-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів)
Торги не відбулися
1 485 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 425.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 425.50 UAH
Період оскарження:
04.01.2019 15:08 - 15.01.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження рішення про визнання переможцем
Номер:
fe958d5dd2b34bdfaefcdbacb144e210
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-001243-c.b3
Назва:
Оскарження рішення про визнання переможцем
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії
Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства
у сфері публічних закупівель
Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, буд. 45
Скаржник: ФОП «Петрова Тетяна Олексіївна»
ІНН 2739206566
Свідоцтво про держану реєстрацію фізичної особи підприємця серія ВО2 №848905
85300, Донецька область, м. Покровськ,
пров. Деповський, буд. 50
тел.: +380506200590
e-mail: _____________
Замовник: Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл.
код ЄДРПОУ 40866559
86060, Україна, Донецька обл., м. Авдіївка, вул.
Корольова, 2
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-04-001243-c
СКАРГА
на неправомірні дії тендерного комітету відділу освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл. щодо наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна у відкритих торгах на закупівлю Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів) (номер у ЦБД UA-2019-01-04-001243-c)
04 січня 2019 року Відділом освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл. (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-04-001243-c) щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів). Запланована вартість закупівлі становить 1 485 100,00 гривень.
Пропозиція ФОП Петрова Тетяна Олексіївна була відхилена з підстав, визначених в п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30 січня 2019 року.
Замовником 04.02.2019 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна.
ФОП Петрова Тетяна Олексіївна (надалі – Скаржник) вважає, що повідомлення Замовника про намір укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна є незаконним та прямо порушує права Скаржника з таких підстав.
1. Щодо ненадання документів з перекладом.
Відповідно до п.7 Розділу 1 Тендерної документації Замовника: тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) посвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник-нерезидент надає нотаріально завірені переклади документів.
На виконання вимог вищезазначеного пункту Тендерної документації, ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна у складі своєї пропозиції надала: договір про надання послуг №Д215 від 02.01.2018 та договір про надання послуг №Д213 від 02.01.2018, які міститься у документі мат.техн.база pdf. на російській мові.
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна у складі своєї тендерної пропозиції не надала нотаріально завірену копію перекладу цього документу та взагалі не надала переклад договорів про надання послуг №Д215 від 02.01.2018 та №Д213 від 02.01.2018.
У зв’язку з цим є підстави вважати, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна не подала документи щодо здійснення санітарної обробки, які вимагалися Тендерною документацією Замовника, тим самим не підтвердила наявність матеріально-технічної бази. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, повідомлення щодо наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна повинне буде скасовано, через те, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, прямо порушила вимоги Тендерної документації Замовника та її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими ст. 16 Закону.
Звертаємо увагу, що аналогічна практика щодо відхилення тендерної пропозиції учасника через не подання документів на українській мові наявна у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Прикладами таких рішень є: рішення колегії № 244-р/пк-пз від 18.01.2017.
2. Щодо подання документів, які не читаються.
Замовник у п. 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначає, що: електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи, у тому числі нотаріальне посвідчення документів.
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна на відповідність вимогам тендерної документації Замовника подала посвідчення водіїв та дипломи працівників.
Однак, документи наведені у документі дов.прац. pdf. не можливо продивитись, ідентифікувати осіб зазначених у цих документах та справжність документів.
У зв’язку з цим є підстави вважати, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна не подала документи, які вимагалися Тендерною документацією Замовника, тим самим не підтвердила наявність матеріально-технічної бази. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, повідомлення щодо наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна повинне буде скасовано, через те, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, прямо порушила вимоги Тендерної документації Замовника та її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими ст. 16 Закону.
3. Щодо не надання відгуку до аналогічного договору.
Згідно з п.3 Додатку №1 Тендерної документації Замовника Учасником у складі тендерної пропозиції подається: листи - відгуки про виконання учасником договорів від усіх зазначених в інформаційній довідці замовників, яким надавалися послуги в сканованому вигляді завірені печаткою і підписом керівника надавача відгуку.
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна на відповідність вимогам Тендерної документації Замовника подала довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у якій зазначається 3 договору: а саме: договір №23 від 23.03.2016, договір №4 від 23.01.2017 та договір №29 від 13.03.2018. Однак на відповідність вищезазначеного пункту тендерної документації Замовника ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна подала лише 2 відгука до аналогічних договорів, що міститься у документі досвід.вик. pdf.
У зв’язку з цим є підстави вважати, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна не подала документи, які вимагалися Тендерною документацією Замовника, а саме: відгуки до аналогічних договорів, тим самим не підтвердила наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, повідомлення щодо наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна повинне буде скасовано, через те, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, прямо порушила вимоги Тендерної документації Замовника та її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими ст. 16 Закону.
Звертаємо увагу, що аналогічна практика щодо визначення переможцем учасника, який не надав підтвердження виконання аналогічних договорів наявна у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Прикладами таких рішень є: рішення колегії № 1662-р/пк-пз від 24.11.2016.
4. Щодо подання документів без підпису уповноваженої особи.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника: усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади уповноваженої особи).
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна подала більшість документів в складі тендерної пропозиції в копії (приклад можливо знайти у файлах дов.прац. pdf та мат.техн.база pdf) без підпису уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади уповноваженої особи) У зв’язку з цим не можливо ідентифікувати справжність документів поданих у складі тендерної пропозиції ФОП «Чередниченко Ірина Анатоліївна».
У зв’язку з цим є підстави вважати, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна не подала документи, які вимагалися Тендерною документацією Замовника, тим самим не підтвердила наявність матеріально-технічної бази та підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна повинно буди скасовано, через те, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, прямо порушила вимоги Тендерної документації Замовника та її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими ст. 16 Закону.
Ігнорування Замовником вищезазначених прямих порушень Учасника ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, свідчить про дискримінаційний підхід Замовника до одного з учасників, нехтування законодавчими нормами та дискримінації учасників процедури закупівлі.
Повідомлення про намір укласти договір з такими порушеннями свідчить про неповний та упереджений розгляд Замовником поданих пропозицій та застосування дискримінаційного підходу до процесу розгляду.
Також, Замовнику було надано вимогу про усунення порушення від 05 лютого 2019 року, однако Замовник ігнорував зазначені порушення та не задовольнив вимогу про скасування повідомлення про намір укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна.
В ст. 18 Закону наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга Учасника може бути залишена без розгляду, а саме: «суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; скарга не відповідає вимогам частини першої або другої цієї статті; суб’єктом оскарження не внесено плату, передбачену частиною першою цієї статті; замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі».
На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга ФОП Петрова Тетяна Олексіївна містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель.
Так, ФОП Петрова Тетяна Олексіївна виконала всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст. ст. 8, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл. скасувати своє рішення щодо повідомлення про наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна у відкритих торгах на основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів).
ФОП «Петрова Тетяна Олексіївна» Т.О. Петрова
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга Петрова Т.О.pdf 13.02.2019 13:53
- Квитанція про сплату.jpg 13.02.2019 13:53
- Рішення від 18.02.2019 № 1688 + лист Замовнику.pdf 18.02.2019 18:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 05.03.2019 № 2425.pdf 06.03.2019 16:39
- Рішення від 05.03.2019 № 2425.pdf 11.03.2019 19:34
- протокол 1.pdf 12.03.2019 11:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.02.2019 13:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.03.2019 19:34
Дата виконання рішення Замовником:
12.03.2019 11:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасоване рішення про визначення фізичної особи-підприємця Чередниченко Ірини Анатоліївни переможцем процедури закупівлі
Вимога
Є відповідь
Вимога про скасування рішення щодо наміру укласти договір
Номер:
a9278c07799b473792aaff99d0cc01a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-001243-c.b2
Назва:
Вимога про скасування рішення щодо наміру укласти договір
Вимога:
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2019-01-04-001243-c
СКАРГА
на неправомірні дії тендерного комітету відділу освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл. щодо наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна у відкритих торгах на закупівлю Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів) (номер у ЦБД UA-2019-01-04-001243-c)
04 січня 2019 року Відділом освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл. (надалі – Замовник) було опубліковано оголошення (ідентифікатор закупівлі: UA-2019-01-04-001243-c) щодо проведення відкритих торгів. Предмет закупівлі – Основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів). Запланована вартість закупівлі становить 1 485 100,00 гривень.
