-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з організації шкільного харчування учнів Усатівського НВК «школа-гімназія» ім. П.Д.Вернидуба, вул. Гагаріна, 83, с. Усатове, Біляївський район Одеської області
Торги не відбулися
1 800 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 000.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2019 09:18 - 28.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена
працівники відповідної кваліфікації
Номер:
7fb8de79b0e84eb5851ef7d8a1bc27e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000156-b.b2
Назва:
працівники відповідної кваліфікації
Вимога:
У Додатку 3 до тендерної документації, наявна вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: "Працівників повинно бути в достатній кількості, для забезпечення надання послуг Учасником, розраховано, згідно чинного законодавства та санітарних норм." Просимо надати роз'яснення яки саме нормативно-правові акти маються на увазі, з вказівкою на статтю цього нормативно-правового акту.
У відповіді Замовника на поставлене запитання, не була надана читка відповідь про кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вказаний нормативно-правовий акт, а саме постанова Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2002 р. № 1243 "Про невідкладні питання діяльності дошкільних та інтернатних навчальних закладів", постановаКабінету Міністрів України від 02 лютого 2011 р. № 116 «Про затвердження Порядку надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість» не містять посилання на кількість працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Вимагаемо від Замовника надати відповідь щодо кількості працівників, та з читкім посиланням на нормативно-правовий акт, згідно з яким розраховано кількість працівників.У разі якщо ця вимога буде проігнорована, ми змушені будемо звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2019 18:43
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповіді наступного змісту: Додаток №3 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ІНШІ ВИМОГИ (З ПЕРЕЛІКОМ ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ)», який встановлює кваліфікаційні вимоги до учасників даної процедури закупівлі. На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати довідку (в довільній формі), яка повинна містити інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за підписом керівника скріплена печаткою Учасника. При цьому, працівників повинно бути в достатній кількості, для забезпечення надання послуг Учасником, розраховано, згідно чинного законодавства та санітарних норм. Під час підготовки своєї тендерної пропозиції учасник повинен врахувати, що послуги повинні надаватися безперебійно, своєчасно та з урахуванням наступних кількісних показників: Учні 1-4 класів, учні з числа дітей учасників АТО, учні постраждалих учасників Революції Гідності, діти з багатодітних сімей – 463 учня протягом 137 учнівських днів та Учні із малозабезпечених сімей, діти-сиріти та діти, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних та інклюзивних класах – 16 учнів протягом 137 учнівських днів. Відповідно до Типових штатних нормативів загальноосвітніх навчальних закладів затверджених наказом Міністерства освіти і науки України від 06.12.2010року № 1205 на понад як 200 учнів, що харчуються розраховано від 2 кухарів. Тобто, учасник самостійно готує свою тендерну пропозицію з урахуванням вимог технічного завдання замовника, в якому зазначена чисельність учнів. Крім того умовами додатку №2 до тендерної документації обумовлено, що учасник повинен постачати усі необхідні продукти харчування та доставка продуктів харчування буде здійснюватися за рахунок Учасника відповідним транспортом, а отже в учасника повинен бути водій.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
акт огляду Держпродспожив служби
Номер:
28f53de5a1204824b8865fc7de971936
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000156-b.b1
Назва:
акт огляду Держпродспожив служби
Вимога:
У Додатку 3 до тендерної документації, наявна вимога щодо копії договору на здійснення санітарної обробки автомобільного транспорту (в разі здійснення санітарної обробки не спеціалізованою лабораторією надати акт огляду Держпродспожив служби, приміщення в якому здійснюється обробка, чинний на момент розкриття) та довідка з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде надаватися послуга. Щодо чинності акту обстеження Держпродспожив служби, приміщення в якому здійснюється обробка, повідомляємо, що згідно Закону №2042 є періодичність перевірок. Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів оприлюднила на своєму сайті план перевірок на 2019 рік.
Планові заходи державного нагляду (контролю) суб’єктів господарювання у 2019 році здійснюватимуться відповідно до наказу Держпродспоживслужби від 27.11.2018 № 965 «Про затвердження щорічного плану державного контролю Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (у сферах безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, ветеринарної медицини)».
Вимагаемо надати більш детальне роз'яснення щодо чинності акту огляду Держпродспожив служби, згідно вищевказаного закону України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2019 18:26
Вирішення:
Тендерний комітет розглянув питання та вирішив надати відповіді наступного змісту: Пунктом 1 додатку №3 до тендерної документації визначено, що учасник з метою підтвердження наявності матеріально – технічної бази повинен надати зокрема, копію договору на здійснення санітарної обробки автомобільного транспорту та довідку з відміткою про проходження санітарної обробки автомобілем, яким буде надаватися послуга. Проте у разі здійснення санітарної обробки не спеціалізованою лабораторією надати акт огляду Держпродспожив служби, приміщення в якому здійснюється обробка, чинний на момент розкриття. Відповідно до Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі (СанПиН 5781-91) № 5781-91 від 16.04.1991р. визначено, що дезінфекція транспорту проводиться по мірі необхідності, але не рідше 1 разу на 10 днів. Постанова Кабінету Міністрів «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» від 31 жовтня 2018 року № 896 визначає, що періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до додатка 1 до цієї Постанови, періодичність здійснення планових заходів державного контролю у сфері ветеринарної медицини визначається на підставі ризик-орієнтованого підходу відповідно до додатка 2 до цієї Постанови. Якщо потужність відповідає одночасно кільком показникам (характеристикам) критерію, їй нараховується найвищий бал із числа відповідних показників (характеристик). На основі нарахованої суми балів кожна потужність (об’єкт) відповідно до шкали балів відноситься до певного ступеня ризику:
від 90 балів і більше - до дуже високого ступеня ризику;
від 70 до 89 балів - до високого ступеня ризику;
від 40 до 69 балів - до середнього ступеня ризику;
від 21 до 39 балів - до низького ступеня ризику;
від 0 до 20 балів - до незначного ступеня ризику. Планові заходи державного контролю здійснюються з такою періодичністю: з дуже високим ступенем ризику - інспектування - не більше чотирьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з високим ступенем ризику - інспектування - не більше трьох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; із середнім ступенем ризику - інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік; з низьким ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на рік, аудит - не більше одного разу на два роки; з незначним ступенем ризику - інспектування - не більше одного разу на два роки, аудит не проводиться.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що якщо учасник торгів відповідно до норм чинного Законодавства або учасник-нерезидент відповідно до норм законодавства країни реєстрації не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних документів, які вимагаються замовником для підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційним та іншим вимогам, то такий Учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою у разі наявності, в якому визначає законодавчі підстави ненадання зазначених вище документів, в якому вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути). Відповідальність за надання достовірної інформації несе учасник.
Статус вимоги:
Задоволено