-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Рибні консерви Сардина атлантична в олії та в томатному соусі
Доставка товару транспортом Постачальника згідно заявок Замовника. Документи і товар передаються особисто, а не через Нову пошту
Завершена
36 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 200.00 UAH
Період оскарження:
04.03.2019 16:36 - 06.03.2019 12:00
Вимога
Вирішена
СКАРГА
Номер:
107bdec9735046a5b1eb8210a49ef574
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-04-002114-a.a1
Назва:
СКАРГА
Вимога:
Шановний Замовник повідомляємо, що закупівля Рибні консерви Сардина атлантична в олії та в томатному соусі є допороговою закупівлею, оскільки вартість пропозиції відповідно до вимог закупівлі не повинна перевищувати 36500,00 тис. грн.
Відповідно до Порядку проведення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016.№35, п. 1.3. не містить жодних вимог щодо кваліфікації учасників. У розділі 9 Порядку (Кваліфікація, визначення переможця та завершення Закупівлі) відсутні вимоги щодо недопустимості дозавантаження документів Учасником після проведення торгів або перелік документів, які дозволено чи не дозволено завантажувати. Натомість система дає таку технічну можливість.
«Так, ті замовники, які уважно читають Закон № 922, не беруть до уваги такі дозавантажені документи. А ось ті замовники, які читають норми неуважно, плутають «післяпорогові» закупівлі з «допороговими» (щодо яких немає законодавчого обмеження не враховувати дозавантажені документи). У результаті вважають: оскільки в систему вони дозавантажені, то треба ці документи враховувати та розглядати їх як частину тендерної пропозиції учасника.» БЮДЖЕТНА БУХГАЛТЕРІЯ Грудень , 2016/№ 45 «Щодо оцінки та розгляду тендерних пропозицій учасників процедур закупівель».
Крім того, у оголошенні до закупівлі не зазначено, що всі документи повинні бути завантижені саме до початку аукціону. Крім того,це є суто технічною помилкою, яка не впливає на якість товару або послуг, що є предметом закупівлі. Нагадаємо, що одними із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону № 922, є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. А відхилення найбільш економічновигідної пропозиції на підставі викладених Вами причин є дискриміницією учасника.
Отже на основі чого нас дискваліфікували??? Відповідно ваше відхилення є неправомірним .
Ми вважаємо, що всі ці дискримінаційні вимоги до продукцію мають під собою лише одну мету – протягти до перемоги певного Учасника, з яким є у посадових осіб Замовника корупційний зговір.
Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду та не буде проведена неупередженна оцінка, ми звернемося з відповідними заявами до Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.03.2019 10:58
Вирішення:
Повноваження щодо визначення умов проведення процедури закупівлі, видів документів та інформації, які мають бути подані учасниками, їх змісту та форми належать саме Замовнику, які він реалізовує шляхом складення Тендерної документації. І Замовник правомірно очікує, що ці умови будуть виконані Учасником у точній відповідності з умовами Тендерної документації та у повному обсязі, а не частково.
Щодо дозавантаження документів після аукціону, слід мати на увазі, що фактично кожен учасник процедури здійснення публічних закупівель може здійснити таке "довантаження" та змінити власну тендерну пропозицію. Водночас, враховуючи відсутність підстав для відхилення пропозиції таких учасників згідно Закону України "Про публічні закупівлі", єдиним правильним рішення з боку Замовника є залишити без розгляду документи, які Учасник дозавантажив після аукціону і розглядати тільки ті документи, які були подані учасником до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозицій.
Рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Мідик Тарас Ярославович оформлене протоколом уповноваженої особи № 27 від 15.03.2019 р. є послідовним, прийнятним у відповідності до п. 9.2. Порядку здійснення допорових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 р. та є закономірним наслідком порушення Учасником умов Тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні