• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп’ютери

Завершена

115 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 575.00 UAH
Період оскарження: 04.03.2019 12:03 - 11.03.2019 12:08
Вимога
Залишено без розгляду

Несоотвецтвие ТД

Номер: ee9b9305754a4a86b521c87dcc2dfda4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-000590-b.a5
Назва: Несоотвецтвие ТД
Вимога:
Наша компания требует дисквалификации ТОВ "КОМПАКОМ" по скольку ими не было предоставленно АВТОРИЗАЦИОННОГО ПИСЬМА от официального дистрибьютора Майкрософт на теретории Украины, а предоставление ими какой-то "Довідки" это не авторизационное письмо. Так если заказчик не не отреагирует на наше требование, мы будем вынуждены обратится к контролирующим органам Украины с фактом "Коррупционной составляющей" в данной ТЗ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми ще раз переглянули документацію переможця ТОВ "КомпаКом", документація відповідає нашим вимогам в оголошенні .
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: f3e80e8efa154159b811da7d35a7171f
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-000590-b.a4
Назва: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник, визначитеся з зазначеними вами ж кваліфікаційними вимогами по даній закупівлі. Довідка надана учасником даної закупівлі а саме ТОВ «Компаком» , не має не якого відношення до довідки зазначеної вами у вимогах, а саме учасник повинен був надати довідку від авторизованого ОЕМ-дистрибьютора Windows про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional». І тут же ви в своїй відповіді на вимогу зазначаете наступне; «ТОВ «Компаком» надав довідку про партнерські вiдношення з Підпріємством зі стовідсотковим іноземним КАПІТАЛОМ "ОРСІ" Щодо закупівлі ПЗ Windows, як и Вимагають п.6 технічним (якісним) Вимоги до предмету закупівлі.» У разі якщо ви не розумієте, що стосовно ваших вимог, повинен був надати вам учасник, ми доводимо до вашого відома, що довідку повинен був надати авторизований ОЕМ-дистриб'ютор Windows, а не учасник закупівлі, якщо він не є безпосереднім ОЕМ-дистриб'ютор Windows. Ми вимогаємо повернути нас на квалiфiкацiю та ствердити у якостi переможцiв даної закупiвлi, оскiльки ми виконали усi вимоги закупiвлi згiдно з законодавством України та перемогли у аукцiонi за найменьшою цiною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми ще раз переглянули документацію переможця ТОВ "КомпаКом", документація відповідає нашим вимогам в оголошенні .
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

До уваги Замовника

Номер: 60e57e6f539a4d648c08b7ce759f9e7e
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-000590-b.c3
Назва: До уваги Замовника
Вимога:
Акцентую увагу на тому, що Замовником зазначено «Надати Довідку ВІД авторизованого ОЕМ-дистрибьютора Windows про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional». Тобто довідку мало надати «Підприємство зі стопроцентним іноземним капіталом “ОРСІ”, якою б підтверджувало, що дійсно продає/постачає офіційну продукцію своєму партнеру ТОВ "КомпаКом" . В даному же випадку довідку дає НЕ авторизований ОEM-дистриб’ютор, а сам від себе учасник пише/повідомляє, що він є партнером. Згідно п.9.2. ч.9 Наказу №35 “Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель” прошу Замовника дискваліфікувати пропозицію ТОВ "КомпаКом" як таку, що не відповідає умовам Закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ми ще раз переглянули документацію переможця ТОВ "КомпаКом", документація відповідає нашим вимогам в оголошенні
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 1b9e076025f04438a481ad73709da605
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-000590-b.a2
Назва: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник. Підкажіть будь ласка за яким принципом ви обираєте переможців аукціону? Ви залишили без відповіді питання щодо невідповідності документального підтвердження легальної продукції Windows, за даним аукціоном. Ви обираєте переможцем аукціону, учасника який не надав довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Windows про те, что на запропоновані персональні комп'ютери буде встановлено Ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional. А надав довідку у вільній формі про те що він є партнером партнера на підставі договору, якого теж немає. Та також за цiною яка не є найнижчою. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. У разі не виконання наших законних вимог щодо внесення змін до тендерної документації, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Стосовно Вашого зауваження про «документальне підтвердження легальної продукції Windows повідомляємо, шо ТОВ «Компаком» надав довідку про партнерські відносини з Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом “ОРСІ” щодо закупівлі ПЗ Windows, як і вимагалося п.6 технічним(якісним) вимогам до предмету закупівлі : «Надати Довідку від авторизованого ОЕМ-дистрибьютора Windows про те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлено ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional», а умови договору № ПЗ/А-58235 від 12.03.2019, про співробітництво між ТОВ «Компаком» та Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом “ОРСІ” не підлягають розголошенню згідно Закону України «Про інформацію». Враховуючи вище викладене, пропозиція ТОВ «Компаком» цілком відповідає технічним(якісним) вимогам до предмету закупівлі. У наданій Вами довідці відсутне посилання на те, що на запропоновані персональні комп’ютери встановлене ліцензійне ПЗ Windows 10 Proffessional. Посилання на встановлене програмне забезпечення та наявне периферійне обладнання відсутнє і у наданій Вами ціновій пропозиції. Відхилення вашої пропозиції, яка мала найменшу ціну, відбулося у відповідності п. 9.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: «пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає Умовам закупівлі», про що зазначалося вище.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 73471596fd2b48659de6a8fc5fb9257a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-03-04-000590-b.a1
Назва: Порушення Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Шановний Замовник. Прохання переглянути ваше рiшення, оскільки є відповідні порушення, а саме: Дискримінаційна вимога щодо територіального обмеження учасників обов'язковою наявністю сервісного центру у м.Полтава, порушує Законодавство, обмежує конкуренцію та дискримінаційно зменшує потенційне коло учасників. Статею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено головні принципи державних закупівель, а саме - максимальна економія, недискримінація учасників, запобігання зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація повинна містити, крім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, вимоги, встановлені ст. 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. При цьому відповідно до ч. 3, ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.”. Раціональніше викладати вимоги щодо строків усунення несправності, гарантійних витрат учасника або використання підмінного фонду. У той же час, ви обираєте переможцем аукціону, учасника який не надав довідку від авторизованого ОЕМ-дистриб'ютора Windows про те, что на запропоновані персональні комп'ютери буде встановлено Ліцензійне ПЗ Windows 10 Professional. А надав довідку у вільній формі про те що він є партнером партнера на підставі договору, якого теж немає. Відсутність надання таких роз’яснень з посиланням на законодавчо-нормативну базу або ігнорування нашої Вимоги взагалі, залишає за нами право вважати такі дії з боку Замовника, як грубе порушення принципів здійснення прозорої процедури закупівлі та прояв упередженості в його діях під час визначення переможця за результатами електронного аукціону. Звертаємо вашу увагу на те що, Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), непередбачено наявність будь-яких кваліфікаційних документів окрім, документів передбачених ч. 2 ст.16 Закону. В ст. 16 та ст. 17 вказано виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Відповідно до рішень Антимонопольного комітету та Комісії з розгляду Звернень, утвореної при ГО “Transparency International Україна”, вимога документiв на якi ви посилаєтеся, суперечать принципам здійснення закупівель відповідно до ст. 3 Закону, і відповідно така вимога є дискримінаційною по відношенню до учасника торгів, що в свою чергу може містити ознаки порушення п.1, п. 7 ч.1 ст.17 Закону України. Відповідно до вище зложеного, просимо вас при розгляді нашої пропозиції користуватися принципами та нормами Закону, та приймати рішення керуючись Законом. Нагадуємо що основним критерієм оцінки тендерної пропозиції учасника є ціна. Рішення приймати на основі відповідності запропонованого Учасником товару технічним вимогам Замовника та найнижчої ціни що запропонував учасник. Також звертаємо вашу увагу на те що, вимога документів, які непередбачені Законом, та прийняття рішень на безпідставнiй основі, часто використовується при змові представників Учасника та Замовника торгів, що заборонено Законом, та несе кримінальну відповідальність. Відповідно до ст. 164 Закону, оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від 560 000 грн. до 800 000 грн. При наявності пояснення Замовник зобов’язаний приймати пропозицію Учасника до розгляду.Прохання переглянути ваше рішення і повернути нас на кваліфікацію та ствердити в якості переможців по цій закупівлі, згідно найменшої ціни, відповідності технічних та якiсних вимог цієї закупівлі та виконання усіх пунктiв Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваше посилання на порушення вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» № 922 від 25.12.2015р. не є коректним, оскільки дана закупівля регламентується Наказом державного підприємства «Зовнішторгвидав України» (нині – державне підприємство ProZorro ) від 13.04.2016 р. №35, яким затверджено порядок здійснення допорогових закупівель. Відповідно до п. 6.3 вказаного Порядку під час оголошення закупівлі замовник розміщує в електронній системі закупівель інформацію про предмет закупівлі та очікувану вартість, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Вимога щодо наявності сервісного центру для обслуговування техніки , яка підлягає закупівлі, у м. Полтаві продиктована необхідністю уникнення додаткових витрат на її транспортування у випадку необхідності ремонту. Крім цього, Вами не надана інформація по таблиці 1 Додатку № 2 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів в частині характеристики предмету закупівлі, запропонованої учасником процедури закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні