• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Повидло, джем, суміш сухофруктів, родзинки без кісточок

Повидло - 2700кг, джем - 700кг, суміш сухофруктів - 1130кг, родзинки без кісточок - 200кг

Торги не відбулися

190 785.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 907.85 UAH
Період оскарження: 19.02.2019 10:53 - 03.03.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскраження

Номер: b4abc9ac8f5947eb84b1b9cfc833bae3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-000368-a.a2
Назва: Оскраження
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ на рішення тендерного комітету Учасником процедури відкритих торгів - фізичною особою-підприємцем Алєксєєвою Інессою Анатоліївною вивчено Протокол розгляду тендерних пропозицій ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (повидло, джем, суміш сухофруктів, родзинки без кісточок), замовником якої була Комунальна установа «Запорізький геріатричний пансіонат» Запорізької обласної ради, згідно якого моя тендерна пропозиція була визнана такою, що нібито не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Звертаюсь до Вас с оскарженням на рішення тендерного комітету, так як викладені в протоколі підстави для відхилення моєї тендерної пропозиції є повністю не законними, а рішення тендерного комітету підлягає перегляду та скасуванню. Щодо не надання листа-пояснення: 1.У п. 4 Розділу ІІІ, Додатку 2 вказано, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (за наявності) або Витягу з реєстру платника ПДВ (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Згідно з діючим Законодавством України вищевказані документи складаються та видаються безпосередньо суб’єкту господарювання виключно компетентними органами ДФС України, на підставі відомостей з реєстру платників податку на додану вартість. Тобто, кожен суб’єкт господарювання, незалежно від форми власності, в обов’язковому порядку має Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Витяг з реєстру платника ПДВ є не обов’язковим але може бути виданий суб’єкту господарювання за його зверненням (ф. №1-ЗВР) до компетентного органу ДФС України. П. 4 документації (згідно із Законодавством України), визначає вичерпний перелік документів щодо підтвердження статусу Учасника як суб’єкта оподаткування, не містить та не може містити не передбачених Законодавством України інших (факультативних/додаткових) вимог, а саме - надання будь яких «листів пояснень» щодо порядку формування таких документів. Для підтвердження вимогам п. 4 документації ФО-П Алєксєєва І.А. надала завірену копію Витяга з реєстру платників єдиного податку, яке отримано згідно із Законодавством України в компетентному органі ДФС України, та яке являється основним документом підтверджуючим порядок оподаткування. Законні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі викладені у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25 грудня 2015 року (далі за текстом Закон). Ваше посилання на п. а) Примітки до розділу ІІІ (У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, - такий Учасник надає лист пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів), не може бути визнано законною підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції, так як п. 4 Розділу ІІІ, Додатку 2 Тендерної документації містить вичерпний перелік документів для підтвердження порядку оподаткування Учасника (Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платника ПДВ), а єдиним уповноваженим органом на території України законним органом, що формує/складає вказані документи є виключно Державна фіскальна служба України та її територіальні органи. ФО-П Алєксєєва І.А., як Учасник процедури закупівлі надала всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам п. 4 Розділу ІІІ тендерної документації та ненадання «листа-пояснення» щодо компетенції видавчі таких документів виключно органами ДФС України, не може бути підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції. Таким чином, вказана в Протоколі розгляду тендерних пропозицій підстава для відхилення моєї тендерної пропозиції є незаконною, так яка суперечить нормам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25 грудня 2015 року. Про надання копій сторінок паспорту (а саме сторінки 1-6 та сторінка 11 місце реєстрації): Тендерний комітет не звернув увагу на дату народження Алєксєєвої І.А. (12 серпня 1988 року) та на дату видачі паспорту (19 вересня 2013 року). Тобто, на час оприлюднення тендерної документації, вік Алєксєєвої І.А. складає тридцять один рік. Згідно із Законодавством України, наступна вклейка фотокартки в паспорт громадянина України повинна бути здійснена органом Державної міграційної служби України при досягненні громадянином сорокап’ятирічного віку. Вклейка фотокартки за віком здійснюється на сторінці п’ять, а запис орган ДМС України здійснює на сторінці шість. Тобто, передбачені Законодавством України записи на цих сторінках повинні бути зроблені у майбутньому, а саме, виходячі з мого віку у 2033 році. Таким чином, відсутність копій не заповненних сторінок паспорту 4, 5, 6 не може ставити під сумнів дійсність мого паспорту громадянина України, та згідно зі ст. 17 Закону, не може бути законною підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції. Щодо дати створення документу або дати завірення копії документу, що подаються в складі тендерної пропозиції, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів: Запис в Протоколі розгляду тендерних пропозицій говорить про те, що документи сформовані безпосередньо мною не