• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Підгузки для дорослих TENA Slip Super Medium №30, Підгузники для дорослих TENA Slip Super Large №30, Пелюшки поглинаючі TENA Bed Plus 60x90

Завершена

199 900.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період оскарження: 11.03.2019 11:30 - 14.03.2019 18:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: a00a121066314ae9a3ba09c53f4379f7
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-11-000634-a.a1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу, тендерний комітет КУ Оскільський психоневрологічний інтернат хоче зазначити наступне: По-перше, доводимо до Вашого відома, що закупівля UA-2019-03-11-000634-a є допороговою і не підпадає під дію Закону України «Про публічні закупівлі», і на неї розповсюджується дія Наказу «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» вiд 13.04.2016 № 35 (зі змінами). По-друге, в спільному листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 вказано «Замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». Додатково акцентуємо увагу, що наша закупівля не має відношення до закупівлі лікарських засобів, та в нашій документації встановлена наступна вимога «Задля запобігання закупівлі фальсифікованого товару потрібно надати гарантійний лист від виробника або уповноваженого представника виробника в Україні про те, що товар буде поставлено у строки, необхідної якості, необхідної кількості, визначені документацією. У гарантійному листі потрібно вказати замовника, постачальника, предмет закупівлі, номер оголошення та дату публікації» та надає можливість Вам як потенційно можливому учаснику надати гарантійний лист не лише від виробника товару, але й від його представника, що в жодному разі не може вважатись порушенням, оскільки жодним чином не обмежує коло потенційно можливих учасників та не дискримінує їх. Також зазначаємо, що у виробника товарів або уповноваженого представника виробника в Україні відсутні будь-які обмеження щодо можливості надання чи кількості надання листів-гарантій про відповідність якості товару. Такий лист надається учаснику на його запит всіма виробниками, за умови наявності між ними укладених договорів. Вимоги щодо необхідності надання гарантійних листів виробника або представника виробника, які передбачені тендерною документацією, встановлені з метою запобігання закупівлі фальсифікованого, неякісного або підробленого (неоригінального) товару та з метою підтвердження учасниками реальної спроможності своєчасного постачання товару у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією (уникнення постачання товару не в повному обсязі або з порушення встановлених термінів). Виробники продукції (як українські, так і іноземні) зацікавлені у продажу своїх виробів через дистриб’юторів, постачальників, а тому зацікавлені в укладенні договорів з учасниками ринку та наданні гарантій щодо належного виконання таким партнером своїх зобов’язань у майбутньому. Небажання учасників співпрацювати з багатьма виробниками продукції, а намір пропонувати лише продукцію конкретного виробника та скаржитись, що встановлені технічні вимоги не відповідають вимогам конкретного виробника, якого може запропонувати учасник, свідчить про небажання такого учасника бути конкурентноздатним. Встановлення вимоги щодо необхідності надання гарантійних листів від виробників/представників виробників не порушує положень чинного законодавства України та не є дискримінаційною вимогою, оскільки не створює перешкод для участі в процедурі закупівлі сумлінних постачальників, які гарантовано матимуть змогу поставити якісні вироби у встановлений термін та відповідної якості. Наголошуємо, що вимога про надання гарантійних листів не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом закупівлі. Таким чином, замовник не порушив жодної вимоги діючої законодавчої та нормативної бази, відповідно, відсутні жодні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено