-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблоку №3 ВП ЮУАЕС
лот 1 - клапани протипожежні з пультами управління, лот 2 - клапани протипожежні з пультами управління
Торги не відбулися
19 669 051.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 37 534.40 UAH
мін. крок: 0.2% або 37 534.40 UAH
Період оскарження:
16.01.2019 08:57 - 17.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Щодо терміну постачання
Номер:
ca124c88c43e46459f439beaa1e76ebe
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-000031-a.b3
Назва:
Щодо терміну постачання
Вимога:
Клапани протипожежні з пультами управління для енергоблоку №3 ВП ЮУАЕС (лот 1 лот2).
Проведення аукціону по лотам 1 та 2 заплановано на 26.03.2019. Підписання договору з переможцем можливо не раніше середини квітня місяця цього року, переможець торгів НЕ зможе приступити до виготовлення клапанів протипожежних і здійснити їх поставку в терміни відповідно до технічної специфікації, а саме по 20.05.19р, так як технологічний термін виготовлення і організації поставки складає не менше 60 днів. Таким чином, постачання клапанів не можливо виконати у зазначений термін. У зв’язку з вищезазначеним, просимо змінити термін постачання з «по 20.05.2018» на «по 30.06.2019р» по лоту 1 та 2.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2019 10:10
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: Для недопущення зриву виконання заходу з встановлення клапанів протипожежних та враховуючи графік виведення систем безпеки в ремонт під час ППР-2019 на енергоблоці №3,
необхідно виконати поставку у наступні терміни:
до 20.05.2019 – клапани протипожежні з пультами управління згідно опитувальних листків № 3Б.4; 3Б.7; 3Б.25; 3Б.30
до 09.06.2019 – клапани протипожежні з пультами управління згідно опитувальних листків № 3Б.1; 3Б.2; 3Б.23; 3Б.28.
По іншим клапанам протипожежним з пультами управління погоджуємо поставку «по 30.06.2019».
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога - можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою
Номер:
bf8bde5e1bdc487abfc32dc28c250080
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-000031-a.b2
Назва:
Вимога - можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою
Вимога:
ДП НАЕК «Енергоатом» проводить тендер на закупівлю клапанів протипожежних для ВП «ЮУАЕС». Виробники проводять реалізацію такого типу продукції виключно на умовах 100%-вої передплати, до того ж постачальник задля забезпечення доставки товару до місця призначення несе додаткові витрати. Таким чином, до дати оплати товару, як це передбачено умовами тендерної документації, - протягом 30-ти робочих днів з моменту поставки – постачальник несе суттєве грошове навантаження, що у свою чергу тягне високі фінансові ризики. Оптимізувати фінансові ризики можливо за рахунок скорочення їх дії у часі за допомогою діючих фінансових інструментів, яким у даному випадку вважаємо акредитивну форму розрахунків. За допомогою безумовного покритого акредитиву як форми оплати Замовник зможе гарантувати, що постачальник своєчасно отримає кошти за поставлений товар, добросовісно виконавши свої зобов’язання. А постачальник у такому разі зменшить ціну своїх фінансових ризиків, які він враховує в ціні товару, та відповідно не буде ціну товару безпідставно завищувати. З метою оптимізації ціноутворення та порядку фінансових взаємовідносин при закупівлі клапанів протипожежних для ВП ЮУАЕС, просимо додати до тендерної документації можливість здійснення розрахунків за акредитивною формою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.02.2019 09:41
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:надання акредитиву не передбачено виробничою програмою ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Про внесення змін в умови тендерної документації
Номер:
dd549c785266466d94e11edfee75b113
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-16-000031-a.c1
Назва:
Про внесення змін в умови тендерної документації
Вимога:
Уважаемый Заказчик, для гарантии обеспечения необходимых сроков поставки товара и качественного исполнения договора, принимая во внимание опыт выполнения аналогичных договоров, а так же тендеры на закупку, проводимые ГП «НАЭК «Энергоатом», просим Вас внести изменения в условия оплаты и дополнить пункт 2 Раздела V Тендерной документации следующим: Участник в своем предложении может предусмотреть аккредитивную форму расчетов. В случае, если участник в своем предложении предусмотрел аккредитивную форму расчетов, оплата по договору осуществляется следующим образом: «Оплата товара производится Заказчиком путем открытия документарного покрытого безотзывного неподтвержденного аккредитива после сообщения Поставщиком о готовности по отгрузке продукции в установленные договором сроки. Условия открытия и осуществления оплаты средств по аккредитиву определяются Сторонами при заключении Договора». Форма аккредитива должна соответствовать Унифицированным правилам и обычаям для документарных аккредитивов – UCP 600. Аккредитив открывается на протяжении 20 рабочих дней от даты заключения договора. Срок действия аккредитива – 12 месяцев от даты открытия аккредитива.”
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2019 12:00
Вирішення:
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»: надання акредитиву не передбачено виробничою програмою ДП «НАЕК «Енергоатом».
Статус вимоги:
Відхилено