• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Машини для обробки даних (апаратна частина)

Відповідно тендерної документації

Завершена

217 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 174.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2019 12:40 - 03.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Шановний Замовнику!

Номер: 5e6b9357058d41d8ad161b19b5938cea
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-11-000786-a.c1
Назва: Шановний Замовнику!
Вимога:
Ретельно ознайомившись з пропозицією Учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", хочемо звернути увагу Замовника на наступні невідповідності та погіршення. В тендерній документації серед технічних характеристик до предмету закупівлі «Моноблок» Замовником зазначено «Процесор: Intel Core ІЗ-8100 (3.6 ГГц)». Цей процесор має 4 ядра, тактову частоту 3.6GHz, кеш-пам’ять 6 MB, лінійка Coffee Lake. https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/126688/intel-core-i3-8100-processor-6m-cache-3-60-ghz.html Учасником ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" надано процесор «Intel Core і3-8130U», який має 2 ядра, тактову частоту 2.20 GHz , кеш-пам’ять 4 MB, лінійка Kaby Lake. https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/products/137977/intel-core-i3-8130u-processor-4m-cache-up-to-3-40-ghz.html Просимо дискваліфікувати ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" як Учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника згідно ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» (код ЄДРПОУ: 41860186), викладеній у вимозі за ідентифікатором UA-2019-02-11-000786-a.c1, повідомляємо наступне. Київська дитяча Академія мистецтв проводить торги відповідно до діючого Закону України «Про публічні закупівлі». Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Під час проведення відкритих торгів оцінкою є аукціон, а не розгляд пропозицій після аукціону, адже саме на етапі аукціону визначається найбільш економічно вигідна пропозиція, яку в подальшому розглядає Замовник на відповідність вимогам тендерної документації. У відповідності до ст. 28 цього Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки (у даному випадку – 100% критерієм) є ціна, оскільки здійсненювалася закупівля товарів, для яких існує постійно діючий ринок. На етапі розкриття та розгляду пропозицій Замовник проводить розгляд поданих пропозицій. При цьому, Замовник не розглядає одразу всі пропозиції, а починає з оцінки найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону. Якщо ж пропозиція першого Постачальника підходить Замовнику, інші пропозиції він вже не розглядає. Крім того, статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами, як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з п. 15 ч. 1 ст. 1 Закону переможцем процедури закупівлі є учасник, тендерна пропозиція якого відповідає критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір. Таким чином, договір про закупівлю за результатами процедури закупівлі укладається з переможцем, тендерна пропозиція якого була визначена найбільш економічно вигідною та яку не було відхилено. При цьому перелік підстав відхилення тендерних пропозицій визначений ч. 1 ст. 30 Закону та є вичерпним. Що стосується технічних характеристик окремої частини однієї з 12 (дванадцяти) позицій, що закуповувалися, то процесор Переможця торгів повністю задовольняє вимоги Замовника, оскільки, не зважаючи на те, що запропонований Переможцем процесор має 2 ядра, одночасно він має 4 потоки. Крім того, тактова частота процесора може розганятися до 3,40 GHz. Таким чином, запропонований Переможцем торгів товар цілком відповідає потребам, для яких він призначається, а саме - для роботи з офісними документами та програмами (посилання для порівняння процесорів: https://ark.intel.com/content/www/ru/ru/ark/compare.html?productIds=126688,137977) Відповідно до ч.3 ст.11 Закону об'єктивний та чесний вибір переможця належить до обов’язків тендерного комітету або уповноваженої особи. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовником під час проведення процедури закупівлі, у тому числі під час розгляду та оцінки тендерних пропозицій, повністю дотримано принципів здійснення публічних закупівель, а, відтак, відсутні законодавчо обґрунтовані підстави для задоволення вимоги Товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» стосовно дискваліфікації переможця відкритих торгів
Статус вимоги: Не задоволено