-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Детектори та аналізатори (спектрофотометр UV-3600 Plus з барієвою сферою для вимірювання коефіцієнтів відбиття)
Завершена
2 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 4 800.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 4 800.00 UAH
Період оскарження:
07.02.2019 17:06 - 21.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога на умови кваліфікації
Номер:
fbad57aac854415e922a0915a4e720ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-07-001692-c.b1
Назва:
Вимога на умови кваліфікації
Вимога:
Замовником, для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам відповідно до статі 16 Закону, ставиться вимога про надання Учасником копії відповідних сертифікатів сервісних інженерів. Наше товариство, як потенційний Учасник, вважає дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступне: Сертифікація сервісних інженерів для обслуговування спектрометрів за кодом ДК 021:2015: 38430000-8 Детектори та аналізатори не вимагається законодавством України і може здійснюватися на добровільних засадах, як з боку виробника даного типу обладнання, так і з боку постачальника. Таким чином, суб’єкти господарювання при здійсненні їх діяльності не мають визначених законодавством підстав вимагати від виробника чи постачальника обладнання, чи відповідного освітнього закладу надання сертифікатів для сервісних інженерів.
Згідно частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) від учасника замовник має права вимагати інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Основу правового регулювання отримання, оцінювання і підтвердження освіти і кваліфікації в Україні складають Конституція і закони України про освіту і про вищу освіту. Документом, який на території України підтверджує знання і кваліфікацію працівників, є документ про закінчення навчального закладу.
Відповідно до частини 4 ст. 16 Закону документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником.
Із вищевикладеного слідує, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. А отже, Замовник має виключити вимогу про надання копії відповідних сертифікатів сервісних інженерів, або внести зміни в тендерну документацію, де викласти вимогу про підтвердження відповідної кваліфікації працівників так: «Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: наявність штатних працівників відповідної кваліфікації, які залучатимуться учасником для виконання договору про закупівлю та мають необхідні знання та досвід, а саме - інформація про фахову освіту та досвід роботи спеціалістів відповідних напрямків, із зазначенням ПІБ, посади».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.02.2019 20:07
Вирішення:
Наше підприємство (далі-Замовник) має намір придбати високоточне обладнання, яке має значну вартість, і бажає мати впевненість в отриманні кваліфікованого сервісного обслуговування під час експлуатації цього обладнання. Таке обслуговування, на нашу думку, можуть надати фахівці, що мають не тільки загальну фахову освіту та певний досвід роботи в технічній галузі, а ті фахівці, які крім цього пройшли стажування з обслуговування певного обладнання, що може бути підтверджено документом (сертифікатом), наданим виробником за результатами стажування. Вимога Замовника надати копії сертифікатів сервісних інженерів не пов’язана з загальною системою освіти та системою сертифікації персоналу, такий сертифікат тільки підтверджує те, що фахівець Учасника пройшов певне стажування у виробника і може кваліфіковано обслуговувати те обладнання, яке є предметом закупівлі. Таке стажування на добровільних засадах можуть пройти фахівці будь-якого Учасника і тому, ця вимога не може бути визнана дискримінаційною.
Вимоги Замовника визначені та викладені у тендерній документації у повній відповідності до частин 2 та 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», до того ж, такий висновок може бути підтверджений рішенням № 626-р/пк-пз від 14.02.2017 Антимонопольного комітету України з аналогічного питання (аналогічною правовою позицією).
Статус вимоги:
Відхилено