• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Протигази СМ-6S з фільтром NBC-3/SL або еквівалент

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2019 14:30 - 08.03.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога, щодо внесення змін до тендерної документації

Номер: 5ea9137f3d7a4c0093853582cdfe54f5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-12-001753-b.b1
Назва: Вимога, щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Предметом закупівлі у даній процедурі є протигази СМ-6S з фільтром NBC-3/SL або еквівалент. Відповідно до умов здійснення закупівель викладених в Тендерній документації, а саме Технічної специфікації, що викладена в Додатку № 4 до Тендерної документації, термін зберігання фільтра повинен становити не менше 20 років. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Укрїни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)…. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Продукцією за предметом закупівлі з вищезазначеною характеристикою є лише протигази СМ-6S з фільтром NBC-3/SL виробництва компанії Gumarny Zubry (Чеська республіка). Еквівалентів для продукції з такою характеристикою у світі немає, оскільки на практиці термін зберігання фільтра протигазу не перевищує 5 років. Хоча Тендерна документація містить вираз «або еквівалент», проте прийняти участь в процедурі закупівлі може лише учасник, який є виробником, чи офіційним представником виробника, цих протигазів. Крім того Замовник не обґрунтував необхідності посилання на конкретну торговельну марку. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснються за такими принципами: недискримінації учасників. Відповідно до ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Враховуючи викладене та керуючись ст. ст. 3, 5, 10, 22, 23 Закону просимо внести зміни до умов Тендрної документації, а саме до Додатку № 4 Тендерної документації, таким чином, щоб усунути вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, змінивши в основних технічних характеристиках термін зберігання фільтру з «20 років» на «5 років».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до вимог пункту 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 19 серпня 2002 року № 1200 «Про затвердження Порядку забезпечення населення і працівників формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної та хімічної розвідки, дозиметричного і хімічного контролю» (далі – Постанова) у разі застосування ядерної зброї та інших видів зброї масового знищення проти України в умовах воєнного стану населення і працівники формувань та спеціалізованих служб цивільного захисту забезпечується такими засобами радіаційного та хімічного захисту: засобами індивідуального захисту органів дихання від бойових отруйних речовин – працівники центральних органів виконавчої влади та інших державних органів (забезпечення здійснюється центральними органами виконавчої влади, іншими державними органами за рахунок коштів державного бюджету). Згідно з вимогами пункту 11 Постанови Річні норми накопичення засобів радіаційного та хімічного захисту визначаються в межах від 1/10 до 1/4 загальної потреби за кожною категорією залежно від терміну їх зберігання. Після закінчення нормативного терміну зберігання цих засобів здійснюється їх заміна. Таким чином, закупівля засобів індивідуального захисту має проводитись, за наявності необхідних фінансових ресурсів, у кількості однієї десятої частини від загальної потреби. Отже, у разі, якщо термін зберігання продукції становитиме 5 років, це призведе до нескінченних процедур закупівель. Хочемо Вам також повідомити, що Департаментом з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації перед оголошенням процедури закупівлі був проведений аналіз ринку засобів індивідуального захисту і виявлено декілька різних товаровиробників ("Gumarny Zubri" - Чеська республіка, ТОВ "НВП "Захист України" - Україна, ТОВ "Промспецтех" - Україна), які пропонують протигази з терміном зберігання не менше 20 років і маю всі необхідним чином оформлені дозвільні документи. Таким чином, за наявності виробників, які у визначеному законодавством порядку, забезпечують терміни зберігання засобів індивідуального захисту у заводському вакуумному пакуванні не менше ніж 20 років, при цьому за характеристиками продукції засоби індивідуального захисту матимуть вищі показники, ніж у інших виробників аналогічної продукції, Департамент з питань цивільного захисту Львівської обласної державної адміністрації має право обирати продукцію виробника з кращими характеристиками у рамках проведення процедури закупівлі. Прийнявши до уваги, що протигази не будуть використовуватися у повсякденній виробничий діяльності, а закупляються з метою ефективного виконання вимог Постанови КМУ № 1200 від 19.08.2002 року, вибір саме такого типу протигазу з терміном зберігання не менше ніж 20 років є економічно обґрунтованим та вкрай ВАЖЛИВИМ, оскільки обумовлений економією держаних коштів у майбутньому, шляхом придбання протигазів із максимальним терміном зберігання фільтрувального елементу, а також захисної маски, що дасть можливість максимально збільшити термін повторної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено