• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин автомобільний А-95 Євро - 3000 л, бензин автомобільний А-92 Євро - 25000 л, дизельне паливо Євро - 8300 л)

Місце поставки: на автозаправних станціях м. Ковеля Волинської обл., цілодобово, окремими партіями.

Завершена

1 063 637.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 318.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2019 13:21 - 26.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Підстава для відхилення

Номер: 879e0699bfeb4ed2bbdeb1ef7ffa724c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-001664-b.a2
Назва: Підстава для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції: Ч. 3.1. Додатку №1 передбачає вимогу щодо надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічного за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити найменування та адресу замовника, предмет договору, строки виконання робіт, номер і дату укладеного договору). Довідка Учасника не містить інформацію щодо строків виконання, Учасник подає інформацію лише щодо кінцевого терміну виконання, початковий- відсутній. Норма ч. 1 ст. 251 ЦК України визначає строк як певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. У свою чергу, відповідно до ст. 252 цього кодексу «строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами», тоді як «термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати». Виходячи із вищенаведеного, Учасник повинен зазначити проміжок часу, протягом якого мало місце виконання договору. ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить наступну вимогу : «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).» Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису. Ч. 1 розділу 3 тендерної документації: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: - випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору». У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини. Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є: правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44); інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту. Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна. Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії. Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою. Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2019-02-14-001664-b.a2 від 11.03.2019 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Підстави для відхилення

Номер: 390346dd760f4010b33377ab9d28982e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-14-001664-b.a1
Назва: Підстави для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції: Ч. 3.1. Додатку №1 передбачає вимогу щодо надання листа в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічного за предметом закупівлі) (обов’язково зазначити найменування та адресу замовника, предмет договору, строки виконання робіт, номер і дату укладеного договору). Довідка Учасника не містить інформацію щодо строків виконання, Учасник подає інформацію лише щодо кінцевого терміну виконання, початковий- відсутній. Норма ч. 1 ст. 251 ЦК України визначає строк як певний період у часі, зі спливом якого пов'язана дія чи подія, яка має юридичне значення. У свою чергу, відповідно до ст. 252 цього кодексу «строк визначається роками, місяцями, тижнями, днями або годинами», тоді як «термін визначається календарною датою або вказівкою на подію, яка має неминуче настати». Виходячи із вищенаведеного, Учасник повинен зазначити проміжок часу, протягом якого мало місце виконання договору. ч. 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації містить наступну вимогу : «Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами).» Документи, надані в складі тендерної пропозиції Учасником, подано із недотриманням вищенаведеної вимоги, враховуючи те, що документи не є сканованими, фактично не підписані службовою особою, а містять накладення зображення відбитку штампу та підпису. Ч. 1 розділу 3 тендерної документації: «Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: - випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору». У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини. Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є: правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44); інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту. Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна. Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії. Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою. Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу № UA-2019-02-14-001664-b.a1 від 05.03.2019 р.
Статус вимоги: Не задоволено