• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Звукове обладнання (активна акустична система – 2 од., пасивна широкосмугова акустична система – 2 од., пасивний сабвуфер – 2 од., підсилювач потужності – 2 од., цифровий мікшерний пульт – 1 од., мультикор – 1 од.)

Вимоги щодо товару визначені в тендерній документації

Торги не відбулися

460 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 303.00 UAH
Період оскарження: 25.02.2019 17:31 - 09.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації Учасника ФОП Круць Т.Р.

Номер: 741be70d1e2c4bd880804f8af2ddfa11
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-25-001604-c.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації Учасника ФОП Круць Т.Р.
Вимога:
15.03.2019р тендерним комітетом Замовника - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ було прийняте рішення відповідно до результатів розгляду тендерних пропозицій – відхилення тендерної пропозиції ФОП Круць Тетяна Романівни , про що свідчить протокол засідання тендерного комітету №31 від 15.03.2019, який було оприлюднено в електронній системі закупівель 16.03.2019 14:09 (далі – Протокол). Відповідно до Протоколу в результаті розгляду тендерних пропозицій визнано – Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури відкритих торгів по предмету закупівлі. Код ДК 021:2015: 32340000-8 – мікрофони та гучномовці (Звукове обладнання ( активна акустична система – 2 од., пасивна широкосмугова акустична система – 2 од., пасивний сабвуфер – 2 од., підсилювач потужності – 2 од., цифровий мікшерний пульт – 1 од., мультикор – 1 од.) – ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДТРИЄМЕЦЬ КРУЦЬ ТЕТЯНА РОМАНІВНА з наступних підстав: 1. Підпунктом 6.1.1 п. 5.1 частини “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено надання учасником для підтвердження відповідальності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору, копія якого надана у складі пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (якщо такий є), за підписом та печаткою замовника, а також містити дату складення відгуку та інформацію щодо дати укладання та номеру (якщо договору присвоєно номер) відповідного договору, найменування поставленого згідно договору, інформацію щодо дотримання та виконання учасником всіх обов’язків згідно договору ( в частині якості поставленого товару, своєчасно та повноти виконання договору, тощо). Учасник не надав у тендерній пропозиції позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору. ФОП Крцуь Т.Р. повідомляє: Відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, як зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Законом України «Про публічні закупівлі» не закріплено поняття аналогічного договору та не визначено перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх такому критерію. В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Круць Т.Р. міститься електронний файл під назвою «Аналогічні договори», який містить довідку про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічного договорів , відповідно скан –копії договорів та накладних що підтверджують виконання аналогічних договорів. Учасник - ФОП Круць Т.Р. не погоджується із вказаною підставою відхилення його Пропозиції та зазначає, що вказаний лист-відгук є необов'язковим документом у господарській діяльності і його вимагання від Контрагента за договором нічим не передбачено. Відповідно до Закону України "Про інформацію" власником вказаного документу (інформації) є контрагент, який утворює вказаний документ. Тобто надання документу залежить від волі іншої юридичної особи, яка вказаною інформацією (документом) розпоряджується за власним бажанням. Як зазначає ФОП Круць Т.Р. , Замовник Документацією вимагає від учасника спонукати інших суб'єктів господарювання видати не передбачений чинним законодавством документ. Замовнику має бути відомо, що «листи-відгуки» на відміну від самих договорів, накладних та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Тому на підставі Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть вимагатися від учасників торгів. Надання офіційних листів замовниками залежить від їх внутрішніх правил та процедур і є неможливим в разі, якщо ці правила не передбачають надання таких листів. Але цей факт жодним чином не є свідоцтвом успішності або неуспішності виконання тих чи інших контрактів. Відповідно до Частини 7, Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Отже Замовник, в разі необхідності, має змогу самостійно звернутися до замовників, що містяться у контрактах та отримати необхідну інформацію. Зазначимо також, що відповідно до Частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» 2. Частиною ІІ “Інша інформація” розділу “Оцінка тендерної пропозиції” тендерної документації передбачено, що Учасник надає гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції» у виконанні умов договору про закупівлю. Тендерна пропозиція учасника не містить гарантійний лист про те, що він не обмежений законодавством «Про санкції». ФОП Крцуь Т.Р. повідомляє: В складі тендерної пропозиції учасника ФОП Круць Т.Р. знаходиться електронний файл під назвою «Гарантійний лист (2)», який містить інформацію, що учасник не обмежений законодавством «Про санкції», отже замовник неуважно розглядав пропозицію ФОП Круць Т.Р., чим порушив наші права згідно ст 3 ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про публічні закупівлі (об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій) Згідно вище вказаних доведень , вважаємо, що дискваліфікація нас, як учасника, що надав найбільш економічно вигідну пропозицію, є ПОРУШЕННЯМ ЗАКОНУ УКРАЇНИ “Про здійснення державних закупівель” та носить ознаки КОРУПЦІЙНИХ ДІЙ. А також, зважаючи, що Замовник - ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ- оприлюднив у електронній системі повторний тендер на той самий предмет закупівлі - Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-16-000044-c не дочекавшись закінчення періоду оскаржень, щодо кваліфікації учасників попереднього тендеру, вбачаються ознаки КОРУПЦІЙНИХ ДІЙ Замовника, такі як – домовленісь з певним суб’єктом господарювання, який буде вигідний Замовнику. Вимагаємо скасувати дискваліфікацію ФОП Круць Т.Р., як учасника тендерної закупівлі UA-2019-02-25-001604-c В разі відмови відповіді на нашу вимогу, залишаємо за собою право звернення до АМКУ та інших антикорупційних органів. З повагою, ФОП Круць Тетяна Романівна
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником детально опрацьовано Ваша вимога, та повідомляємо наступне: Порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій визначено у відповідності до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Зокрема, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Згідно п. 4 вказаної норми після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. При цьому строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. У відповідності до листа-роз’яснення МЕРТУ №3302-06/24704-06 від 05.08.2016р. Закон, зокрема ст. 28 встановлює різні алгоритми здійснення розгляду та оцінки тендерних пропозицій у залежності від очікуваної вартості закупівлі. За результатами розгляду складається протокол розгляду тендерних пропозицій за формою, встановленою Уповноваженим органом, та оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 Закону. Згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме ст. 16 не містить переліку та обсягу документів, якими Учасник підтверджує відповідність критерію/ям, які встановив Замовник. Також частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому, Законом визначено зміст кваліфікаційних критеріїв, а замовник визначає спосіб документального підтвердження у вигляді переліку документів які учасник має надати для підтвердження відповідних критеріїв. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Отже, Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження встановленим кваліфікаційним критеріям, та виходячи з особливостей закупівлі. Також хотілось би зазначити що позитивний відгук від замовника (оригінал) згідно виконання аналогічного договору не є конфіденційною інформацією, а тому якщо учасником дотриманно та виконанно всі обов’язки згідно договору (в частині якості поставленого товару, своєчасності та повноти виконання договору, тощо замовник у разі звернення учасника повинен надати йому позитивний відгук. У статті 30 Закону передбачені підстави за які Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника, при цьому така підстава може бути одна. Крім того, практика розгляду подібних зауважень/скарг органом оскарження (АМКУ) є наступною - Замовник на власний розсуд зазначає перелік та обсяг (кількість), формат, зміст та тому подібне стосовно документів, які повинен надати Учасник. При цьому хотілось би зазначити що ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений порядок оскарження процедури закупівлі, та у разі якщо учасник важчає що його права порушені він може звернутися до Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Відхилено