК 021-2015: 24455000-8).
Завершена
92 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 460.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2019 12:11 - 08.03.2019 12:15
Вимога
Залишено без розгляду
До написаного!
Номер:
c6f5899a32584e93aa0b3665f01b60ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000785-a.a4
Назва:
До написаного!
Вимога:
Хабарнику! Хабар відпрацьовуєте? До чого тут висновок санітарно-гігієнічної експертизи??? Засіб повинен бути ЗАРЕЄСТРОВАНИЙ як дезінфекційний! Згідно Постанови КМУ № 178 до Наказу КМУ №908 засіб повинен або мати СВІДОЦТВО ПРО ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ ДЕЗІНФІКУЮЧОГО ЗАСОБУ, або ВНЕСЕНИЙ ДО РЕЄСТРУ МОЗ дезінфекційних засобів. Ні того, ні другого у нього немає! Ми готуємо листи до контролюючих органів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 14:26
Вимога
Залишено без розгляду
про неправомірну дискваліфікацію
Номер:
f1d4eb7ebcd14d54bb45a64c83877f4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000785-a.a5
Назва:
про неправомірну дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику! Своєю вимогою надати гарантійний лист виробника, та відхиляючи мою пропозицію з цієї підстави, Ви порушуєте ст..3 Закона України «Про публічні закупівлі», в якій чітко вказано про недискримінацію учасників закупівлі та економіність та ефективність закупівлі. Дискримінаційний характер цієї умови очевидний: у закупівлі не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками дезинфікційних засобів чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. До того ж, наявність гарантійного листа зовсім не означає, що товар буде якісним, а поставка — своєчасна. Відповідність пропозиції учасника можуть підтвердити сертифікати відповідності товару, інструкції з використання, висновки про якість тощо, але аж ніяк не гарантійний лист виробника або його представника.
Моя пропозиція 100% відповідає всім медико-техніним вимогам закупівлі та є економічно вигіднішою у порівнянні з іншими уасниками. У складі пропозиції я надав гарантійний лист, що товар в мене в наявності і буде наданий Замовнику у необхідній кількості,якості та з необхідним строком придатності. Вважаю дискваліфікацію моєї пропозиції неправомірною та вимагаю повернути її до розгляду Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 16:04
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога!
Номер:
50529d31e2414bafb28850d463e87296
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000785-a.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Ви зовсім знахабніли? Яка алергія, якщо ви його не закуповували? Що ви несете? Це від хабарів у вас алергія. Ви хочете, щоб виробник, який експортує до Європи цей засіб на вас подав до суду? Ви розумієте, що пишите? Поцікавтесь у Нікопольського пологового будинку, чим це для нього закінчилося! Якщо не буде спростування брехливої інформації - ми починаємо діяти в судовому порядку! Щодо невідповідності вимогам документації. Яким саме вимогам документації не відповідає наша продукція? Якщо річ йде про ту писанину, що вам надав "свій" постачальник, яку ви називаєте медико-технічним завданням, то наша позиція наступна. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Окремий лист ми направимо до СБУ, бо є підозра, що хабар, отриманий злочинним шляхом буде використаний на фінасування тероризму та сепаратизму в регіоні!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2019 15:40
Вимога
Вирішена
оскарження визначення переможця
Номер:
147b65ee518a4ec0b4d665d27d3c8daa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000785-a.a6
Назва:
оскарження визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Своєю вимогою надати гарантійний лист виробника, та відхиляючи мою пропозицію з цієї підстави, Ви порушуєте ст..3 Закона України «Про публічні закупівлі», в якій чітко вказано про недискримінацію учасників закупівлі та економіність та ефективність закупівлі. Дискримінаційний характер цієї умови очевидний: у закупівлі не можуть взяти участь ті постачальники, які не є виробниками дезинфікційних засобів чи їхніми представництвами, або ж не мають з ними договірних відносин. До того ж, виробники на власний розсуд вирішують, яким учасникам надавати гарантійні листи — і це суттєво звужує конкуренцію. До того ж, наявність гарантійного листа зовсім не означає, що товар буде якісним, а поставка — своєчасна. Відповідність пропозиції учасника можуть підтвердити сертифікати відповідності товару, інструкції з використання, висновки про якість тощо, але аж ніяк не гарантійний лист виробника або його представника. Моя пропозиція 100% відповідає всім медико-техніним вимогам закупівлі та є економічно вигіднішою у порівнянні з іншими уасниками. У складі пропозиції я надав гарантійний лист, що товар в мене в наявності і буде наданий Замовнику у необхідній кількості,якості та з необхідним строком придатності. Вважаю дискваліфікацію моєї пропозиції неправомірною та вимагаю повернути її до розгляду Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 16:12
Вирішення:
Керуючись ч. 3, ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ми вважаємо за необхідне включити до тендерної документації надання гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності та в терміни поставки, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), підтверджує те, що товар у об’ємах цих електронних торгів врахований у планах власного виробництва на 2019 рік та є в наявності ,тому переможець торгів дійсно матиме можливість постачати якісний товар в обумовлені строки та в необхідній кількості для здійснення безперебійної роботи нашого закладу та забезпечення безпечних умов праці медичного персоналу лікарні, від яких залежить життя та здоров’я громадян, які отримують лікування . Виробники, офіційні представництва, яких достатньо на ринку України, здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію в змозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них. Тому, надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, на підставі п. 6.9 та п. 9.1. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35., та вимог які наведені в оголошені закупівлі, прийнято рішення щодо відхилення вашої пропозиції як такової, що не відповідає зазначеним вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
До вимоги
Номер:
c1b7d23f8655407ca2c6dc8eb58d6dac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000785-a.a3
Назва:
До вимоги
Вимога:
Засіб "Біонол", який наданий у складі пропозиції ФОП Борщ не зареєстрований в Україні як дезінфікуючий ( не має свідоцтва про Державну реєстрацію або не внесений до реєстру МОЗ). відповідно його закупівля разом з дезінфікуючими засобами за кодом 24450000-3 Агрохімічна продукція протизаконна. Цей засіб не входить до цього коду. Також нагадуємо, що згідно Закону України про захист населення від інфекційних хвороб, використання дезінфікуючоих засобів не зареєстрованих в установленому порядку забороняється. Пропозиція ФОП Борщ повинна бути дискваліфікована!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.03.2019 13:14
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув Ваше звернення та повідомляє наступне: тepмін Державної реєстрації засобу «Бiонол» закінчився у квітні 2018 року, однак у відповідності до Порядку державної реєстрації (перереєстрації) дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 3 липня 2006 р. № 908, отримано позитивний висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб дезінфікуючий з мийними властивостями «Бiонол» № 602-123-20-5/41634 від 02.10.2018 р., який затверджено Головою Держпродспоживслужби України.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d4f9254a818e4447bcc28e8755b03d8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-000785-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Засіб дезеліт Т 60 не зареєстрований в Україні як дезінфікуючий. Закуповувати його без регістрації заборонено Законом. Також нагадуємо,що в Україні не існує прального засобу з дезінфікуючим ефектом зареєстрованого як засіб дезіфікуючий. Вимагаємо скорелювати специфікацію.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 05.03.2019 14:01
Дата подачі:
05.03.2019 12:29
Вирішення:
Внесено зміни до переліку дезінфікуючих засобів ,які закуповуються у рамках даної процедури закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так