-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
картриджі, контейнери, ф’юзерні модулі
картриджі, контейнери, ф’юзерні модулі
Завершена
1 727 340.18
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 636.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 636.70 UAH
Період оскарження:
12.02.2019 07:20 - 24.02.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Номер:
f1536f9e8355485b8e9678ed0d6e74b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-000003-c.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Скарга:
Доброго дня!
Звертаємось до Вас з вимогою в порядку статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» в зв’язку з наявністю в тендерній документації умов, які дискримінують права потенційних учасників, які на законних підставах придбали та є законними власниками оригінального Товару з яким бажають взяти участь в Торгах: код ДК 021:2015 – 30120000-6 «фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (картриджі, контейнери, ф’юзерні модулі), ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-12-000003-c.
Так, відповідно до Додатку № 2 до Тендерної документації: «Для підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі учасник у складі ТП повинен надати: ….
2. Копію сертифікату про партнерство, або іншого документу виданого учаснику виробником Товару (або його офіційним представництвом в Україні), що є предметом закупівлі (документ може бути наданий на мові оригіналу).
3. Оригінал або нотаріально завірена копія авторизаційного листа компанії-виробника Товару (або його офіційного представництва в Україні), що пропонується учасником, на адресу замовника з підтвердженням права поставки та відповідної гарантійної підтримки Товару, що пропонується до постачання.»
Згідно зі ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до положень статті 3 та пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Як вбачається з тендерної документації Торгів предметом закупівлі є картриджі, контейнери, ф’юзерні модулі.
Пунктом 2.5 Додатку № 2 до Тендерної документації передбачено: «В зв’язку з тим, що в користуванні замовника вже наявне периферійне та фотокопіювальне обладнання (копіри, принтери, БФП та інше фотокопіювальне обладнання), а предметом закупівлі являються комплектуючі/витратні матеріали до цього обладнання (картриджі, модулі, контейнери), то такі комплектуючі/витратні матеріали (предмет закупівлі) повинні бути оригінальними, тобто такими, які рекомендовані виробником обладнання. Заміна Товару, виробництва іншого виробника, ніж виробник обладнання допускається тільки за наявності офіційного підтвердження (рекомендації) виробника такого обладнання (або його офіційного представництва в Україні) щодо його сумісності, або за наявності експертного висновку іншої спеціалізованої установи».
Чинне законодавство не встановлює обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника Товару (або його офіційного представництва в Україні) при кожному продажу Товару видавати сертифікати про партнерство та авторизаційні листи компанії-виробника кожній особі, яка придбала оригінальний Товар.
Документи щодо партнерства/авторизації від виробника або його офіційного представництва не впливають на якість та функціонал оригінального Товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонує його на Торги.
Відповідно до ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції ... Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Тому, встановлення Замовником у Додатку № 2 до Тендерної документації додаткових вимог щодо надання необов’язкових, згідно з чинним законодавством копії сертифікату про партнерство та авторизаційного листа компанії-виробника Товару (або його офіційного представництва в Україні) є дискримінацією потенційних учасників, які не мають, таких необов’язкових документів, однак на законних підставах придбали оригінальний якісний Товар та можуть його запропонувати на Торги.
Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання Тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Частиною 2 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи за результатами звернень оскарження внести зміни до Тендерної документації.
На підставі вище зазначеного, керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Вас внести зміни шляхом виключення пунктів 2 та 3 Додатку № 2 Тендерної документації, а саме:
1. Виключити з Тендерної документації вимогу про надання учасниками копії Сертифікату про партнерство, або іншого документ,у виданого учаснику Виробником Товару (або його офіційним представництвом в Україні), що є Предметом закупівлі (документ може бути наданий на мові оригіналу).
2. Виключити з Тендерної документації вимогу про надання учасниками закупівлі Оригінал або нотаріально завірена копія авторизаційного листа компанії-виробника Товару (або його офіційного представництва в Україні), який підтверджує право поставки та гарантійну підтримку Товару, що пропонується учасником як Предмет закупівлі.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 26.02.2019 № 2061+ лист Замовнику.pdf 26.02.2019 19:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.02.2019 17:41
Опис причини скасування:
Вимога
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
21.02.2019 17:49
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
26.02.2019 19:30