Пропозиція ФОП Петрова Тетяна Олексіївна була відхилена з підстав, визначених в п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі за текстом – Закон), відповідно до протоколу засідання тендерного комітету від 30 січня 2019 року .
Замовником 04.02.2019 було опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна.
ФОП Петрова Тетяна Олексіївна (надалі – Скаржник) вважає, що повідомлення Замовника про намір укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна є незаконним та прямо порушує права Скаржника з таких підстав.
1. Щодо ненадання документів з перекладом.
Відповідно до п.7 Розділу 1 Тендерної документації Замовника: тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мова, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) посвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Учасник-нерезидент надає нотаріально завірені переклади документів.
На виконання вимог вищезазначеного пункту Тендерної документації, ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна у складі своєї пропозиції надала: договір про надання послуг №Д215 від 02.01.2018 та договір про надання послуг №Д213 від 02.01.2018, які міститься у документі мат.техн.база pdf. на російській мові.
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна у складі своєї тендерної пропозиції не надала нотаріально завірену копію перекладу цього документу та взагалі не надала переклад договорів про надання послуг №Д215 від 02.01.2018 та №Д213 від 02.01.2018.
У зв’язку з цим є підстави вважати, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна не подала документи щодо здійснення санітарної обробки, які вимагалися Тендерною документацією Замовника, тим самим не підтвердила наявність матеріально-технічної бази. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, повідомлення щодо наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна повинне буде скасовано, через те, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, прямо порушила вимоги Тендерної документації Замовника та її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими ст. 16 Закону.
2. Щодо подання документів, які не читаються.
Замовник у п. 1 Розділу 3 Тендерної документації зазначає, що: електронний вигляд тендерної пропозиції повинен бути чітким та відображати підписи, у тому числі нотаріальне посвідчення документів.
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна на відповідність вимогам тендерної документації Замовника подала посвідчення водіїв та дипломи працівників.
Однак, документи наведені у документі дов.прац. pdf. не можливо продивитись, ідентифікувати осіб зазначених у цих документах та справжність документів.
У зв’язку з цим є підстави вважати, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна не подала документи, які вимагалися Тендерною документацією Замовника, тим самим не підтвердила наявність матеріально-технічної бази. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, повідомлення щодо наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна повинне буде скасовано, через те, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, прямо порушила вимоги Тендерної документації Замовника та її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими ст. 16 Закону.
3. Щодо не надання відгуку до аналогічного договору.
Згідно з п.3 Додатку №1 Тендерної документації Замовника Учасником у складі тендерної пропозиції подається: листи - відгуки про виконання учасником договорів від усіх зазначених в інформаційній довідці замовників, яким надавалися послуги в сканованому вигляді завірені печаткою і підписом керівника надавача відгуку.
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна на відповідність вимогам Тендерної документації Замовника подала довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів у якій зазначається 3 договору: а саме: договір №23 від 23.03.2016, договір №4 від 23.01.2017 та договір №29 від 13.03.2018. Однак на відповідність вищезазначеного пункту тендерної документації Замовника ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна подала лише 2 відгука до аналогічних договорів, що міститься у документі досвід.вик. pdf.
