• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Молоко та вершки

Згідно Тендерної документації Додаток № 1 Технічні та якісні вимоги.

Завершена

230 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 300.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2019 14:44 - 16.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення до Замовника

Номер: 011bd1adafd04668a5ceccfc7ba43982
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-002024-b.c3
Назва: Звернення до Замовника
Вимога:
Добрий день. А як можна ознайомитись з Протоколом засідання тендерного комітету № 6 від 04.03.2019р. ? Дякую
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 6 від 04.03.2019р. Вибачте, будь ласка, протокол був скинутимй, але мабудь в системі виникла помиилка і не завантажилося. Дякуємо за розуміння.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: ba71b587ca3b451385ccc4a72594b9f9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-002024-b.b2
Назва: Вимога
Вимога:
№743 від «01» березня 2019 р. на №55 від 28.02.2019 р. Голові тендерного комітету Ржищівського геріатричного пансіонату Євлах Н.М. ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ UA-2019-02-05-002024-b Шановний замовник! Нагадуємо Вам що основним принципом закупівель відповідно до ст. 3 Закону «Про публічні закупівлі» є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вами в тендерній документації, яка є обов’язковою як для Замовника так і для учасників, відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» встановлено наступний кваліфікаційний критерій: «Довідка від учасника в довільній формі про виконання аналогічних договорів за 2014 або 2015 рік (з зазначенням реквізитів договорів (номер, дата укладання, назва, код ЄДРПОУ контрагента), інформації щодо виконання договорів (обсягів(кількості) поставок, стану виконання договорів». Тобто довідка має містити 2 договори за 2014-2015 рр., а не за «період 2015-2017 роки» як Ви вказуєте у відповіді на вимогу №55 від 28.02.2019 р. та як надано учасником ПП «Сімол». За 2015 рік ним надано в довідці лише один договір з ПрАТ «Білоцерківська теплоцентраль» за №243-р від 12.10.2015 р та надано його сканкопію. До того ж, навіть щодо цього договору учасником не надано інформації щодо виконання договорів (обсягів(кількості) поставок, стану виконання договорів як того вимагаєте Ви як замовник в додатку 4 тендерної документації. Пропозиція не містить ні даних що підтверджують співпрацю, як-то лист-відгук, чи інше. Підтвердження надано лише щодо договорів за 2016-2017 рр. Відповідно, вважаємо що учасником ПП «Сімол» не дотримано кваліфікаційного критерію встановленого Замовником згідно ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» та відповідно до п.1 ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція даного учасника має бути відхилена. 2. Стосовно вимог Додатку 1 тендерної документації щодо необхідності подання санітарних документів на транспорт та водія. В довідці №85 від 06.02.2019 р. ПП «Сімол» вказало що постачання буде здійснюватись 2-ма транспортними засобами – власним ГАЗ 3302 та орендованим Фольксваген ЛТ. Стосовно власного ТЗ ГАЗ 3302: Дійсно,як Вами визначено відповіді на вимогу №55 від 28.02.2019 ПП «Сімол» надало сканкопію свідоцтва про державну реєстрацію транспортного засобу, медичні книжки штатних працівників-водіїв ПП «Сімол» - Загородній та Литвин. САНІТАРНИХ ДОКУМЕНТІВ на даний ТЗ ГАЗ 3302 НЕ НАДАНО. Стосовно ТЗ Фольксваген ЛТ відповідно до договору про надання транспортних послуг: Учасником подано копію свідоцтва про реєстрацію ТЗ; сканкопію договору про надання транспортних послуг від 03.01.2019 р. відповідно до якого послуги надає ФОП Андріяш Л.О. та його водії. Даних щодо санітарних документів водіїв що працюють у вказаної ФОП НЕ НАДАНО. Є лише сканкопія медичної книжки директора Андріяш Л.О. Стосовно санітарного паспорту на автомобіль Фольксваген ЛТ - статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі Закон), який набрав чинності 20.09.2016, встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Законодавчими змінами, внесеними до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", що є чинними з 20 вересня 2015 року центральний орган виконавчої влади, уповноважений здійснювати державний нагляд (контроль) за дотриманням санітарного законодавства більше не має повноважень щодо видачі санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення харчових продуктів. Чинним законодавством видача зазначених санітарних паспортів не передбачена. Крім того, статтю 17 Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", якою були встановлені вимоги до продовольчої сировини і харчових продуктів, умов їх транспортування, зберігання та реалізації з даного Закону виключено. Статтями 43 та 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" встановлені гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів не передбачено. Згідно з нормами вищезазначеного Закону України відповідальність за виконання вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів на всіх стадіях їх виробництва та обігу покладено на операторів ринку. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що наданий в складі пропозиції санітарний паспорт на ТЗ ФОП Андріяш Л.О. є НЕДІЙСНИМ, так як виданий поза межами повноважень суб’єкта владних повноважень, а саме Державної установи «Черкаський обласний лабораторний центр Держсанепідслужби України» код ЄДРПОУ 38469768 (дані згідно печатки на «санітарному паспорті»). До того, на підтвердження цього інформуємо вас що Держсанепідслужбу України відповідно до рішення Кабінету Міністрів ліквідовано ще 29.03.2017р. Черкаський обласний лабораторний центр МОЗ України на усний запит підтвердив що ним не видаються санітарні паспорти на транспортні засоби. Ви, як Замовник в порядку ч. 7 ст. 28 маєте право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що учасником ПП «Сімол» не надано санітарні документи на транспортні засоби та відповідно до п. 4 ч. 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» має бути відхилена тендерна пропозиція учасника ПП «Сімол» як така, що не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи викладене, вимагаю: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПП «Сімол» (протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2019 р.); 2. Дискваліфікувати ПП «Сімол» керуючись п.1 та п. 4 ч. 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі»; 3. Визнати переможцем торгів ПрАТ «Кагма». В іншому випадку, змушені будемо оскаржувати процедуру закупівлі в установленому Законом «Про публічні закупівлі» порядку до органу оскарження та використовувати інші способи захисту прав та законних інтересів нашого підприємства як учасника процедури закупівлі. Вважаємо що вимоги мають всі підстави бути задоволеними. ПрАТ «Кагма» не має на меті гальмувати процедуру закупівлі, а лише вимагає об’єктивного розгляду пропозицій. Розуміємо тяжкість Вашої праці та висловлюємо свою повагу до неї. Водночас, маємо за мету поставку якісного виключно молочного походження натурального молока та сметани власного виробництва для задоволення потреб підопічних Вашого закладу. Погоджуємось з тим, що економія коштів також є пріоритетом закупівель, але й сподіваємось на Ваше розуміння, що якісний та натуральний продукт не може коштувати дешево. Подана нами пропозиція містить ціни собівартості продукції. З повагою, Директор ПрАТ «Кагма» ____________ В.О Мірошник МП
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Згідно Протоколу засідання тендерного комітету № 6 від 04.03.2019р
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога Замовнику

