• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав)

Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав)- 6500 кг

Завершена

1 010 750.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 053.75 UAH
Період оскарження: 05.02.2019 09:09 - 16.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів публічної закупівлі у визнанні переможцем торгів ТОВ " Агровектор +".

Номер: fa844f4e63eb4f0787b028c6458ca35a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000055-a.a4
Назва: Оскарження результатів публічної закупівлі у визнанні переможцем торгів ТОВ " Агровектор +".
Вимога:
ВИМОГА : Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» було оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав), (номер оголошення в ЦБД UA-2019-02-05-000055-а). Замовник торгів - Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва. Тендерним комітетом КП УЗН Дніпровського району 28.02.2019 року ( Протокол № 14 ) було прийнято неправомірне і помилкове рішення про визнання пропозиції ТОВ «Агровектор+» на закупівлю Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав) переможцем. У зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції згідно п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», та про намір укласти договір про закупівлю. Як учасник відкритих торгів вважаю, що рішення засідання тендерного комітету необхідно переглянути тим паче перелік Грубих порушень на, що звертають увагу і інші учасники торгів. Визнання "переможцем", " ТОВ Агровектор+ " це грубе порушення законних прав та інтересів учасників торгів відповідно до чинного законодавства України. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», Державні закупівлі за бюджетні кошти здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель ; недискримінація учасників ; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій ; запобігання корупційним діям і зловживання службовим становищем посадовими особами. Великий перелік грубих порушень законодавства, вимог та критеріїв вже викладено в публічному доступі, але приведу ще один приклад : До тендерної пропозиції " Агровектор+" надав лист з інформацією про газонну траву UNIVERSAL PLAYGROUND, виробник DLF країна ДАНІЯ, з поясненнями яка це гарна газонна трава. Але яке відношення " АГРОВЕКТОР +" має відношення до країни Данія і фірми яка реалізує газонну траву не в Диканькі, чи є контракт підписанний і на яку кількість. Де знаходиться ця газонна трава, в якій кількості і якої якості, де сертифікати на імпортну газонну траву. Все це викликає ще багато запитань, про не дискримінаційність учасників. Скачати з інтернета інформацію і видавати з себе поставщика цієї газонної трави та визнати документ правомірним і відповідаючим критеріям тендерної документації, не можливо не порушивши чинне законодавство України. Прошу голову і членів тендерного комітету ретельно переглянути рішення від 28.02.2019 року і визнати переможцем іншого учасника торгів згідно Закону України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога не є обгрунтованою. Сертифікат на Товар не вимагався Замовником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.4 Додатку 3 ТД "Насіння газонних трав повинно мати сертифікат відповідності, виданий відповідним органом, а також повинен бути протокол випробування насіння.", - що означає, що сертифікат може бути надано до укладання договору чи при поставці Товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження результатів публічної закупівлі (Вимога ТОВ "АГРОЗОН")

Номер: 7f5ba62f8a904582af704f1b670a2422
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000055-a.a3
Назва: Оскарження результатів публічної закупівлі (Вимога ТОВ "АГРОЗОН")
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» було оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав) (номер оголошення в ЦБД UA-2019-02-05-000055-а). Замовник торгів - Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва. Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОЗОН» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала тендерну пропозицію. 21.02.2019 року було проведено аукціон, де ТОВ «АГРОЗОН» було запропоновано найнижчу ціну, яка складала 627 900,00 грн. 22.02.2019 р. засіданням тендерного комітету КП УЗН Дніпровського району (Протокол №11) булу прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АГРОЗОН» на закупівлю Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав) у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме, у складі пропозиції ТОВ «АГРОЗОН» не було надано: 1) копію чинного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. 2) наказ про призначення на посаду, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Однак, лише 28.02.2019 р. було прийнято рішення засіданням тендерного комітету КП УЗН Дніпровського району (Протокол №14) про визначення Переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Агровектор +» та про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «АГРОЗОН» як учасник відкритих торгів, категорично не погоджується із рішеннями засідань тендерного комітету та вважає їх таким, що порушують його законні права та інтереси відповідно до чинного законодавства України. Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Після закінчення тендеру в електронній системі можна побачити всю інформацію стосовно поданих пропозицій всіх учасників, рішень тендерної комісії, всі кваліфікаційні документи, тощо. Звертаємо вашу увагу на те, що 20.02.2019 р. – кінцевий термін для подачі тендерної пропозиції. Ознайомившись із документами, які були подані ТОВ «Агровектор+» потрібно звернути увагу на те, що на кінцеву дату подання тендерної пропозиції (20.02.2019 р.) ТОВ «Агровектор+» було надано лише частину документів, яких вимагав Замовник в тендерній документації. Іншу ж частину, відповідно до вимог щодо надання документів, ТОВ «Агровектор+» було надано лише 01.03.2019 р., тобто, після закінчення терміну для подачі пакету документів для участі у торгах. Закон наголошує на тому, що всі учасники процедури закупівель мають рівні права та беруть участь на рівних умовах. Виникають питання: «Чому ТОВ «Агровектор+» було надано додатковий час та додаткову можливість для подачі документів вже після закінчення строку для подачі всіх необхідних документів?» та «Чому одним учасникам надано можливість для надання додаткових документів, а іншим – відразу виноситься вердикт «дискваліфіковано»?». Учасник відкритих торгів очікує від системи «Прозоро»: запобігання корупції, прозорість всього тендерного процесу, неприпустимість дискримінації заявок та об’єктивну їх оцінку. Замовник, через систему закупівель, прагне отримати бажаний товар за найнижчу ціну. Що ж спостерігається при проведенні торгів щодо закупівлі Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав) (номер оголошення в ЦБД UA-2019-02-05-000055-а): ТОВ «АГРОЗОН» запропонувало товар, котрий хоче реально придбати Замовник, за найнижчу ціну, але його дискваліфікують лише за відсутність листа-пояснення з посиланням на нормативні акти, які передбачають відсутність імперативних норм щодо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності та наказу про призначення директора на посаду. Такі аргументи, щодо відхилення пропозиції ТОВ «АГРОЗОН» змушують засумніватись у прозорості проведення відповідних торгів та об’єктивності оцінки учасників. Замовник у тендерній документації зазначає: «учасник має право внести зміни або відкликами свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке було надано). Такі зміни чи заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій». (наголошуємо: «до закінчення строку»!!!) Зауважимо, що ТОВ «Агровектор+» не було ВЧАСНО (до 20.02.2019 р.) надано повний пакет документів. Звернімо увагу на документи, які дане Товариство надало 01.03.2019 р. (після закінчення подачі документів): - Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності (Dovivka_19056439760290969681 – назва довідки відповідно до електронної системи наданих документів ТОВ «Агровектор+») – видана 28.02.2019 р. (після закінчення терміну на подачу документів для участі у торгах); - Довідка ДФС по відсутність заборгованості – видана 26.02.2019 р. (після закінчення терміну на подачу документів для участі у торгах); - Довідка про відсутність підстав для відмови – дата не вказана. У Протоколі №14 засідання тендерного комітету КП УЗН Дніпровського району відсутнє зазначення того, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ТОВ «Агровектор+» було подано не всі документи (довідки), як того вимагає тендерна документація. В рішенні лише зазначено: «Відсутні будь-які підстави для відхилення тендерної пропозиції». Тобто, відбулось ігнорування норм закону щодо відповідності тендерної пропозиції тендерній документації, адже, насправді, ненадання повного пакету документів – підстава для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника. В п. 1 Розділ V («Оцінка тендерної пропозиції») тендерної документації, Замовник зазначає: оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «Ціна» та найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною; оцінка здійснюється щодо предмету закупівлі вцілому. Відповідно до ч.3 ст.28 Закону, у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. ТОВ «АГРОЗОН», за результатами акціону, було надано найнижчу ціну (627 900,00 грн.). Але його пропозицію було відхилено лише через ненадання листа-повідомлення про необов’язковість отримання ліценції для даного виду діяльності та наказу про призначення директора. Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «АГРОЗОН» було підготовлено наказ про призначення директора, але через технічну помилку не було прикріплено в електронну систему. Факт підготовки даного наказу підтверджується тим, що він зазначався в переліку (реєстрі) наданих документів під пунктом «10». Тож, помилку такого виду потрібно віднести до формальних. Відносно ненадання листа-повідомлення про відсутність необхідності в отриманні ліцензії, зазначимо, що повідомлення такого характеру не впливає на якість, ціну та характеристики товару, який прагне отримати Замовник. Помилка такого характеру є незначною та кардинально не впливає на предмет закупівлі. Ми вважаємо, що різниця між ціною, яку пропонує ТОВ «АГРОЗОН» та ТОВ «Агровектор+» є значною (790 998,00 грн. (ціна, яку запропонувало ТОВ «Агровектор+»)- 627 900,00 грн. (ціна, яку запропонувало ТОВ «АГРОЗОН» = 163 098,00 грн.) та не коштує відмови через допущення формальних помилок (примітка: Переможець торгів має більшу кількість помилок при наданні тендерної пропозиції, але це не перешкоджало йому отримати статус «Переможець»), якщо Замовник ДІЙСНО прагне отримати товар за найнижчу ціну та переслідує реальну мету проведення відкритих торгів. Тож, ТОВ «АГРОЗОН» просить звернути особливу увагу на фактори, які біли наведені вище. Такі дії викликають недовіру та розчарування в проведенні відкритих торгів! З повагою, Директор ТОВ «АГРОЗОН» Р.Г. Бровченко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога не є обгрунтованою. Сертифікат на Товар не вимагався Замовником у складі тендерної пропозиції. Відповідно до п.4 Додатку 3 ТД "Насіння газонних трав повинно мати сертифікат відповідності, виданий відповідним органом, а також повинен бути протокол випробування насіння.", - що означає, що сертифікат може бути надано до укладання договору чи при поставці Товару.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Дніпровського району м.Києва

Номер: 656ed966d90f4deea7fea51de8b61c2a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000055-a.c1
Назва: Оскарження рішення тендерного комітету КП по УЗН Дніпровського району м.Києва
Вимога:
Шановні голова і члени тендерного комітету ! Звертаюся до тендерного комітету КП по УЗН Дніпровського району м. Києва про перегляд рішення відносно "переможця" учасника торгів ТОВ "Агровектор" директор Яресько В. А. згідно вимог Закону України "Про публічні закупівлі", наказу Мінекономрозвитку України №680 від 13.04.2016 р. та вимог ТД. Надану тендерну документацію ТОВ "Агровектор" в деяких безпосередньо виготовлених документах можливо було б і віднести до формальних помилок, а члени тендерного комітету взяли б на себе персональну і юридичну відповідальність, за визнання їх формальними помилками. В ряді документів, що підготовлені безпосередньо учасником, не зрозуміло зміст документу, а відсутність посилання в довідках на ст.16 ч. 2 і ст. 17 ч. 1 і ч. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" є грубими порушеннями діючого законодавства України і вимог Тендерної документації, а замовник повинен відхилити тендерну пропозицію учасника. Згідно чинного законодавства України юридична особа зобов'язана вести облік в книзі вхідних і вихідних документів (на відміну від ФО-П який не зобов'язаний вести такий облік), але в фінансово - господарській діяльності ТОВ "Агровектор" ігнорує реєстрацію документів Тендерної документації, що є грубим правовим порушенням Податкого Кодексу України і інших законодавчих актів України. В Тендерній документації юридично чітко виписані вимоги, що усі сторінки (що містять текст) ТД повинні містити підпис, Ф.І.О, відбиток печатки, а відсутність, чи не повна інформація повинні розглядатись як грубі порушення і обов'язкове відхилення тендерної пропозиції. Наведу лише декілька прикладів, а інші встановить тендерний комітет: Копії (статуту, протоколу ТОВ "Агровектор" від 02.06.2016 р., опис не завірені сторінки документів ТД "Згідно з оригіналом", Ф.I.О, підписом і відбитком печатки. В довідці про наявність обладнання та ТМБ відсутнє посилання на ст. 16 ч. 2 ЗУ, а також відсутні тип автомобіля і документи права власності (легковий, грузовий), для забезпечення доставки товару. Документи на право власності на складське приміщення і адреса ( вулиця, № будинку), а також дата, вих № виготовленного документа відсутні. В довідці про працівників тіж порушення, а 2 посадові особи, (Директор та бухгалтер) підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам (необхідні знання та досвід, Додаток №2) відносно предмета закупівлі і доставці замовнику. На листах проекту договору відсутні підписи, відбиток печатки, дата виготовлення. На довідках ТП відсутні дата виготовлення безпосередньо учасником і вих. № документу. Копія свідоцтва платника ПДВ і єдиного податку за 2016-2017 роки, а учасник не надав за 2018 - 2019 рік. Замовник на теперішний час не отримав від учасника, або з Державної фіскальної служби підтвердження дійсності наданих свідоцтв ПДВ і єдиного податку (документи платнику податків ДФС України надаються в електонному вигляді). Законність участі в тендері ТОВ "Агровектор" і Державних закупівлях за бюджетні кошти згідно діючого законодавства не підтверджена і визнання переможцем ТОВ "Агровектор" не правомірне. Відсутня в ТД довідка згода Головного Бухгалтера Яресько, щодо обробки її персональних даних згідно ЗУ " Про захист персональних даних від 01.06.2010 № 2297-VI. В довідці про ліцензування видів господарської діяльності відсутнє посилання на ЗУ і статтю. Гарантійний лист, що ТОВ "Агровектор" докладає максимальних зусиль і системно з органами самоврядування у напрямку покращення екологічної безпеки. Посилання на органи самоврядування ну це вже занадто (як це безглуздя виконується, та ще з приватною фірмою) і документ визнати правовим, а це у відкритому доступі. Вважаю за доцільне, що тендерний комітет врахує порушення в документації і перегляне рішення, чим підтвердить свою професійність. Керуватись КП по УЗН в фінансово - господарській дільності і придбати предмет закупівлі за бюджетні кошти за цими документами, без порушень діючого законодавства України не вбачається можливим. З повагою.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша вимога не є обгрунтованою. Щодо відсутності посилання в довідках на ст.16 ч. 2 і ст. 17 ч. 1 і ч. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - це не є порушеннями діючого законодавства України і вимог Тендерної документації. Щодо реєстрації документів- Замовником не було встановлено такої вимоги. Щодо відсутності підпису і печатки на документах - не є обовязковою умовою відхилення пропозиції.(див. III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). Про те, що в довідках про наявність обладнання та МТБ та наявність працівників, відсутня вказана в вимозі інформація- Замовником не вимагалася розшифровка інформації, зазначеної в зазначених довідках. Копія свідоцтва про реєстрацію податку на додану вартість чи копія свідоцтва платника єдиного податку не запитувалася Замовником конкретно за 2018- 2019 р. Щодо ліцензії Замовником вимагалося наступне: "У разі, якщо отримання ліцензії (або іншого документу, який посвідчує її видачу) не передбачено законодавством, учасник надає лист-пояснення з посиланням на нормативні акти або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.", на що посилання (на ЗУ) є у довідці ТОВ "Агровектор+".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження результатів публічної закупівлі (вимога)

Номер: e2ff433ff7414104b1a32220e72c37d3
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-05-000055-a.a2
Назва: Оскарження результатів публічної закупівлі (вимога)
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» було оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав) (номер оголошення в ЦБД UA-2019-02-05-000055-а). Замовник торгів - Комунальне підприємство по утриманню зелених насаджень Дніпровського району м. Києва. Товариство з обмеженою відповідальністю «АГРОЗОН» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подала тендерну пропозицію. 21.02.2019 року було проведено аукціон, де ТОВ «АГРОЗОН» було запропоновано найнижчу ціну, яка складала 627 900,00 грн. 22.02.2019 р. засіданням тендерного комітету КП УЗН Дніпровського району (Протокол №11) булу прийнято рішення про відхилення пропозиції ТОВ «АГРОЗОН» на закупівлю Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав) у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, що є підставою для відхилення пропозиції згідно п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». А саме, у складі пропозиції ТОВ «АГРОЗОН» не було надано: 1) копію чинного дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності. 2) наказ про призначення на посаду, завірену підписом уповноваженої особи та печаткою учасника. Однак, лише 28.02.2019 р. було прийнято рішення засіданням тендерного комітету КП УЗН Дніпровського району (Протокол №14) про визначення Переможцем процедури відкритих торгів ТОВ «Агровектор +» та про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «АГРОЗОН» як учасник відкритих торгів, категорично не погоджується із рішеннями засідань тендерного комітету та вважає їх таким, що порушують його законні права та інтереси відповідно до чинного законодавства України. Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ст.5 Закону, вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Після закінчення тендеру в електронній системі можна побачити всю інформацію стосовно поданих пропозицій всіх учасників, рішень тендерної комісії, всі кваліфікаційні документи, тощо. Звертаємо вашу увагу на те, що 20.02.2019 р. – кінцевий термін для подачі тендерної пропозиції. Ознайомившись із документами, які були подані ТОВ «Агровектор+» потрібно звернути увагу на те, що на кінцеву дату подання тендерної пропозиції (20.02.2019 р.) ТОВ «Агровектор+» було надано лише частину документів, яких вимагав Замовник в тендерній документації. Іншу ж частину, відповідно до вимог щодо надання документів, ТОВ «Агровектор+» було надано лише 01.03.2019 р., тобто, після закінчення терміну для подачі пакету документів для участі у торгах. Закон наголошує на тому, що всі учасники процедури закупівель мають рівні права та беруть участь на рівних умовах. Виникають питання: «Чому ТОВ «Агровектор+» було надано додатковий час та додаткову можливість для подачі документів