• Відкриті торги
  • Однолотова
  • КЕП

Прецизійні кондиціонери для функціонування центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців"

Прецизійні кондиціонери для функціонування центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців"

Завершена

1 682 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 410.00 UAH
Період оскарження: 03.10.2016 17:50 - 14.10.2016 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга про рішення тендерного комітету ЦВК.

Номер: faf4140bc45a416298dc9f100ce0becc
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000424-c.a4
Назва: Скарга про рішення тендерного комітету ЦВК.
Скарга:
Ознайомившись із протоколом засідання тендерного комітету Центральної виборчої комісії Протокол №7 від 26 жовтня 2016 р., звертаємо увагу про те, що рішення "визначити дочірнє підприємство "Енергосистеми-Луджер" переможцем відкритих торгів", - не є правомірним. В зв’язку з дискваліфікацією ТОВ «М-ІНФО» залишився один учасник, що суперечить умовам тендерної документації: - Замовник має відмінити торги чи визначити їх такими, що не відбулися, відповідно з умовами тендерної документації п.VI. 1 «допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій». Крім того, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю прецизійних кондиціонерів для функціонування центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців", було складено із порушенням. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), складено з огляду на конкретні моделі обладнання під відповідного постачальника ТОВ "Енергосистеми-Луджер", що являється передумовою змови та корупції. Причина дискваліфікації ТОВ «М-ІНФО», у протоколі зазначено не відповідність габаритів запропонованого аналогу. Зі свого більш як 20-и річного досвіду, звертаємо Вашу увагу про технічну можливість встановлення запропонованого обладнання без погіршення якості технічного рішення.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.11.2016 18:04
Автор: ТОВ "М-ИНФО", Онищенко Валентина +380443511133 VOnishchenko@m-info.ua http://m-info.ua/
Вимога
Є відповідь

Скарга, щодо рішення засідання тендерного комітету від 26 жовтня 2016 р.

Номер: 646fa3a74d594f85aeb442ca7b130a5e
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000424-c.a3
Назва: Скарга, щодо рішення засідання тендерного комітету від 26 жовтня 2016 р.
Вимога:
Ознайомившись із протоколом засідання тендерного комітету Центральної виборчої комісії Протокол №7 від 26 жовтня 2016 р., звертаємо увагу про те, що рішення "визначити дочірнє підприємство "Енергосистеми-Луджер" переможцем відкритих торгів", - не є правомірним. В зв’язку з дискваліфікацією ТОВ «М-ІНФО» залишився один учасник, що суперечить умовам тендерної документації: - Замовник має відмінити торги чи визначити їх такими, що не відбулися, відповідно з умовами тендерної документації п.VI. 1 «допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій». Крім того, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю прецизійних кондиціонерів для функціонування центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців", було складено із порушенням. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), складено з огляду на конкретні моделі обладнання під відповідного постачальника ТОВ "Енергосистеми-Луджер", що являється передумовою змови та корупції. Причина дискваліфікації ТОВ «М-ІНФО», у протоколі зазначено не відповідність габаритів запропонованого аналогу. Зі свого більш як 20-и річного досвіду, звертаємо Вашу увагу про технічну можливість встановлення запропонованого обладнання без погіршення якості технічного рішення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Товариство з обмеженою відповідальністю "М-ІНФО" вважає зазначене рішення неправомірним, що суперечить умовам тендерної документації, відповідно до пункту VI якої замовник має відмінити торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Однак, відповідно до частини п’ятої статті 28 вказаного Закону зазначене положення застосовується у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, тобто коли очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тис. євро. Оскільки згідно з частиною першою цієї ж статті оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. І вже після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (частина четверта статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі"). Таким чином, рішення тендерного комітету Центральної виборчої комісії від 26 жовтня 2016 року є правомірним, відповідає умовам тендерної документації на закупівлю прецизійних кондиціонерів для функціонування центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" (28.25.1 – теплообмінники; установки для кондиціювання повітря непобутові, непобутове холодильне та морозильне устаткування; 42512000-8 – установки для кондиціювання повітря), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 3 жовтня 2016 року, та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), яку товариство з обмеженою відповідальністю "М-ІНФО" вважає такою, що складена з огляду на конкретні моделі обладнання під відповідного постачальника, слід зазначити. При визначенні вказаних характеристик предмета закупівлі замовником враховувалися технічні принципи організації охолодження серверного і телекомунікаційного обладнання центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" при максимальних навантаженнях. Вимоги щодо розмірів предмета закупівлі визначалися, виходячи з розмірів технічних місць розміщення внутрішніх та зовнішніх блоків, джерел безперебійного живлення прецизійних кондиціонерів з урахуванням технологічних і сервісних зон, що відповідає техніці безпеки, забезпечує зручність і ефективність монтажу, ефективне функціонування та обслуговування обладнання відповідно до експлуатаційної документації. Отже, тендерна документація, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга про рішення тендерного комітету ЦВК.