Номер: aad20bbaa5a5442bae15a6f13a1aa7c4
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-002024-b.c1
Назва: Вимога Замовнику
Вимога:
№731 від «25» лютого 2019 р. Голові тендерного комітету Ржищівського геріатричного пансіонату Євлах Н.М. ВИМОГА ЗАМОВНИКУ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ UA-2019-02-05-002024-b 1. Звертаємо Вашу увагу, що тендерну пропозицію та додані до неї документи учасника, якого визнано переможцем - ПП «Сімол» підписано заступником директора по закупівлі та збуту Зорею А.В., а скріплено електронним цифровим підписом Сіренка М.М. замість ЕЦП Зорі А.В. 2. На підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» Вами як Замовником в Додатку 4 тендерної документації в п.3 встановлено наступний кваліфікаційний критерій: «Довідка від учасника в довільній формі про виконання аналогічних договорів за 2014 або 2015 рік (з зазначенням реквізитів договорів (номер, дата укладання, назва, код ЄДРПОУ контрагента), інформації щодо виконання договорів (обсягів(кількості) поставок, стану виконання договорів». Ключові слова даного кваліфікаційного критерію виділено спеціально кольором для кращого розуміння виявленої невідповідності пропозиції вказаного учасника. Очевидним є необхідність подачі принаймні 2-ох договорів за 2014 або 2015 рік. ПП «Сімол» надало файл з назвою «2.3 Довідка аналогічні договора», що містить довідку №84 від 06.02.2019 р. в якій вказано лише один договір за 2015 рік з ПрАТ «Білоцерківська теплоцентраль» за №243-р від 12.10.2015 р та надано його сканкопію. Ще одного договору за 2014 або 2015 рік тендерна пропозиція вказаного учасника не містить. До того, Замовником визначено необхідність подання в довідці інформації щодо виконання договорів (обсягів(кількості) поставок, стану виконання договорів, чого учасником ПП «Сімол» зроблено не було. В довідці лише зазначено вартість виконаного договору без надання жодного тому підтвердження. Вважаю, що керуючись п.1 ч.1 ст.30 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція учасника ПП «Сімол» має бути відхилена, так як учасник не відповідає кваліфікаційному критерію встановленому замовником. 3. Додатком 1 тендерної документації встановлено необхідність подання санітарних документів на транспорт та водія. В довідці №85 від 06.02.2019 р. ПП «Сімол» вказало що постачання буде здійснюватись 2-ма транспортними засобами – власним ГАЗ 3302 та орендованим Фольксваген ЛТ та надало сканкопії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, медичні книжки штатних працівників-водіїв ПП «Сімол», договір про надання транспортних послуг. В той же час, не надано санітарних документів на власний транспортний засіб, яким вважаю має бути акт про санітарну обробку (дезінфекцію), оскільки відповідно із законодавчими змінами, внесеними до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення", що є чинними з 20 вересня 2015 року центральний орган виконавчої влади, уповноважений здійснювати державний нагляд (контроль) за дотриманням санітарного законодавства більше не має повноважень щодо видачі санітарних паспортів на автотранспортні засоби, які задіяні для перевезення харчових продуктів. Відповідно, незрозумілим та таким що викликає сумніви щодо його чинності, здається оформлений на належний ФОП Андріяш Л.О. транспортний засіб санітарний паспорт за підписом головного санітарного лікаря. Щодо транспортного засобу вказаного підприємця, то він зареєстрований як потужність для транспортування харчових продуктів що не потребують дотримання температурних режимів, та можуть зберігатися за температури вище 10 градусів по Цельсію. В той час як молоко та сметана не можуть зберігатись при зазначеній температурі. До того ж, в складі пропозиції надано медичну книжку саме Андріяш Л.О. в якій вказано що дана особа працює директором, а не водієм як того вимагає тендерна документація. Звідси вважаю, що Замовником відповідно до п. 4 ч. 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі» має бути відхилена тендерна пропозиція учасника ПП «Сімол» як така, що не відповідає умовам тендерної документації. 4. Замість подання листа-погодження з проектом договору на закупівлю (Додаток 3) ПП «Сімол» надало лист погодження з умовами договору №110 від 11.02.2019 р. Враховуючи викладене, вимагаю: 1. Скасувати рішення про визнання переможцем ПП «Сімол» (протокол засідання тендерного комітету від 25.02.2019 р.); 2. Дискваліфікувати ПП «Сімол» керуючись п.1 та п. 4 ч. 1 статті 30 Закону «Про публічні закупівлі»; 3. Визнати переможцем торгів ПрАТ «Кагма». В іншому випадку, змушені будемо оскаржувати процедуру закупівлі в установленому Законом «Про публічні закупівлі» порядку до органу оскарження та використовувати інші способи захисту прав та законних інтересів нашого підприємства як учасника процедури закупівлі. Водночас, нагадуємо Вам про відповідальність за порушення законодавства про закупівлі, зокрема, ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Додатково повідомляємо Вас, що з 22.02.2019 р. директором ПрАТ «Кагма» призначено Мірошника В.О. (протокол Наглядової ради Товариства №55 від 21.02.2019 р. додається). Виписка з ЄДРПОУ додається. Пропозиція ПрАТ «Кагма» для участі в торгах є дійсною. Директор ПрАТ «Кагма» ____________ В.О Мірошник МП
Вирішення: Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Вимога ПАТ "КАГМА" є безпідставними та такими що не підлягають до задоволення.
Статус вимоги: Відхилено