• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

дезінфекційні засоби

Завершена

52 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 522.00 UAH
Період оскарження: 05.02.2019 12:05 - 08.02.2019 12:10
Вимога
Відкликано скаржником

До вимоги

Номер: 00e42b36aa664f2c9a516346e4e2eb57
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000705-c.a4
Назва: До вимоги
Вимога:
Шановний! Надати роз"яснення, чому запропонований засіб поєднує режим дезінфекції поверхонь та ВМП і дезінфекцію шкіри рук? А що тут протизаконного? Засіб ЗРЕЄСТРОВАНИЙ з такими режимами! Що не так?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Нас чітко цікавив засіб для швидкої дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначенння. В закладі є в наявності засоби для антисептичної обробки рук в достатній кількості. Радимо вам змінити тон, оскільки ваші безпідставні погрози не тільки не сприяють до співпраці, але і налаштовують проти вас.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 01.03.2019 16:20
Вимога
Відкликано скаржником

Щодо відповіді

Номер: 7628cca0f8d8435eac9535c2b0880e7b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000705-c.a3
Назва: Щодо відповіді
Вимога:
Шановний! Ми вам не зобов"язані давати ніякі пояснення, ви щось плутаєте! Це ви даєте пояснення учасникам... Щодо вмісту спирту. На якій підставі вами вимагався вміст спирту не менше....? Жоден В жодному Наказі МОЗ немає такої вимоги, і ми це довели. Засіб, який ми запропонували полікомпонентний, тому нижчий вміст спирту компенсується вмістом інших компонентів. Засіб пройшов всі Державні випробування, дозволений до використання, має антимікробний спектр, як і засіб, характеристики зазначені в документації, тобто відповідає функціонально вашим потребам, виготовлений на сучасному підприємстві сертифікованому за стандартами ISO! Вимогою щодо вмісту спирту ви обмежуєте конкуренцію на ринку, чим порушуєте положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині недискримінаційного підходу! Останній раз вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, інакше направляємо листи до Департаменту охорони здоров"я та Державної аудиторської служби України!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 01.03.2019 16:20
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 2ed23ef97b9c42178de07d13375d0d9d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000705-c.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
А нас обурює перекручене маніпулюваннями Наказоми №236 и 798. В наказі №798 жодного слова немає щодо 65% спирту! Щодо трактування Наказу №236. Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволений до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав би Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Якщо наша пропозиція не буде повернута до розгляду, як економічно найвигідніша, ми звертаємось до вказаних у першій вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго Дня! В технічних характеристиках по предмету закупівлі ми, як Замовник, прописали деззасіб для швидкої дезінфекції обладнання, виробів медичного призначення, тому вміст спиртів у процентному відношенні має значення для роботи в експозиції. В продукції наданій вашою фірмою є суттєві розбіжності до наших вимог. Просимо надати роз'яснення чому вами не був наданий засіб лише для швидкої дезінфекції поверхонь та виробів медичного призначення, а засіб, що об'єднує дезінфекцію і рук і поверхнонь. Тим паче, що такий засіб виробляється ТОВ Дез-еком, продукцію якого ви пропонуєте?
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: ecd0c0e2289d4c108a62405c30239f7b
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000705-c.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! По яких характеристиках не є еквівалентами??? Що це за аргументація? Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Заявлений вами засіб Еконорм РП не є еквівалентом за складом та кількістю спиртів. Заявлено 65-80%, а в запропонованому лише 55%, що не відповідає наказам МОЗ України №798 та №236 (вимоги до антисептиків - понад 65% спиртів), в заявленому вами засобі Еконорм РП також відсутні спороцидні властивості. Обурюють ваші безпідставні звинувачення у домовленостях із нібито запланованими учасниками (якими?). В свою чергу, дані звинувачення можна кваліфікувати як наклеп, що по суті принижує честь і гідність нас як громадян в громадській думці. А це, в свою чергу, нагадаємо вам, порушення статті 125 КК.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні