• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали (хірургічні рукавички)

Медичні матеріали (хірургічні рукавички)

Завершена

600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 000.00 UAH
Період оскарження: 22.02.2019 16:30 - 05.03.2019 00:00
Вимога
Вирішена

Про усунення дискримінаційних вимог

Номер: 819c7594b8094554994e15c6c2d46fe4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-22-001606-a.c1
Назва: Про усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Шановний Замовник! Прошу скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі. Ваша вимога «учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Гарантійний лист повинен включати дату оголошення про проведення відкритих торгів, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі та назву Замовника» обмежує конкуренцію та ставить у нерівні умови постачальників, створює дискримінаційні умови закупівлі. В багатьох випадках такі листи саме і є обмеженням здорової конкуренції. Адже виробники як правило видають авторизаційний (гарантійний) лист на товар лише одному постачальнику в Україні. І цей постачальник просто забезпечує штучну конкуренцію для того, щоб відбувся тендер, переможцем якого може бути тільки той учасник, хто отримав цей лис. І це не зважаючи на ціну, яку він запропонував! Шановний Замовник, поясніть будь-ласка, чим відрізняється товар, який продає будь який постачальник в Україні, від офіційного представника або дистриб’ютора в Україні? Будь який постачальник, який має усі необхідні документи на цей товар, обов’язково надасть їх у складі тендерної пропозиції. При цьому постачальник несе усі, передбачені законом України, зобов’язання по гарантійному, сервісному та іншому обслуговуванню цього товару, то чому тільки ОФІЦІЙНИЙ ДИСТРИБ’ЮТОР з авторизаційним (гарантійним) листом від виробника, підтверджуючий повноваження постачальника, має перемогти у тендері, не зважаючи на ЗАВИЩЕНУ ціну та відсутність конкуренції? Поясніть, будь ласка, свою позицію!!! Якщо немає вагомих причин на постачання товару від певного постачальника, прошу внести зміни до тендерної документації та скасувати дискримінаційні умови про надання оригіналу гарантійного листа виробника або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником у складі тендерної пропозиції. Давайте зробимо державні закупівлі дійсно прозорими!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р., Замовник надає відповідь на вимогу UA-2019-02-22-001606-а.с1 «Про усунення дискримінаційних вимог» протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 04.03.2019 11:04
Підтвердження вирішення: Шановний Учасник! Керуючись пунктом 1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015р., Замовник надає відповідь на Вашу вимогу UA-2019-02-22-001606-а.с1 «Про усунення дискримінаційних вимог» протягом 3 (трьох) робочих днів з дня оприлюднення звернення та повідомляє наступне. Відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація. Крім того, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації» затверджено Примірну тендерну документацію для процедури закупівлі – відкриті торги. Примірна тендерна документація містить обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі»; інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель; додатки, що завантажуються окремими файлами. При цьому зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником. Так, тендерна документація на закупівлю ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33140000-3 Медичні матеріали, хірургічні рукавички (далі тендерна документація) затверджена рішенням тендерного комітету від 22.02.2019р. Відповідно до вимог п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в додаток 3 до тендерної документації, в «Медико-технічні вимоги», було включено інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну специфікацію та перелік документів на товар, які має надати Учасник. При цьому специфікація та медико-технічні вимоги містять: детальний опис товарів, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики; вимоги, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими стандартами, нормами та правилами (в тому числі Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності"). Згідно з частиною третьою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Зважаючи на законодавчо закріплену можливу поведінку Замовника викладену вище та з метою запобігання закупівлі фальсифікатів, захисту від підробки та отримання гарантій щодо своєчасного постачання товарів у необхідній кількості, відповідної якості, зі строками придатності та в потрібні терміни, визначені тендерною документацією, тендерним комітетом було прийнято рішення про встановлення у тендерній документації вимоги щодо надання учасниками процедури закупівлі оригіналу гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Вказана вимога убезпечує наш заклад від можливої поставки неякісних та фальсифікованих товарів. Оскільки в тендерній документації не вказано, що такий лист має бути «ексклюзивним», то виробники і представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі. Якщо учасник дійсно пропонує оригінальну продукцію, в нього не буде жодних обмежень чи труднощів в отриманні такого листа від виробника або його представника. Якщо ж учасник не може отримати такий лист, це може свідчити про те, що такий учасник пропонує неоригінальну, неякісну продукцію. Разом з тим, автор вимоги не довів та документально не підтвердив неможливість отримання ним зазначеного гарантійного листа від постачальника або виробника та неможливість виконати зазначену умову Документації та не довів, яким чином дана вимога перешкоджає йому взяти участь у процедурі закупівлі. З огляду на те, що умови Тендерної документації не містять дискримінаційних вимог, а відтак не суперечать законодавству у сфері публічних закупівель, то права чи законні інтереси Учасника не порушуються. А тому, відсутні підстави для задоволення вимог Учасника шляхом внесення змін до тендерної документації.