У зв’язку з цим є підстави вважати, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна не подала документи, які вимагалися Тендерною документацією Замовника, а саме: відгуки до аналогічних договорів, тим самим не підтвердила наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, повідомлення щодо наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна повинне буде скасовано, через те, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, прямо порушила вимоги Тендерної документації Замовника та її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими ст. 16 Закону.
4. Щодо подання документів без підпису уповноваженої особи.
Відповідно до п. 1 Розділу 3 Тендерної документації Замовника: усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади уповноваженої особи).
ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна подала більшість документів в складі тендерної пропозиції в копії (приклад можливо знайти у файлах дов.прац. pdf та мат.техн.база pdf) без підпису уповноваженої особи (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади уповноваженої особи) У зв’язку з цим не можливо ідентифікувати справжність документів поданих у складі тендерної пропозиції ФОП «Чередниченко Ірина Анатоліївна».
У зв’язку з цим є підстави вважати, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна не подала документи, які вимагалися Тендерною документацією Замовника, тим самим не підтвердила наявність матеріально-технічної бази та підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Пунктом 3 розділу 5 Тендерної документації встановлено, що: Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: вона не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, повідомлення про намір укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна повинно буди скасовано, через те, що ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, прямо порушила вимоги Тендерної документації Замовника та її тендерна пропозиція є такою, що не відповідає кваліфікаційним критеріям установленими ст. 16 Закону.
Ігнорування Замовником вищезазначених прямих порушень Учасника ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна, свідчить про дискримінаційний підхід Замовника до одного з учасників, нехтування законодавчими нормами та дискримінації учасників процедури закупівлі.
Повідомлення про намір укласти договір з такими порушеннями свідчить про неповний та упереджений розгляд Замовником поданих пропозицій та застосування дискримінаційного підходу до процесу розгляду.
Так, ФОП Петрова Тетяна Олексіївна виконано всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. У зв’язку з цим, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» -
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Відділу освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл. скасувати своє рішення щодо повідомлення про наміру укласти договір з ФОП Чередниченко Ірина Анатоліївна у відкритих торгах на основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 55520000-1 Кейтерингові послуги (послуги з організації гарячого харчування учнів).
ФОП «Петрова Тетяна Олексіївна» Т.О. Петрова
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 05.02.2019 16:22
- відповідь.docx 10.02.2019 15:43
Дата подачі:
05.02.2019 16:22
Вирішення:
Скарга фізичної особи-підприємця ПЕТРОВА ТЕТЯНА ОЛЕКСІЇВНА (далі - Учасник) уважно розглянута.
1. З порушеного питання щодо ненадання договорів українською мовою повідомляємо наступне.
Наданні в складі тендерної пропозиції договори на санітарну обробку приміщень та автотранспорту не суперечать кваліфікаційним вимогам тендерної документації. Договори складенні згідно з вимогами статей 626, 632 Цивільного Кодексу України і в повній мірі відповідають законодавству України.
Вищезазначені договори були складені станом на 02.01.2018 р. з третьою особою і надані в оригіналі. На момент заключення договорів мовне питання захищене Конституцією України, Декларацією прав національностей України, законами України «Про ратифікацію Європейської хартії регіональних мов меншин», «Про національні меншини в Україні» та інших законів України, а також міжнародних договорів, що регулюють питання використання мов.
Законом України «Про засади державної мовної політики» (далі - Закон) передбачено вільне використання мов у приватному і суспільному житті відповідно до принципів, проголошених у Міжнародному пакті Організації Об'єднаних Націй про громадянські і політичні права, та духу Конвенції Ради Європи про захист прав і основоположних свобод людини є невід'ємним правом кожної людини.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
2. З порушеного питання щодо документів, які не читаються, повідомляємо наступне.
Документи, які вимагалися тендерної документацією, були завантажені через електронну систему закупівель Учасником ФОП ЧЕРЕДНИЧЕНКО І.А. у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, мають чітке зображення і завірені печаткою та підписом Учасника. Інші документи, які надані Учасником , не вимагалися тендерною документацією.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
3. З порушеного питання щодо листів-відгуків про виконання учасником договорів від усіх, зазначених в інформаційній довідці замовників, яким надавалися послуги, повідомляємо наступне.
