-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Рояль
Під кількістю 1 одиниця слід розуміти 1 найменування відповідно до Технічного завдання.
Завершена
742 025.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 710.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 710.13 UAH
Період оскарження:
12.02.2019 15:18 - 23.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
5b56cdc35e56428bb7119694c75472ae
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-001511-a.b2
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2019-02-12-001511-a c ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти.
Ознайомившись з тендерною документацією, вважаємо, що технічні вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними та такими, що порушують принципи проведення закупівель, а також суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що вимоги Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі (надалі – Технічне завдання), не зважаючи на вираз «або еквівалент» вказують тільки на одного виробника, мало того, на конкретну серію та модель виробу, що є порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо дискримінації учасників.
Не беручу до уваги похибки, які дозволені вимогами Тендерної документації, потенційні учасники не можуть взяти участь в оголошеній закупівлі, оскільки еквіваленту (в розумінні технічних характеристик Замовника в межах зазначеного бюджету) даному товару не існує. За необхідності, ми можемо надати порівняльну таблицю еквівалентів, які є рівнозначними, навіть кращими та які можна запропонувати на вищезазначені торги, але незначні відхилення можуть привести до дискваліфікації пропозиції. Отже запропонувати еквівалентний товар, відповідно до технічних вимог, визначених в Тендерній документації неможливо.
Крім вищеозначеного, зауважуємо, що один із пунктів Технічного завдання, а саме "Відсутність пластикових деталей в механізмі роялю" унеможливлює участь у тендері двох потужних виробників фортепіанної продукції, які входять у ТОП-3 та ТОП-10 найвідоміших та найбільших у світі. Провідні виробники використовують у складі ударного механізму роялів вуглецеве волокно і композитні матеріали на його основі. Такі технології більш ніж 35 років успішно працюють на користь професійних виконавців і визнані світом як неперевершені в довговічності, зручності для піаніста, своєю швидкістю, легкістю і чутливістю. Вважаємо пункт технічного завдання "Відсутність пластикових деталей в механізмі роялю" для учасників-представників брендів, а також дискредитацією найвідоміших виробників.
Акцентуємо, що такі зміни розширять можливості замовника по вибору виробника та класності предмету закупівлі, а також унеможливить подання вимог та скарг до АМКУ на оголошення про закупівлю у подальшому. Ми впевнені, що мінімальні поправки згідно нашим вимогам вплинуть на краще на якість предмету закупівлі та його відповідності задачам учбового закладу замовника.
Ми виступаємо за чесні і прозорі торги, тому вимагаємо внести зміни в Технічне завдання, а саме:
Збільшити параметри довжини рояля до 180-188 см.;
Видалити пункт "Відсутність пластикових деталей в механізмі роялю";
та опублікувати документ в новій редакції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2019 16:18
Вирішення:
Замовником детально опрацьовано Ваша вимога, тому повідомляємо наступне: Технічне завдання щодо закупівлі музичного інструмента (роялю) було розроблене Замовником. Метою розроблення технічного завдання є вибір інструмента, який би ідеально відповідав запитам навчально-виховного процесу, а також відповідав технічним можливостям та умовам концертного залу, в якому буде знаходитися інструмент:
- Стійкий до перепадів температури
- Серія призначення – учнівський, студентський
- Стабільність у настройці, легкість і доступність в обслуговуванні.
Саме такі вимоги відображені замовником у тендерній документації. Окрім цього, відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документації повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Замовником дотримано вимог закону, а саме - надано технічні характеристики предмета закупівлі, при цьому такі технічні характеристики не містять посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі. Замовником враховані всі вимоги чинного законодавства, тому Учасники можуть запропонувати еквівалент товару, тож вищевказаними діями Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Учасники, які бажають брати участь у відкритих торгах щодо закупівлі музичного інструменту мають право запропонувати замовнику еквівалент, при цьому з технічними характеристиками, що чітко встановлені у тендерній документації або з кращими технічними характеристиками. Тому Замовник самостійно встановлює вимоги тендерної документації (зокрема технічні вимоги до предмета закупівлі) з урахуванням норм Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Дискримінаційні вимоги
Номер:
1a75940012e446e8ba55a8f51c9023b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-12-001511-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Доброго дня! Маємо намір прийняти участь в закупівлі UA-2019-02-12-001511-a c ДК 021:2015: 37310000-4 — Музичні інструменти.
Ознайомившись з тендерною документацією, вважаємо, що технічні вимоги до предмету закупівлі є дискримінаційними та такими, що порушують принципи проведення закупівель, а також суперечать положенням ЗУ «Про публічні закупівлі».
Зазначаємо, що вимоги Додатку 2 Технічні вимоги до предмету закупівлі, Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмету закупівлі (надалі – Технічне завдання), не зважаючи на вираз «або еквівалент» вказують тільки на одного виробника, мало того, на конкретну серію та модель виробу, що є порушенням ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», щодо дискримінації учасників.
Не беручу до уваги похибки, які дозволені вимогами Тендерної документації, потенційні учасники не можуть взяти участь в оголошеній закупівлі, оскільки еквіваленту (в розумінні технічних характеристик Замовника в межах зазначеного бюджету) даному товару не існує. За необхідності, ми можемо надати порівняльну таблицю еквівалентів, які є кращими та які можна запропонувати на вищезазначені торги, але незначні відхилення можуть привести до дискваліфікації пропозиції. Отже запропонувати еквівалентний товар, відповідно до технічних вимог, визначених в Тендерній документації неможливо.
Ми виступаємо за чесні і прозорі торги, тому вимагаємо внести зміни в Технічне завдання і опублікувати документ в новій редакції, вказуючи більш широкий діапазон розмірів предмету закупівлі, а саме - 180-188 см.
Акцентуємо, що така зміна розширить можливості замовника по вибору виробника та классності предмету закупівлі, а також унеможливить подання вимог та скарг на оголошення про закупівлю у подальшому. Ми впевнені, що поправка менш ніж у два відсотки не вплине ні на якість предмету закупівлі і, тим більше, на його відповідность задачам учбового закладу замовника.
Дякуємо, з повагою.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.02.2019 11:48
Опис причини скасування:
Редагування вимоги у зв'язку з прямою дискрімінацією топ-виробників
Дата скасування:
14.02.2019 15:31