мають дати формування документу. Згідно п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки докущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентрознатність учасника, у тому числі: -невірне (неповне) завірення або незавірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи. Виходячі з положень цієї норми, якщо сформовані безпосередньо мною скановані копії документів (а саме скановані копії в форматі PDF надаються у складі тендерної пропозиції учасником (Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) не мають дати, це не може бути розцінене як невиконання цієї норми. Таким чином, відсутність на сканованих копіях дат формування цих документів, згідно зі ст. 17 Закону, не може бути законною підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції. Треба також додати, що моя тендерна пропозиція була найбільш єкономічно вигідною з різницею в 15 470 грн. Однак беручи до уваги фіктивні підстави відхилення моєї тендерної пропозиції, які Замовник виклав у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, складається враження про упереджений підхід до мене, як до Учасника процедури відкритих торгів. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаю переглянути рішення тендерного комітету викладеного у Протоколі розгляду тендерних пропозицій та прийняти рішення на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25 грудня 2015 року. У випадку залишення рішення тендерного комітету без перегляду та неприйняття законного рішення, буду вимушена використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України. З повагою Фізична особа-підприємець І.А.Алєксєєва
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Тендерним комітетом 15 березня 2019р. були відмінені відкриті торги за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Повидло, джем, суміш сухофруктів, родзинки без кісточок) (№ оголошення UA-2019-02-19-000368-a). Підстава: відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з частиною 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами). Вимога ФОП Алєксєєвої І.А. (далі – Учасник) від 18.03.2019 уважно розглянута. З порушеного у ній питання повідомляємо, що у відповідності до абзацу 1 частини 1 статті 25 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Абзацом 29 частини 1 статті 1 ЗУ “Про публічні закупівлі” встановлено, що тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. У відповідності до абзацу 1 частини 2 статті 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” тендерна документація повинна містити інструкцію з підготовки тендерних пропозицій. Таким чином, вищевказаною умовою Тендерної документації Замовник визначив, що обов’язковим для учасників процедури закупівлі є подання інформації про відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі. 1.Учасник не надав лист – пояснення, що він не є платником єдиного податку, відповідно пункту 5, розділу ІІІ “Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації”, Додатку №2 “Примітки: а) У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, – такий Учасник надає лист-пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.” 2. Згідно розділу ІІІ, Додатку 2 до тендерної документації ”6) Копія сторінок паспорту (а саме сторінки 1-6 та сторінка 11 місце реєстрації) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами; копія картки про присвоєння ідентифікаційного коду (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).” Учасник у складі тендерної пропозиції не надав 4, 5, 6 копію сторінок паспорту. 3. Відповідно до частини 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”, розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” “На документах, що вимагаються цією тендерною документацією повинна стояти дата формування документа актуальна на момент подачі їх до цієї тендерної документації. Тобто Дата створення документа або дата завірення копії документа, що подаються в складі тендерної пропозиції, повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. На завірених копіях допускається надпис, що ці документи надані для участі у тендері”. Надані документи у складі тендерної пропозиції Учасника, які сформовані безпосередньо учасником не мають дати формування документу. Голова тендерного комітету Павлов С.В. проінформував, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону Документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме – відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Відповідно до розділу 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції”, розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”. “До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника: - невірне (неповне) завірення або не завірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи”. Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації. І Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі, а не частково. Вимога за абз. 1 частини 1 розділу 3 “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” Тендерної документації встановлена для всіх учасників даної процедури закупівлі, і при оцінці тендерної пропозиції ФОП Алєксєєвої І.А. Замовником дотриманий принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, встановлений ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». У відповідності до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам Тендерної документації. Аналогічний припис міститься і участині 3 розділу 5 “Оцінка тендерної пропозиції” Тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження на рішення тендерного комітету

