-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів, та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області)
Торги не відбулися
134 463 374.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 672 317.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 672 317.00 UAH
Період оскарження:
17.01.2019 17:27 - 14.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
f999d08866394d6ca23b8bdfa2e02eaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-17-001839-b.b1
Назва:
СКАРГА
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Службою автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) 17 січня 2019 року оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг:
« 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів, та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області)» ( далі – Закупівля)
Товариство з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств» має намір прийняти участь у процедурі Закупівлі, оголошеній Замовником.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений принцип недискримінації учасників, відповідно до якого вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
При цьому у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження , що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами Товариство з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими , що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження , є рішення і дії Замовника стосовно встановлення у тендерній документації дискримінаційних (по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств») вимог, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у процедурі закупівлі.
Так, Замовник встановив вимогу що наявності досвіду виконання аналогічних договорів:
«5.2. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи:
5.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що були укладені в період 2017 – 2018 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Загальна сума вартості виконання договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна бути не менше 10% від очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням того, що аналогічними договорами будуть вважатись договори на надання послуг з:
- експлуатаційного утримання, або ремонту, або влаштування мереж зовнішньго освітлення на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не менше 7 % від суми очікуваної вартості;
- з експлуатаційного утримання або ремонту або технічного обслуговування світлофорних об’єктів, в обсязі виконання не меньше 1,1 % від суми очікуваної вартості;
- експлуатаційного утримання або технічного обслуговування ліфтів надземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не меньше 0,1 % від суми очікуваної вартості;
- з експлуатаційного утримання, або ремонту, або технічного обслуговування систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) або автоматизованої системи управління дорожнім рухом на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не меньше 1,8 % від суми очікуваної вартості.
Аналогічний договір(и) стосовно ліфтів, може бути наданий Учасником з урахуванням досвіду роботи (договору) субпідрядника, в разі наявності його гарантійного листа про участь у виконанні договору зазначеному у Додатку № 3 цієї тендерної документації.
Надати копію аналогічного договору (договорів) та форми КБ-3 на суму виконання договору (договорів). Додатки, які є невід’ємною частиною договору (договорів) Учаснику надавати не обов’язково.
У разі якщо Учасник- надавав послуги (виконував роботи) у підприємств нерезидентів і здавав надані послуги (виконані роботи) не за формами КБ-3, а за міжнародними (іноземними) вимогами оформлення документів (наприклад за Міжнародними умовами FIDIC) він надає відповідний документ наданих послуг (виконаних робіт) та лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання форми КБ-3. Якщо форми, складені за міжнародними (іноземними) вимогами оформлення документів, додатково надається завірений печаткою* учасника або нотаріально завірений, або завірений апостилем переклад українською мовою.
Позитивний відгук (відгуки, щодо кожного договору, які зазначені в Додатку № 3 до цієї тендерної документації) від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника). У разі внесення в Додаток № 3 договорів, де Замовником була Служба автомобільних доріг у Київській області, також необхідно отримати відповідний позитивний відгук, підписаний керівництвом Замовника.
Товариство з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств» має досвід виконання договорів на експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення, однак вищезазначені вимоги Замовника щодо надання аналогічних договорів:
з експлуатаційного утримання, або ремонту, або влаштування мереж зовнішньго освітлення на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не менше 7 % від суми очікуваної вартості; з експлуатаційного утримання або ремонту або технічного обслуговування світлофорних об’єктів, в обсязі виконання не меньше 1,1 % від суми очікуваної вартості; з експлуатаційного утримання або технічного обслуговування ліфтів надземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не меньше 0,1 % від суми очікуваної вартості; з експлуатаційного утримання, або ремонту, або технічного обслуговування систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) або автоматизованої системи управління дорожнім рухом на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не меньше 1,8 % від суми очікуваної вартості обмежує нас кількістю договорів та не дає можливості прийняти участь у закупівлі.
Вважаємо цю вимогу такою, що порушує норми частини другої статті 16 Закону та принципи здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників.
На нашу думку, Замовник умисно вчиняє дії щодо необгрунтованого обмеження кількості учасників торгів , чим порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті порушуться права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств».
Відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 13.02.2019 22:22
- 8В-19 Тендерна документація.doc 13.02.2019 22:22
- Докази оплати.pdf 13.02.2019 22:22
- Рішення від 18.02.2019 № 1673.pdf 18.02.2019 17:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2019 № 2413.pdf 06.03.2019 18:10
- Рішення від 05.03.2019 № 2413.pdf 11.03.2019 21:08
- Пояснення та додаткова інф. на скаргу.pdf 27.02.2019 11:02
- Відомість розрахунку питомої ваги.pdf 27.02.2019 11:02
- Зведений кошторисний розрахунок.pdf 27.02.2019 11:03
- Очікувана вартість закупівлі.pdf 27.02.2019 11:03
- СОУ 42.1-37641918-105_2013 Класифікація робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування.pdf 27.02.2019 11:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2019 22:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.03.2019 21:08