В складі тендерної пропозиції ФОП Чередниченко І.А. були надані аналогічні договори за три роки договірних відносин з відділом освіти м. Новогродівка. Отже, наявність трьох відгуків є не обов’язковою вимогою, тому що замовником був вищевказаний відділ освіти.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
4. З порушеного питання щодо подання документів без підпису уповноваженої особи, повідомляємо наступне.
Учасником у складі тендерної пропозиції була надана довідка про службових (посадових) осіб учасника. Цією довідкою зазначено, що ФОП ЧЕРЕДНИЧЕНКО І.А. особисто представляє інтереси під час проведення процедури закупівлі та права підпису документів тендерної пропозиції.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
перегляд результату торгів
Номер:
2b8bfbac934b4998aca20dcc0bd94d3a
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-001243-c.c1
Назва:
перегляд результату торгів
Вимога:
оскарження рішення тендерного комітету про неправомірну квалифікацію переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження 25.01.2019 17:28
- відповідь.pdf 30.01.2019 14:31
Дата подачі:
25.01.2019 17:28
Вирішення:
Вимога фізичної особи-підприємця ЧЕРЕДНИЧЕНКО ІРИНА АНАТОЛІЇВНА (далі - Учасник) уважно розглянута.
1. З порушеного питання щодо дозвільного документу (погодження) Держпродспоживслужбою постачання харчових продуктів та продовольчої сировини для навчальних закладів згідно з ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» повідомляємо наступне.
За вказаним вище предметом закупівлі погодження Держпродспоживслужби не вимагалось в тендерній документації.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
2. Твердження Учасника про те, що ФОП Петрова Т.О. є платником єдиного податку 2 групи і не має права надавати послуги юридичним особам, безпідставне, оскільки фізична особа — підприємець — платник єдиного податку другої групи, яка здійснює діяльність у сфері ресторанного господарства, має право приймати замовлення від суб’єктів господарювання (юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців), у тому числі від тих, які не є платниками єдиного податку, на кейтерингове обслуговування, оскільки платник єдиного податку під час обслуговування таких замовлень здійснює продаж і організацію споживання продукції власного виробництва і закупних товарів.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
3. Щодо зауваження, поданого Вами в п. 3 вимоги повідомляємо наступне.
Наказом Держспоживстандарту України від 11.10.2010 № 457 (далі - Наказ) зазначено, що класифікація видів економічної діяльності (далі - КВЕД) установлює основи для підготовлення та поширення статистичної інформації за видами економічної діяльності. Слід мати на увазі, що код виду діяльності не створює прав чи обов'язків для підприємств і організацій, не спричинює жодних правових наслідків. Код виду діяльності не обов'язково достатній критерій для виконання умов, передбачених нормативними актами. У застосуванні нормативних актів чи контрактів код виду діяльності - це припущення, а не доказ.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
4. Щодо зауваження, поданого Вами про ненадання ФОП Петрова Т.О. експлуатаційного дозволу, повідомляємо наступне.
Частиною 2 статті 23 Закону України «Про основні засади та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.97 р. № 771/97-ВР (далі — Закон № 771), зазначено, що обов’язок на отримання експлуатаційного дозволу не поширюється на операторів ринку, які провадять діяльність, пов’язану з первинним виробництвом, та/або транспортуванням, та/або зберіганням, та/або продажем харчових продуктів, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною.
Норми чинного законодавства не передбачають можливості на отримання експлуатаційного дозволу для осіб, які не провадять діяльність пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження. Для транспортування харчових продуктів у ФОП Петрова Т. О. вищевказаним наказом зареєстровані потужності на транспортні засоби.
Зважаючи на вищевикладене, вимога Учасника відхиляється з наведеної вище підстави.
Статус вимоги:
Відхилено