Номер: fd32f778449c4086a54cdd831b9efd37
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000424-c.b2
Назва: Скарга про рішення тендерного комітету ЦВК.
Вимога:
Ознайомившись із протоколом засідання тендерного комітету Центральної виборчої комісії Протокол №7 від 26 жовтня 2016 р., звертаємо увагу про те, що рішення "визначити дочірнє підприємство "Енергосистеми-Луджер" переможцем відкритих торгів", - не є правомірним. В зв’язку з дискваліфікацією ТОВ «М-ІНФО» залишився один учасник, що суперечить умовам тендерної документації: - Замовник має відмінити торги чи визначити їх такими, що не відбулися, відповідно з умовами тендерної документації п.VI. 1 «допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій». Крім того, ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ на закупівлю прецизійних кондиціонерів для функціонування центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців", було складено із порушенням. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), складено з огляду на конкретні моделі обладнання під відповідного постачальника ТОВ "Енергосистеми-Луджер", що являється передумовою змови та корупції. Причина дискваліфікації ТОВ «М-ІНФО», у протоколі зазначено не відповідність габаритів запропонованого аналогу. Зі свого більш як 20-и річного досвіду, звертаємо Вашу увагу про технічну можливість встановлення запропонованого обладнання без погіршення якості технічного рішення.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Товариство з обмеженою відповідальністю "М-ІНФО" вважає зазначене рішення неправомірним, що суперечить умовам тендерної документації, відповідно до пункту VI якої замовник має відмінити торги у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій. Однак, відповідно до частини п’ятої статті 28 вказаного Закону зазначене положення застосовується у разі, якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, тобто коли очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну 133 тис. євро. Оскільки згідно з частиною першою цієї ж статті оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. І вже після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною (частина четверта статті 28 Закону України "Про публічні закупівлі"). Таким чином, рішення тендерного комітету Центральної виборчої комісії від 26 жовтня 2016 року є правомірним, відповідає умовам тендерної документації на закупівлю прецизійних кондиціонерів для функціонування центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" (28.25.1 – теплообмінники; установки для кондиціювання повітря непобутові, непобутове холодильне та морозильне устаткування; 42512000-8 – установки для кондиціювання повітря), затвердженої рішенням тендерного комітету Комісії від 3 жовтня 2016 року, та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі". Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації), яку товариство з обмеженою відповідальністю "М-ІНФО" вважає такою, що складена з огляду на конкретні моделі обладнання під відповідного постачальника, слід зазначити. При визначенні вказаних характеристик предмета закупівлі замовником враховувалися технічні принципи організації охолодження серверного і телекомунікаційного обладнання центру обробки даних автоматизованої інформаційно-телекомунікаційної системи "Державний реєстр виборців" при максимальних навантаженнях. Вимоги щодо розмірів предмета закупівлі визначалися, виходячи з розмірів технічних місць розміщення внутрішніх та зовнішніх блоків, джерел безперебійного живлення прецизійних кондиціонерів з урахуванням технологічних і сервісних зон, що відповідає техніці безпеки, забезпечує зручність і ефективність монтажу, ефективне функціонування та обслуговування обладнання відповідно до експлуатаційної документації. Отже, тендерна документація, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складена замовником з дотриманням вимог Закону України "Про публічні закупівлі", і не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Пояснення Причини дискваліфікації

Номер: 68c7ffcc19dc418980e5848242bc8112
Ідентифікатор запиту: UA-2016-10-03-000424-c.c1
Назва: Пояснення Причини дискваліфікації
Вимога:
Прохання повідомити про причини дискваліфікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Причину дискваліфікації описано у протоколі. Проте не згодні з рішенням тендерного комітету. Про неправомірність направляємо скаргу.
Дата скасування: 28.10.2016 10:25