Номер: de82ab35c9a3472a85d6b1e830b158f9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-000368-a.b1
Назва: Оскарження на рішення тендерного комітету
Вимога:
ОСКАРЖЕННЯ на рішення тендерного комітету Учасником процедури відкритих торгів - фізичною особою-підприємцем Алєксєєвою Інессою Анатоліївною вивчено Протокол розгляду тендерних пропозицій ДК 021:2015 – 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (повидло, джем, суміш сухофруктів, родзинки без кісточок), замовником якої була Комунальна установа «Запорізький геріатричний пансіонат» Запорізької обласної ради, згідно якого моя тендерна пропозиція була визнана такою, що нібито не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню. Звертаюсь до Вас с оскарженням на рішення тендерного комітету, так як викладені в протоколі підстави для відхилення моєї тендерної пропозиції є повністю не законними, а рішення тендерного комітету підлягає перегляду та скасуванню. Щодо не надання листа-пояснення: 1.У п. 4 Розділу ІІІ, Додатку 2 вказано, що Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (за наявності) або Витягу з реєстру платника ПДВ (за наявності) (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Згідно з діючим Законодавством України вищевказані документи складаються та видаються безпосередньо суб’єкту господарювання виключно компетентними органами ДФС України, на підставі відомостей з реєстру платників податку на додану вартість. Тобто, кожен суб’єкт господарювання, незалежно від форми власності, в обов’язковому порядку має Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ. Витяг з реєстру платника ПДВ є не обов’язковим але може бути виданий суб’єкту господарювання за його зверненням (ф. №1-ЗВР) до компетентного органу ДФС України. П. 4 документації (згідно із Законодавством України), визначає вичерпний перелік документів щодо підтвердження статусу Учасника як суб’єкта оподаткування, не містить та не може містити не передбачених Законодавством України інших (факультативних/додаткових) вимог, а саме - надання будь яких «листів пояснень» щодо порядку формування таких документів. Для підтвердження вимогам п. 4 документації ФО-П Алєксєєва І.А. надала завірену копію Свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ, яке отримано згідно із Законодавством України в компетентному органі ДФС України, та яке являється основним документом підтверджуючим порядок оподаткування. Законні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі викладені у ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25 грудня 2015 року (далі за текстом Закон). Ваше посилання на п. а) Примітки до розділу ІІІ (У разі, якщо Учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, - такий Учасник надає лист пояснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів), не може бути визнано законною підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції, так як п. 4 Розділу ІІІ, Додатку 2 Тендерної документації містить вичерпний перелік документів для підтвердження порядку оподаткування Учасника (Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платника ПДВ), а єдиним уповноваженим органом на території України законним органом, що формує/складає вказані документи є виключно Державна фіскальна служба України та її територіальні органи. ФО-П Алєксєєва І.А., як Учасник процедури закупівлі надала всі необхідні документи для підтвердження відповідності вимогам п. 4 Розділу ІІІ тендерної документації та ненадання «листа-пояснення» щодо компетенції видавчі таких документів виключно органами ДФС України, не може бути підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції. Таким чином, вказана в Протоколі розгляду тендерних пропозицій підстава для відхилення моєї тендерної пропозиції є незаконною, так яка суперечить нормам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25 грудня 2015 року. Про надання копій сторінок паспорту (а саме сторінки 1-6 та сторінка 11 місце реєстрації): Тендерний комітет не звернув увагу на дату народження Алєксєєвої І.А. (12 серпня 1988 року) та на дату видачі паспорту (19 вересня 2013 року). Тобто, на час оприлюднення тендерної документації, вік Алєксєєвої І.А. складає тридцять один рік. Згідно із Законодавством України, наступна вклейка фотокартки в паспорт громадянина України повинна бути здійснена органом Державної міграційної служби України при досягненні громадянином сорокап’ятирічного віку. Вклейка фотокартки за віком здійснюється на сторінці п’ять, а запис орган ДМС України здійснює на сторінці шість. Тобто, передбачені Законодавством України записи на цих сторінках повинні бути зроблені у майбутньому, а саме, виходячі з мого віку у 2033 році. Таким чином, відсутність копій не заповненних сторінок паспорту 4, 5, 6 не може ставити під сумнів дійсність мого паспорту громадянина України, та згідно зі ст. 17 Закону, не може бути законною підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції. Щодо дати створення документу або дати завірення копії документу, що подаються в складі тендерної пропозиції, яка повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів: Запис в Протоколі розгляду тендерних пропозицій говорить про те, що документи сформовані безпосередньо мною не мають дати формування документу. Згідно п. 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, до формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки докущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентрознатність учасника, у тому числі: -невірне (неповне) завірення або незавірення учасником копії документу згідно вимог цієї документації. Наприклад: завірення копії документу лише підписом уповноваженої особи. Виходячі з положень цієї норми, якщо сформовані безпосередньо мною скановані копії документів (а саме скановані копії в форматі PDF надаються у складі тендерної пропозиції учасником (Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції)) не мають дати, це не може бути розцінене як невиконання цієї норми. Таким чином, відсутність на сканованих копіях дат формування цих документів, згідно зі ст. 17 Закону, не може бути законною підставою для відхилення моєї тендерної пропозиції. Треба також додати, що моя тендерна пропозиція була найбільш єкономічно вигідною з різницею в 15 470 грн. Однак беручи до уваги фіктивні підстави відхилення моєї тендерної пропозиції, які Замовник виклав у Протоколі розгляду тендерних пропозицій, складається враження про упереджений підхід до мене, як до Учасника процедури відкритих торгів. У зв’язку з вищевикладеним, вимагаю переглянути рішення тендерного комітету викладеного у Протоколі розгляду тендерних пропозицій та прийняти рішення на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VII від 25 грудня 2015 року. У випадку залишення рішення тендерного комітету без перегляду та неприйняття законного рішення, буду вимушена використати своє право звернутися до Антимонопольного комітету України. З повагою Фізична особа-підприємець І.А.Алєксєєва
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: Помилкове розміщення
Дата скасування: 18.03.2019 08:55