• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розробка генерального плану, плану зонування території та детальних планів території кварталів м. Мала Виска Кіровоградської області.

Розробка генерального плану, плану зонування території та детальних планів території кварталів м. Мала Виска Кіровоградської області.

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2019 14:48 - 24.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга на неправомірне рішення

Номер: e5773918fcab48f685e38f1a9a6bf6ff
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-002072-b.b3
Назва: скарга на неправомірне рішення
Вимога:
Вимога До тендерного комітету Маловисківська міська рада Замовником торгів Маловисківська міська рада було розпочато процедуру закупівлі послуг за предметом : код ДК 021:2015 - 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану на підоснові (топографічна зйомка М 1:2000) та плану зонування території м. Мала Виска Кіровоградської області.) (далі – містобудівна документація). Товариство з обмеженою відповідальністю «ГЕОТОП» виявило бажання взяти участь у зазначеній закупівлі та згідно Тендерної документації (надалі - ТД) подало тендерну пропозицію (далі за текстом - ТП). За результатами розгляду тендерної пропозиції поданої ТОВ «ГЕОТОП» Замовником було прийнято рішення про дискваліфікацію учасника ТОВ «ГЕОТОП», (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 8 від 5 березня 2019 р.), з наступних причин: - Тендерна пропозиція, по даній закупівлі, не відповідає кваліфікаційним критеріям п.3 ч.2 ст.16 Закону « наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору». Відповідно тендерної документації додатку 3 п.2 «Під терміном «аналогічний договір» Замовник розуміє договір з розроблення (оновлення) генерального плану населеного пункту з населенням понад 10 тисяч». У тендерній документації, поданої замовником закупівлі, Маловисківська міська рада по закупівлі: код ДК 021:2015 - 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану на підоснові (топографічна зйомка М 1:2000) та плану зонування території м. Мала Виска Кіровоградської області, Замовником торгів відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 3, п.2, вимагається Документи, які підтверджують виконання аналогічного договору, наданого згідно вимог п.2 : В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надати копію (завірену учасником) виконаного аналогічного договору, вказаного в інформаційній довідці. До довідки учасник обов’язково має долучити скан-копію відгуку від замовника згідно виконання аналогічного договору, що є предметом закупівлі. Договір з розроблення (оновлення) генерального плану населеного пункту має бути з населенням понад 10 тисяч. Однак, Замовником неправомірно встановлені умови підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію, як «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», а саме умова щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів з розроблення (оновлення) генерального плану населеного пункту з населенням понад 10 тисяч, що є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Законом визначене право Замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику встановлювати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям. Такі положення документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є або він відсутній. Так, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить положення, що дозволяє Замовнику встановити кваліфікаційний критерій - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а також зобов’язує Замовника передбачити у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, тобто у документації конкурсних торгів має бути відображена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів, при цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками,обсягом поставленого товару або кількістю виконаних договорів, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедур закупівель. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників. Також, частиною третьою статті 5 названого закону передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а статтею 22 Закону визначає, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Законом України «Про захист економічної конкуренції» також визначено, що економічна конкуренція - це змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання. Також, названим Законом встановлено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Таким чином, вважаємо, що положення Тендерної документації , щодо умов підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» є незаконним і таким, що порушує наші права та інтереси, як потенційних учасників процедури закупівлі, так як ми маємо досвід виконання аналогічних договорів і бажаємо взяти участь у торгах, а умовами тендерної документації встановлені дискримінаційні умови та звужується економічна конкуренція. Крім того у ТП поданої ТОВ «Геотоп» відповідно до умов п.2 Додатку 3 є інформація про досвід виконання аналогічних договорів з розроблення (оновлення) генерального плану населеного пункту з населенням понад 10 тисяч, яка подана у файлі pdf.7.субпідрідник , а саме скановані копії договору № 45 від 03.03.2017р., та актів прийому-здачі робіт (виготовлення цифрових планів масштабу 1:2000 для розробки схем та проектних рішень внесення змін до генерального плану м.Охтирка Сумської області) населення якого в тричі перевищує встановлену вимогу Замовника, щодо населеного пункту з населенням понад 10 тисяч. З урахуванням вищевикладеного, вбачається, що дії Замовника (у частині встановлення умов щодо підтвердження відповідності учасників встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів») порушують основні принципи здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а також вимоги статті 5, 22 Закону, оскільки тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а отже в цій частині мають бути внесені відповідні зміни до Тендерної документації закупівлі. Окремо звертаємо увагу на те, що скарги з аналогічних питань були предметом розгляду органу оскарження у сфері державних закупівель, за результатами розгляду яких, та за сприянням органу оскарження, Замовники приводили документацію конкурсних торгів у відповідність із вимогами законодавства шляхом внесення відповідних змін. Враховуючи викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені у тендерній документації не відповідають вимогам законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створили дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливості прийняти участь у вказаній процедурі закупівлі, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" , Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» : ВИМАГАЄМО : 1. Прийняти вимогу до розгляду. 2. Визнати рішення замовника щодо визнання переможцем у відкритих торгах ДП Український державний науково-дослідний інститут проектування міст "ДІПРОМІСТО" імені Ю.М. Білоконя - неправомірним. 3. Скасувати рішення щодо дискваліфікації у закупівлі учасника ТОВ «Геотоп». 4. Переглянути тендерну пропозицію ТОВ «ГЕОТОП», яка є більш економічно вигідна. У разі невиконання або не належного розгляду вищевказаних вимог, ми будемо змушені звернутися зі Скаргою до Антимонопольного комітету України для неупередженого та ефективного захисту своїх прав та законних інтересів, пов’язаних з участю у процедурах закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) замовник може установити в якості кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону саме замовник самостійно визначає перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, (зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)). Закон України «Про публічні закупівлі» дозволяє саме Замовнику публічних закупівель вирішувати, який саме набір документів та у якому вигляді переконає його у наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідно тендерної документації закупівлі «Розробка генерального плану, плану зонування території та детальних планів території кварталів м. Мала Виска Кіровоградської області.» ДК 021:2015 - 71410000-5, «аналогічний договір» повинен відповідати вимогам додатку №2 до тендерної документації частини 7: п.1- розроблення генерального плану, п.2- виконання розділів інженерно-технічних заходів цивільного захисту на мирний час та особливий період, п.3 – розроблення плану зонування з урахуванням рішень генерального плану, п.4- розроблення детального плану кварталів. Подана на розгляд тендерна пропозиція ТОВ «Геотоп», в якій зазначається виконання аналогічного договору супідрядником скановані копії договору №45 від 03.03.2017р. з додатками «виготовлення цифрових планів масштабу 1:2000 для розробки схем та проектних рішень внесення змін до генерального плану м.Охтирка Сумської області». Відповідно р.1 п1.1 даного договору «…Результатом виконання робіт є топографічний план у масштабі 1:2000 на територію міста Охтирка Сумської області площею 3186,0 га.», а не розроблення генерального плану міста. У Додатку 2 до Договору №45 від 03.03.2017 «Кошторис №1 на вишукувальні роботи» відсутні роботи, які передбачені додатком №2 до тендерної документації частини 7.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Інформація щодо площі проектування ДПТ

