• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуга з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності

Торги не відбулися

197 874.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 989.37 UAH
Період оскарження: 19.02.2019 09:32 - 02.03.2019 00:00
Вимога
Відхилено

ВИМОГА усунення дискримінаційних умов шляхом внесення змін до тендерної документації

Номер: 9a1b4b1851b7402aac077732f7fb6a42
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-19-000116-a.b1
Назва: ВИМОГА усунення дискримінаційних умов шляхом внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Департамент по роботі з активами Дніпровської міської ради було оголошено закупівлю UA-2019-02-19-000116-a на послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності (класифікація за ДК 021:2015: 79990000-0 - Різні послуги, пов’язані з діловою сферою). Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку. У Додатку №3 до тендерної документації (Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам замовника), а саме кваліфікаційні критерії в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Наявність у учасника працівника за основним місцем роботи — інженера з інвентаризації нерухомого майна, що пройшов професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримав кваліфікаційний сертифікат відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» та постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 року N 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, якій має досвід робіт з комунальним та / або державним майном, стаж роботи в сфері технічної інвентаризації не менш 18 років). Та здійснення учасником діяльності у сфері технічної інвентаризації нерухомого майна не менш ніж 15 років. Ця вимога є дискримінаційною та містить обмеження щодо можливості взяти участь у торгах нас, як потенційного Учасника у зв’язку з тим, що наша компанія зареєстрована 21.01.2014 року, з чого вбачається, що Учасник не здійснює діяльність у сфері технічної інвентаризації нерухомого майна 15 років і більше, що не є обов’язковим для підтвердження досвіду. А також в штаті відсутні фахівці, які мають стаж роботи в сфері технічної інвентаризації не менше 18 років. Зважаємо на те, що дата реєстрації Учасника не впливає на можливість, принцип та якість надання послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, також повідомляємо про те, що наша компанія має успішний досвід надання послуг з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна комерційної, комунальної та держаної власності. Таким чином, вважаємо, що встановлення вищезазначеного положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Крім цього, згідно вимог п. 2. розділу І. «Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна»: Технічна інвентаризація об'єктів нерухомого майна проводиться суб'єктами господарювання (фізична особа – підприємець або юридична особа), у складі яких працює один або більше відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіоні України та отримали кваліфікаційний сертифікат на право виконання робіт із технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна (відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність»), тобто не має чіткого визначення обсягу досвіду (облікованого у роках), необхідного для проведення будь якого обсягу робіт з технічної інвентаризації об'єктів нерухомості. В той же час з метою усунення дискримінаційних вимог пропонуємо замінити в частині наявності досвіду виконання аналогічного договору встановлену вимогу щодо досвіду виконання аналогічних договорів у сфері технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна на замовлення органів, організацій, підприємств або установ державної та/або комунальної форми власності (не менше 10 договорів) у період 2016-2018 років, що підтверджується довідкою. Так як досвідом є і виконання одного, двох чи більше аналогічних договорів. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ВИМАГАЄМО Усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерної документації, а у випадку неможливості внесення змін - скасувати закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! За Вашими питаннями, заявленими у зверненні, повідомляємо наступне: Законом України «Про публічні закупівлі» в статті 16 встановлено обов’язок замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». При цьому, в законодавстві відсутнє закріплення визначення поняття «аналогічний договір» для доктринального розуміння визначення його змісту та критеріїв. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Принципами публічних закупівель згідно ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Отже, недискримінація учасників – не єдиний принцип законодавства, який підлягає захисту законом. Так, згідно положень ЗУ «Про захист економічної конкуренції», ЗУ «Про захист від недобросовісної конкуренції» за принципом добросовісної конкуренції серед учасників Закон України «Про публічні закупівлі» здійснює захист змагання між учасниками з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими учасниками, з дотриманням правових та етичних норм взаємовідносин з партнерами, внаслідок чого замовник як споживач має можливість вибирати між кількома виконавцями. Предметом замовлення є послуги з технічної інвентаризації об’єктів нерухомого майна, що перебувають в комунальній власності. Отже, виконання послуги, що є предметом договору, має велике соціальне та економічне значення для міста в цілому та для кожного члена територіальної громади міста. Замовнику для виконання таких послуг потрібен виконавець, який має високу кваліфікацію та значний досвід виконання такої роботи. Цим також обумовлен кваліфікаційний критерій в частині наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Статус вимоги: Відхилено