• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфікуючи засоби)

Торги не відбулися

191 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 910.00 UAH
Період оскарження: 11.03.2019 15:10 - 14.03.2019 15:15
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: 5dda9997e60f4680928930e3f2b8bf24
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-11-001647-a.a3
Назва: Вимога!
Вимога:
Замовник намагається првести корупціну закупівлю у свого постачальника, але щось пішло не так і постачальник не вийшов на торги! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Вимога!

Номер: 6d7aae8e7fb84228899d9a582643eb0b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-11-001647-a.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Ви не маєте права НЕ розглядає еквіваленти!!!Замовник Зазначив, що не має на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Шановний, якщо ви не зміните свій підхід, не приберете з документації дискримінаційні вимоги, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: f2841ee3a8d24bcaacd89d74704bd58a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-11-001647-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, стандарти EN (ми в Україні, а не в Євросоюзі!), ph та густина, властиві лише для зазначених в документації торгових марок, температура зберігання (не нижча -20 градусів!!! Чому???),. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів! Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації: Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, відповідаючи на Вашу скаргу повідомляємо, що Ваші вимоги та звинувачення вважаємо безпідставними і образливими. Дезінфікуючи засоби нами підібрані так, щоб максимально ефективно забезпечити виконання санітарних норм нашого закладу. Що стосується температури зберігання не нижче -20°С - так прописано в методичних вказівках до цього дезінфікуючого засобу, які затверджені в МОЗ. А як що, це Вас не влаштовує, звертайтесь зі скаргами до МОЗ. МОЗ регулює і затверджує в методичних вказівках, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, а як що з ваших слів «головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів», то тоді достатньо хлорного вапна та мила. В Медико-технічних вимогах зазначені дезінфекційні засоби чотирьох різних виробників, таким чином, не може бути наміру просунути до перемоги, вже заздалегідь визначеного переможця. І Вам ніхто не забороняє та не заважає прийняти участь в закупівлі із потрібними нам дезінфікуючими засобами. Таким чином, викладені нами Медико-технічні вимоги не суперечать жодному пункту та принципам встановлених Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», згідно п. 6.4 даного Порядку "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Тобто зазначення "або еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком. Радимо уважно читати Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" і методичні вказівки до дезінфекційних засобів. Ви не Уповноважений орган , щоб виносити обвинувальний вирок. Крім того, в процесі роботи з аналоговими дезінфікуючими засобами протягом кількох років у співробітників нашого закладу були зафіксовані побічні реакції, в тому числі важкого ступеня враженості.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні