-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезінфікуючі засоби
Дезінфікуючі засоби Під 7 одиниць слід розуміти 7 найменувань.
Завершена
150 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 750.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2019 15:19 - 27.02.2019 17:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
d84da9cf7d63483b960e4edb05a6f81f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001341-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин. Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулює такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами медико-технічні вимоги суперечать основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропонований нами засіб в РАЗИ економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.03.2019 15:42
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м.Львова» повідомляє, що для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу закуповуємо саме те найменування товару, які визначені в медико-технічних вимогах. Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. № 35 затверджений Порядок проведення допорогових закупівель (далі – Порядок). Згідно п. 6.4 даного Порядку «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимутися у пропозиціях Учасників». Тобто зазначення «або еквівалент» в допорогових закупівлях є правом Замовника», а не обов’язком.
Також повідомляємо Вас, що завідомо неправдиве повідомлення про вчинення злочину несе за собою кримінальну відповідальність, згідно КК України.
З повагою, тендерний комітет КНП «2 МП м. Львова».
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Відхилено
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Номер:
5f73595d60e94cfab83f3c463cf9f15b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-001341-a.a1
Назва:
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Вимога:
Шановний замовнику.
Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.
Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників.
Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі.
Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи.
Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні.
Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист.
У Технічних вимогах до дезінфекційних засобів вказані конкретні назви та фасування дезінфекційних засобів: «Бланідас Актив» пляшка, 1000 мл; «Бланідас оксідез» пляшка, 1000 мл з клапаном для дегазації; Сурфаніос лемон фреш UA, 5л; Сурфаніос преміум НПК UA, 5л; "Новохлор-екстра" концентрат у 10л каністрі; «Аніозим ДД1 UA» , 1л; Засіб дезінфікуючий Аніосурф преміум НПК UA, 5л але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент», як того вимагає Наказ №35 Зовнішторгвидав України.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними.
Зазначення конкретного найменування та фасування свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця з яким, вірогідно, змовився для отримання вигоди з корупційною складовою.
Корупційні схеми Замовника простежуються протягом 2016, 2017, 2018 з огляду на те, що Замовник оголошує закупівлі виключно на товар, що постачає ТОВ «Лізоформ Медікал», ТОВ «Дезант» та ТОВ "Інтердез".
Більше того, в Україні відсутні засоби - еквіваленти, що повністю відповідають викладеним Вами вимогам, крім тих засобів що вимагаються в медико-технічних вимогах.
А єдиним учасником що може запропонувати зазначені засоби є :
1) ТОВ «Лізоформ Медікал» що є єдиним представником виробника засобів «Бланідас Актив» пляшка, 1000 мл та «Бланідас оксідез» пляшка, 1000 мл з клапаном для дегазації ТОВ «Бланідас».
2) ТОВ «Дезант» що є єдиним представником засобів Сурфаніос лемон фреш UA, 5л; Сурфаніос преміум НПК UA, 5л; «Аніозим ДД1 UA» , 1л; Аніосурф преміум НПК UA, 5л.
3) ТОВ "Інтердез" що є єдиним представником засобу "Новохлор-екстра" концентрат у 10л каністрі.
Тобто, еквівалент надати неможливо, що виключає будь-яку конкуренцію та є дискримінацією учасників даної закупівлі.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище,
ВИМАГАЄМО:
1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги;
2) доповнити весь перелік дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»;
3) виключити з Медико-технічних вимог до дезінфекційних засобів конкретне найменування та фасування дезінфекційних засобів.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України, НАБУ, СБУ та представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2019 17:03
Вирішення:
Тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «2-а міська поліклініка м.Львова» повідомляє, що проведення допорогових закупівель регулюється "Порядком здійснення допорогових закупівель", затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35, згідно пункту 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників"
Оскільки тут чітко вказано, що замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників", то вказувати примітку про еквівалент це право, а не обов'язок.
Статус вимоги:
Відхилено