-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція магістрального газопроводу "Івацевичі-Долина" (ІІ нитка) в місці переходу через р.Дністер на км 457 (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2018-01-02-003992-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Реконструкція магістрального газопроводу "Івацевичі-Долина" (ІІ нитка) в місці переходу через р.Дністер на км 457»
Завершена
69 013 844.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 345 069.22 UAH
мін. крок: 0.5% або 345 069.22 UAH
Період оскарження:
07.12.2018 14:37 - 12.01.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:
db6ca9f9ad484c7faf4cdf70bbd2d5ec
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-003221-c.c1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію (текст вимоги додається)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.02.2019 17:19
Вирішення:
22.02.2019р. Учасник опублікував у системі електронних закупівель ProZorro Вимогу № UA-2018-12-07-003221-c.a2 щодо скасування рішення про дискваліфікацію, посилаючись на роз’яснення особливостей здійснення публічних закупівель робіт, викладені у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку) за вих.№ 3302-06/24782-06 від 05.08.2016р. У вказаному листі зазначено, що Закон України «Про публічні закупівлі» «не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону». Пунктом 6.2.4 ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013р. №293 визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу. Виходячи з викладеного, Учасник стверджує, що наведені УМГ «Львівтрансгаз» підстави для відхилення тендерної пропозиції суперечать положенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Предметом Закупівлі є технологічно складні будівельно-монтажні роботи по об’єкту із використанням матеріалів замовника – сталевих труб із заводським ізоляційним покриттям діаметром 1220х15,4 та 1220х14 мм. Згідно з вимогами чинних нормативних документів, вартість матеріалів замовника включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також до договірної ціни робіт для відображення обсягу капітальних інвестицій по об’єкту. Лист Мінекономрозвитку від 05.08.2016р. вих.№ 3302-06/24782-06 не встановлює норм права і має виключно рекомендаційний та інформативний характер, що зазначене у його останньому абзаці. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, але при цьому не забороняє замовнику включати до документації закупівлі вимогу щодо надання такого розрахунку. Вимога щодо надання розрахунку договірної ціни включена УМГ «Львівтрансгаз» до тендерної документації зважаючи на складність робіт, необхідність врахування у ціні пропозиції учасників визначеної вартості матеріалів замовника. Така вимога є загальною для всіх учасників конкурсу та не обмежує конкуренцію серед них. Наявність розрахунку дозволяє попередньо оцінити вартість робіт учасника, його технічне забезпечення, відповідність запропонованих учасником обладнання та матеріалів (в т.ч. ізоляційних) діючим в АТ «Укртрансгаз» технічним вимогам та можливості забезпечення проектних технологічних параметрів.
Крім того учасником ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» до проведення аукціону були прийняті всі умови, викладені в документації закупівлі та надані відповідні документи, без попереднього оскарження у системі електронних закупівель ProZorro.
Таким чином вважаємо безпідставними вимоги ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС», що викладені в листі ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» № Вих01.01-41 від 22.02.2019.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Номер:
c76a36f6c1fc454aa7a8d5c93c606e76
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-07-003221-c.a2
Назва:
Вимога щодо скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Просимо скасувати рішення про дискваліфікацію (текст вимоги додається)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 22.02.2019 17:40
Дата подачі:
22.02.2019 17:40
Вирішення:
22.02.2019р. Учасник опублікував у системі електронних закупівель ProZorro Вимогу № UA-2018-12-07-003221-c.a2 щодо скасування рішення про дискваліфікацію, посилаючись на роз’яснення особливостей здійснення публічних закупівель робіт, викладені у листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України (Мінекономрозвитку) за вих.№ 3302-06/24782-06 від 05.08.2016р. У вказаному листі зазначено, що Закон України «Про публічні закупівлі» «не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону». Пунктом 6.2.4 ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013р. №293 визначено, що ціна пропозиції переможця торгів є договірною ціною на об’єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником. Оскільки ціна тендерної пропозиції учасника може зменшуватись за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку учасником кошторису, та враховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись сторонами під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу. Виходячи з викладеного, Учасник стверджує, що наведені УМГ «Львівтрансгаз» підстави для відхилення тендерної пропозиції суперечать положенням чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель.
Предметом Закупівлі є технологічно складні будівельно-монтажні роботи по об’єкту із використанням матеріалів замовника – сталевих труб із заводським ізоляційним покриттям діаметром 1220х15,4 та 1220х14 мм. Згідно з вимогами чинних нормативних документів, вартість матеріалів замовника включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва, а також до договірної ціни робіт для відображення обсягу капітальних інвестицій по об’єкту. Лист Мінекономрозвитку від 05.08.2016р. вих.№ 3302-06/24782-06 не встановлює норм права і має виключно рекомендаційний та інформативний характер, що зазначене у його останньому абзаці. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить вимоги щодо подання учасником у складі тендерної пропозиції розрахунку договірної ціни до проведення електронного аукціону, але при цьому не забороняє замовнику включати до документації закупівлі вимогу щодо надання такого розрахунку. Вимога щодо надання розрахунку договірної ціни включена УМГ «Львівтрансгаз» до тендерної документації зважаючи на складність робіт, необхідність врахування у ціні пропозиції учасників визначеної вартості матеріалів замовника. Така вимога є загальною для всіх учасників конкурсу та не обмежує конкуренцію серед них. Наявність розрахунку дозволяє попередньо оцінити вартість робіт учасника, його технічне забезпечення, відповідність запропонованих учасником обладнання та матеріалів (в т.ч. ізоляційних) діючим в АТ «Укртрансгаз» технічним вимогам та можливості забезпечення проектних технологічних параметрів.
Крім того учасником ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» до проведення аукціону були прийняті всі умови, викладені в документації закупівлі та надані відповідні документи, без попереднього оскарження у системі електронних закупівель ProZorro.
Таким чином вважаємо безпідставними вимоги ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС», що викладені в листі ПАТ «ТРАНС-ВІСМОС» № Вих01.01-41 від 22.02.2019.
Статус вимоги:
Відхилено