Номер: 62ce1d1727f34cdbb007efe467136832
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-002072-b.b2
Назва: Інформація щодо площі проектування ДПТ
Вимога:
У тендерній документації на проведення закупівлі по предмету: код ДК 021:2015 - 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану на підоснові (топографічна зйомка М 1:2000), детальних планів кварталів та плану зонування території м. Мала Виска Кіровоградської області.) та додатках вказано про необхідність розроблення детального плану території мікрорайона «Вись» та детального плану території по вулиці «Центральній» (від вулиці Європейська до вулиці Містечкова). У тендерній документації не надано інформації щодо точної площі проектування детальних планів кварталів. Відсутність цієї інформації унеможливлює точний підрахунок вартості виконання робіт, що є предметом закупівлі. Просимо Вас зазначити в Технічному завданні до тендерної документації на проведення закупівлі по предмету: код ДК 021:2015 - 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану на підоснові (топографічна зйомка М 1:2000), детальних планів кварталів та плану зонування території м. Мала Виска Кіровоградської області.) площу в межах проектування детальних планів територій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. У тендерній документації на проведення закупівлі по предмету: код ДК 021:2015 - 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розробка генерального плану на підоснові (топографічна зйомка М 1:2000), детальних планів кварталів та плану зонування території м. Мала Виска Кіровоградської області.) у додатку 1 до тендерної документації пункту 7.4 доповнено « - мікрорайону «Вись» (орієнтована площа – 30,0 га), - по вулиці Центральній (від вулиці Європейська до вулиці Містечкова) (орієнтована площа – 80,0 га).»
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

ВИМОГА

Номер: 767e0569183642bdbd8d9edb228f1ca6
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-002072-b.c1
Назва: ВИМОГА
Вимога:
ВИМОГА У тендерній документації, поданої замовником допорогової закупівлі, Маловисківською міською радою по закупівлі: код ДК 021:2015 - 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (Розробки генерального плану на підоснові (топографічна зйомка М 1:2000) та плану зонування території м. Мала Виска Кіровоградської області), Замовником торгів відповідно до Додатку 5, п.5 вимагається: Спеціальний дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею. Дана вимога є ДИСКРИМІНУЮЧОЮ вимогою до учасників торгів, так як відповідно до ст.17, п.11, Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» - матеріали генерального плану населеного пункту не можуть містити інформацію з обмеженим доступом та бути обмеженими в доступі. Загальна доступність матеріалів генерального плану населеного пункту забезпечується відповідно до вимог Закону України "Про доступ до публічної інформації" шляхом надання їх за запитом на інформацію, оприлюднення на веб-сайті органу місцевого самоврядування, у тому числі у формі відкритих даних, на єдиному державному веб-порталі відкритих даних, у місцевих періодичних друкованих засобах масової інформації, у загальнодоступному місці у приміщенні органу місцевого самоврядування. Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» ,Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Отже на підставі вище викладеного та керуючись ст.5 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», вимога Замовника торгів Маловисківської міської ради, щодо надання в складі ТП, Спеціальний дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею – є незаконною та дискримінуючою вимогою,що значно зменшує коло потенційних учасників у зазначеній закупівлі. На підставі вищевикладеного та Закону України «Про публічні закупівлі», Закону України «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні» : - вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У додатку №5 до тендерної документації таблиця1 видалений пункт 5 "Спеціальний дозвіл на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею" і додаток №5 викладений у новій редакції
Статус вимоги: Задоволено