вже після закінчення строку для подачі всіх необхідних документів?» та «Чому одним учасникам надано можливість для надання додаткових документів, а іншим – відразу виноситься вердикт «дискваліфіковано»?». Учасник відкритих торгів очікує від системи «Прозоро»: запобігання корупції, прозорість всього тендерного процесу, неприпустимість дискримінації заявок та об’єктивну їх оцінку. Замовник, через систему закупівель, прагне отримати бажаний товар за найнижчу ціну. Що ж спостерігається при проведенні торгів щодо закупівлі Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва 03110000-5 за ДК 021:2015 (суміш насіння газонних трав) (номер оголошення в ЦБД UA-2019-02-05-000055-а): ТОВ «АГРОЗОН» запропонувало товар, котрий хоче реально придбати Замовник, за найнижчу ціну, але його дискваліфікують лише за відсутність листа-пояснення з посиланням на нормативні акти, які передбачають відсутність імперативних норм щодо отримання ліцензії на провадження такого виду діяльності та наказу про призначення директора на посаду. Такі аргументи, щодо відхилення пропозиції ТОВ «АГРОЗОН» змушують засумніватись у прозорості проведення відповідних торгів та об’єктивності оцінки учасників. Замовник у тендерній документації зазначає: «учасник має право внести зміни або відкликами свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції (якщо таке було надано). Такі зміни чи заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій». (наголошуємо: «до закінчення строку»!!!) Зауважимо, що ТОВ «Агровектор+» не було ВЧАСНО (до 20.02.2019 р.) надано повний пакет документів. Звернімо увагу на документи, які дане Товариство надало 01.03.2019 р. (після закінчення подачі документів): - Довідка про притягнення до кримінальної відповідальності (Dovivka_19056439760290969681 – назва довідки відповідно до електронної системи наданих документів ТОВ «Агровектор+») – видана 28.02.2019 р. (після закінчення терміну на подачу документів для участі у торгах); - Довідка ДФС по відсутність заборгованості – видана 26.02.2019 р. (після закінчення терміну на подачу документів для участі у торгах); - Довідка про відсутність підстав для відмови – дата не вказана. У Протоколі №14 засідання тендерного комітету КП УЗН Дніпровського району відсутнє зазначення того, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації та ТОВ «Агровектор+» було подано не всі документи (довідки), як того вимагає тендерна документація. В рішенні лише зазначено: «Відсутні будь-які підстави для відхилення тендерної пропозиції». Тобто, відбулось ігнорування норм закону щодо відповідності тендерної пропозиції тендерній документації, адже, насправді, ненадання повного пакету документів – підстава для відхилення пропозиції та дискваліфікації учасника. В п. 1 Розділ V («Оцінка тендерної пропозиції») тендерної документації, Замовник зазначає: оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі критерію «Ціна» та найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною; оцінка здійснюється щодо предмету закупівлі вцілому. Відповідно до ч.3 ст.28 Закону, у разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу. ТОВ «АГРОЗОН», за результатами акціону, було надано найнижчу ціну (627 900,00 грн.). Але його пропозицію було відхилено лише через ненадання листа-повідомлення про необов’язковість отримання ліценції для даного виду діяльності та наказу про призначення директора. Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «АГРОЗОН» було підготовлено наказ про призначення директора, але через технічну помилку не було прикріплено в електронну систему. Факт підготовки даного наказу підтверджується тим, що він зазначався в переліку (реєстрі) наданих документів під пунктом «10». Тож, помилку такого виду потрібно віднести до формальних. Відносно ненадання листа-повідомлення про відсутність необхідності в отриманні ліцензії, зазначимо, що повідомлення такого характеру не впливає на якість, ціну та характеристики товару, який прагне отримати Замовник. Помилка такого характеру є незначною та кардинально не впливає на предмет закупівлі. Ми вважаємо, що різниця між ціною, яку пропонує ТОВ «АГРОЗОН» та ТОВ «Агровектор+» є значною (790 998,00 грн. (ціна, яку запропонувало ТОВ «Агровектор+»)- 627 900,00 грн. (ціна, яку запропонувало ТОВ «АГРОЗОН» = 163 098,00 грн.) та не коштує відмови через допущення формальних помилок (примітка: Переможець торгів має більшу кількість помилок при наданні тендерної пропозиції, але це не перешкоджало йому отримати статус «Переможець»), якщо Замовник ДІЙСНО прагне отримати товар за найнижчу ціну та переслідує реальну мету проведення відкритих торгів. Тож, ТОВ «АГРОЗОН» просить звернути особливу увагу на фактори, які біли наведені вище. Такі дії викликають недовіру та розчарування в проведенні відкритих торгів! З повагою, Директор ТОВ «АГРОЗОН» Р.Г. Бровченко
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: Требование было добавлено без загрузки файла ПДФ
Дата скасування: 07.03.2019 16:39