-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Нафта і дистиляти
Бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо
Завершена
1 484 550.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 2 969.10 UAH
мін. крок: 0.2% або 2 969.10 UAH
Період оскарження:
08.02.2019 13:29 - 20.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
d84320db4d87409083bbf65171fd1991
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-001061-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-02-08-001061-c, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Нафта і дистиляти бензин А-92, бензин А-95, дизпаливо з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- IMG_0002.pdf 07.03.2019 11:36
Дата подачі:
07.03.2019 11:36
Вирішення:
Враховуючи зміни чинного законодавства України в сфері здійснення господарської діяльності товариствами з обмеженою відповідальністю, учасник повинен був врахувати вимоги Закону України № 2275, та надати у повному обсязі документи.
Організація та порядок проведення торгів регулюються ЗУ " Про публічні закупівлі", та іншими нормативно-правовими актами України, які, у свою чергу повинні бути дотримані як замовником торгів, так і Учасником.
Сфера публічних закупівель не обмежена ЗУ " Про публічні закупівлі" та тендерною документацією. Учасник не підтвердив наявність повноваження в уповноваженої особи на підписання договору, зважаючи на актуальні зміни законодавства.
Окрім цього, Учасник надає перелік АЗС із посилання на АЗС ТОВ «ТД «Авіас». Співпрацю із власниками АЗС ТОВ «ТД «Авіас» не підтверджено. Умови партнерських договорів, наданих учасником в складі тендерної пропозиції не підтверджують наявність договірних відносин в частині реалізації відпуску палива на АЗС ТОВ «ТД «Авіас».
Договір поставки № 150 від 17.09.2018 року не встановлює перелік АЗС, на яких є можливим відпуск палива п скретч-картках, тому, фактично, встановити достовірність даних щодо відпуску палива на АЗС ТОВ «ТД «Авіас»- неможливо.
Договір, поданий Учасником в складі тендерної документації, Договір поставки нафтопродуктів оптовими партіями від 02.01.2019 р. МШп-0088, підписаний між Учасником та ТОВ “ВОГ КАРД”. В п.6.6 та 6.7 вказаного Договору йдеться про наступне:
«6.6. У випадку, якщо Покупець купує Товар у Постачальника згідно даного Договору для подальшого перепродажу третім особам, Покупець гарантує та зобов’язується дотримуватись наступних умов співпраці Сторін:
- не здійснювати перепродаж Товару третім особам, шляхом використання мережі Інтернет, інших засобів масової інформації;
- здійснювати перепродаж Товару третім особам, які не співпрацюють з Постачальником на підставі окремих договорів поставки (купівлі-продажу) нафтопродуктів;
- здійснювати перепродаж Товару третім особам, як кінцевим споживачам (роздрібним покупцям, які здійснять фактичну вибірку Товару);
- здійснювати перепродаж Товару третім особам, виключно на підставі укладених з третіми особами окремих цивільно-правових угод у простій письмовій формі, за умови проведення третіми особами розрахунків за товар в безготівковому порядку.
6.7. У випадку порушення Покупцем запевнень та гарантій, передбачених п 6.7. даного Договору, Постачальник має право в односторонньому позасудовому порядку та без попереднього пред'явлення претензії та/або вимоги до Покупця встановити на майбутнє гарантії належного виконання зобов'язань Покупця за Договором (оперативно-господарські санкції), зокрема Постачальник має право заблокувати картки на пальне, надані Покупцю та передані третім особам з порушенням умов, передбачених п. 6.6. даного Договору, та припинити відвантаження Товару клієнтам Покупця згідно вказаних карток на пальне до моменту належного виконання Покупцем обов’язків по даному Договору.»
Виходячи з зазначеного, якщо ТОВ “ФЕСТ МОУШЕН ГРУП” порушить принаймні одну з умов, зазначених в пункті 6.6, ТОВ “ВОГ КАРД” має право в односторонньому позасудовому порядку заблокувати картки на пальне, надані Покупцю та передані третім особам з порушенням умов (чіткий термін блокування, умови розблокування не вказані, “..до моменту належного виконання Покупцем обов’язків по даному Договору”) — потенційно передбачає настання негативно-господарських наслідків для Замовника.
Крім того, в п.4.2 Договору також передбачені норми, які регламентують підняття ціни на нафтопродукти Продавцем - ТОВ “ВОГ КАРД” для цього Учасника без зазначення межі такого підняття і в односторонньому порядку без попереднього узгодження з Покупцем (ТОВ ФЕСТ МОУШЕН ГРУП). З цього випливає, що Учасник не може гарантувати поставку ПММ за акцептованими цінами.
У зв’язку з зазначеним, вважаємо, що Учасник не може включати АЗК WOG до складу партнерських ресурсів, так як не може гарантувати відпуск товару без порушень істотних умов договору.
Виходячи із вищевказаного члени тендерного комітету вважають, що підстави передбачених ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відносно відміни процедури відкритих торгів UA-2019-02-08-001061-c відсутні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
bd31920b7bad43ab9d116d4eb89d0aaf
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-001061-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-02-08-001061-cз підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- вмога.pdf 12.03.2019 14:38
- img001 (2).jpg 19.03.2019 10:34
- img002 (1).jpg 19.03.2019 10:34
Дата подачі:
12.03.2019 14:38
Вирішення:
Підстави передбачених ч.1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" відносно відміни процедури відкритих торгів відсутні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Підстава для відхилення
Номер:
190831db00764259aa8f6d960982dda9
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-08-001061-c.b1
Назва:
Підстава для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.02.2019 15:19
Вирішення:
Тендерний комітет ПрАТ "Укрзахідвуглебуд" розглянув вимогу № 130126 ПП "ОККО Контракт" від 26.02.2019 р., щодо дискваліфікації учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", повідомляємо про наступне:
протоколом № 28-02/2019 р. засідання тендерного комітету ПрАТ "Укрзахідвуглебуд" від 28.02.2019 р. було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП" на підставі п.4 ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р.
Статус вимоги:
Задоволено