• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів, та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області)

Торги не відбулися

134 463 374.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 672 317.00 UAH
Період оскарження: 17.01.2019 17:27 - 14.02.2019 00:00
Скарга
Відхилено

СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: f999d08866394d6ca23b8bdfa2e02eaf
Ідентифікатор запиту: UA-2019-01-17-001839-b.b1
Назва: СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Службою автомобільних доріг у Київській області (далі – Замовник) 17 січня 2019 року оголошено відкриті торги з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг: « 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги (СОУ 42.1-37641918-105:2013. Послуги з експлуатаційного утримання мереж зовнішнього освітлення, центрального управляючого пункту і автоматизованої системи управління дорожнім рухом та контролю за станом покриття та (АСУРСП), світлофорних об’єктів, ліфтів надземних пішохідних переходів, та систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) на автомобільних дорогах державного значення загального користування у Київській області)» ( далі – Закупівля) Товариство з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств» має намір прийняти участь у процедурі Закупівлі, оголошеній Замовником. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон) закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачений принцип недискримінації учасників, відповідно до якого вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. При цьому у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону, положення частини четвертої статті 22 Закону, а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження , що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами Товариство з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо, що незаконними та такими , що порушують права та законні інтереси суб'єкта оскарження , є рішення і дії Замовника стосовно встановлення у тендерній документації дискримінаційних (по відношенню до Товариства з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств») вимог, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у процедурі закупівлі. Так, Замовник встановив вимогу що наявності досвіду виконання аналогічних договорів: «5.2. Для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям потрібно надати наступні документи: 5.2.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (договорів), що були укладені в період 2017 – 2018 років (Додаток № 3 до цієї тендерної документації). Загальна сума вартості виконання договору (договорів) за один з років вказаного періоду, повинна бути не менше 10% від очікуваної вартості закупівлі, з урахуванням того, що аналогічними договорами будуть вважатись договори на надання послуг з: - експлуатаційного утримання, або ремонту, або влаштування мереж зовнішньго освітлення на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не менше 7 % від суми очікуваної вартості; - з експлуатаційного утримання або ремонту або технічного обслуговування світлофорних об’єктів, в обсязі виконання не меньше 1,1 % від суми очікуваної вартості; - експлуатаційного утримання або технічного обслуговування ліфтів надземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не меньше 0,1 % від суми очікуваної вартості; - з експлуатаційного утримання, або ремонту, або технічного обслуговування систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) або автоматизованої системи управління дорожнім рухом на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не меньше 1,8 % від суми очікуваної вартості. Аналогічний договір(и) стосовно ліфтів, може бути наданий Учасником з урахуванням досвіду роботи (договору) субпідрядника, в разі наявності його гарантійного листа про участь у виконанні договору зазначеному у Додатку № 3 цієї тендерної документації. Надати копію аналогічного договору (договорів) та форми КБ-3 на суму виконання договору (договорів). Додатки, які є невід’ємною частиною договору (договорів) Учаснику надавати не обов’язково. У разі якщо Учасник- надавав послуги (виконував роботи) у підприємств нерезидентів і здавав надані послуги (виконані роботи) не за формами КБ-3, а за міжнародними (іноземними) вимогами оформлення документів (наприклад за Міжнародними умовами FIDIC) він надає відповідний документ наданих послуг (виконаних робіт) та лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою*, у якому зазначає законодавчі підстави ненадання форми КБ-3. Якщо форми, складені за міжнародними (іноземними) вимогами оформлення документів, додатково надається завірений печаткою* учасника або нотаріально завірений, або завірений апостилем переклад українською мовою. Позитивний відгук (відгуки, щодо кожного договору, які зазначені в Додатку № 3 до цієї тендерної документації) від Замовника (балансоутримувача або Генпідрядника). У разі внесення в Додаток № 3 договорів, де Замовником була Служба автомобільних доріг у Київській області, також необхідно отримати відповідний позитивний відгук, підписаний керівництвом Замовника. Товариство з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств» має досвід виконання договорів на експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення, однак вищезазначені вимоги Замовника щодо надання аналогічних договорів: з експлуатаційного утримання, або ремонту, або влаштування мереж зовнішньго освітлення на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не менше 7 % від суми очікуваної вартості; з експлуатаційного утримання або ремонту або технічного обслуговування світлофорних об’єктів, в обсязі виконання не меньше 1,1 % від суми очікуваної вартості; з експлуатаційного утримання або технічного обслуговування ліфтів надземних пішохідних переходів на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не меньше 0,1 % від суми очікуваної вартості; з експлуатаційного утримання, або ремонту, або технічного обслуговування систем дорожнього метеоспостереження (ДМС) або автоматизованої системи управління дорожнім рухом на автомобільних дорогах, в обсязі виконання не меньше 1,8 % від суми очікуваної вартості обмежує нас кількістю договорів та не дає можливості прийняти участь у закупівлі. Вважаємо цю вимогу такою, що порушує норми частини другої статті 16 Закону та принципи здійснення закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників. На нашу думку, Замовник умисно вчиняє дії щодо необгрунтованого обмеження кількості учасників торгів , чим порушує принципи добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінації учасників під час проведення процедури закупівлі, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, та в результаті порушуться права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Комбінат комунальних підприємств». Відповідно до вимог частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 11.03.2019 21:08
Автор: ТОВ "КОМБІНАТ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ", Тетяна Мачула +380682414957 tzov.kkp@gmail.com