-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Вершкове масло
Закупівля продуктів харчування для хворих на туберкульоз
Завершена
144 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 720.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2019 10:46 - 04.03.2019 18:00
Вимога
Відхилено
Скарга!
Номер:
410ce554c4f04b839490f46988e802fa
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-000253-a.a1
Назва:
Скарга!
Вимога:
Не відповідність тендерної документації.
Згідно Пунктів Тендерної документації не виконані вимоги, щодо переліку документів, які вимагаються для підтвердження якості товару:
1) Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника - не надано документів на транспортні засоби, яким планується постачання (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
2) Товар, представлений постачальником, має відповідати вітчизняним стандартам якості - не надано документів які підтверджують якість товару (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
3) Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням “без ГМО” - не надано інформації (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
4) Декларацією виробника або посвідченням про якість, або сертифікатом відповідності, або іншим документом в яких обов’язково зазначені висновки санітарно-епідеміологічних експертиз - не надано жодного документу (не можливо встановити відповідність до даної вимоги).
5) Наявність санітарного паспорту на транспортний засіб - надано лише договір дезінфекції авто, ні актів виконаних робіт, не відомо чи відповідає транспортний засіб вимогам транспортування "Масла вершкового". Кратність обробок транспортних засобів має здійснюватись не рідше одного разу на 10 днів, а в договорі 12 обробок на рік.
6) Копія паспорту (для фізичних осіб та ФО-підприємців) - не надано.
7) Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб та ФО- підприємців) - не надано.
8) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 22000: 2007 (ISO 22000:2005. IDT) - не надано.
9) Сертифікат на систему управління якістю (відповідає вимогам ДСТУ ІSO 9001:2009 (ISO 9001:2008) - не надано.
ФО-П Батрак Р.М. надав лише Гарантійний лист надання документів, який жодним чином не відповідає кваліфікаційним вимогам Замовника, при наявності інших Учасників закупівлі.
Враховуючи вище викладене, ФО-П Батрак Р.М. не надав документи, які вимагалися в тендерній документації. Прошу Вас, відхилити учасника ФО-П Батрак Р.М., у зв‘язку з невідповідністю тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.03.2019 09:53
Вирішення:
Шановна ФОП КІДАЛОВА ІРИНА МИКОЛАЇВНА ! У відповідь на вашу скаргу інформуємо : при виборі переможця критерієм оцінки є найменша ціна.
Постановою КМ України від 27 грудня 2001 р. N 1752 "Про норми харчування у протитуберкульозних закладах для осіб, хворих на туберкульоз, та малолітніх і неповнолітніх осіб, інфікованих мікобактеріями туберкульозу" встановлено, що хворий має отримувати на добу до 3200 Ккал.
Повноцінне та різноманітне харчування є одним із складових успішного лікування туберкульозу. Економія коштів, яка виникла після оголошення результатів аукціону буде спрямована на закупівлю продуктів харчування для наближення до норм харчування затверджених Постановою КМ України від 27 грудня 2001 р. N 1752.
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2019 12:09
Підтвердження вирішення:
Рішення тендерного комітету КМПТД № 1 про визначення переможцем ФО-П Батрак Р.М видхилено не буде.