-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Персональні комп’ютери (30213000-5)
Техніка згідно додатку 1
Завершена
157 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.9% або 3 000.00 UAH
мін. крок: 1.9% або 3 000.00 UAH
Період оскарження:
22.02.2019 15:50 - 28.02.2019 15:46
Вимога
Відхилено
Рекомендація звернути увагу
Номер:
6cf9bf5c5ff642d1abd27ae80308db44
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-002117-b.c2
Назва:
Рекомендація звернути увагу
Вимога:
Добрий день шановний Замовник!
Ми, ФОП Зубарик Н.О. прийняли участь у Ваших процедурах закупівель комп'ютерної техніки та периферії. Проаналізувавши ринкову вартість усіх запропонованих комплектуючих учасників, бачимо підозрілу тенденцію не вказувати у своїх пропозиціях конкретні назви товару, що може свідчити про намір поставки відновлених компонентів (зокрема жорстких дисків). Даний факт, якщо присутній, сильно впливає на кінцеву ціну пропозиції учасників.
Рекомендуємо технічному спеціалісту Замовника уважно перевіряти товар на відповідність вимогам і на предмет відновлених компонентів. У нас є документально підтверджені факти поставки відновлених жорстких дисків Замовникам від багатьох учасників ринку комп'ютерної техніки, зокрема присутніх на цих торгах. Думаємо, нікому не хочеться мати проблеми виходу жорсткого диску з важливою робочою інформацією через 2 місяці роботи ПК. Вибачте. дякуємо за Ваш час!
Пов'язані документи:
Замовник
- Скарга до 10.PDF 11.03.2019 09:13
Дата подачі:
07.03.2019 17:50
Вирішення:
Гарантійний термін продукції становить 12 місяців
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога до тендерного комітету Замовника
Номер:
52e01e05d9fd4898ae6aeb6a4a2fe726
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-22-002117-b.c1
Назва:
Вимога до тендерного комітету Замовника
Вимога:
Шановний замовник!
Розуміючи, що діючі нормативні акти законодавства України та правила Прозорро, якими регулюються допорогові закупівлі, не надають учасникам вагомих важелів впливу на прийняття замовником рішення, вважаємо за потрібне вказати на недоліки тендерних пропозицій переможця та деяких учасників торгів.
Вказані недоліки можуть значно погіршити технічні та якісні характеристики товару, який купується замовником, та невідповідності вимогам, викладеним замовником в тендерній документації торгів.
Просимо уважно переглянути документи учасників та прийняти виважене рішення, у зв’язку з великою кількістю скарг від замовників на постачальників, які надають сертифікати виробників комп’ютерної техніки без підтвердження листом авторизації від виробників.
Повний текст Вимоги додається.
Дякуємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга № 117 ПП Апрєль UA-2019-02-22-002117-b.pdf 06.03.2019 17:15
- Скарга до 10.PDF 07.03.2019 13:28
Дата подачі:
06.03.2019 17:15
Вирішення:
Тендерною документацією взагалі не вимагались документи щодо наявність листів авторизації від виробника та належних сертифікатів якості та менеджменту на системні блоки Expert PC Basic, в тому числі інших торгових марок зареєстрованих на території України.
Згідно п.1 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерний комітет при розгляді та оцінці цих тендерних пропозицій (для яких існує постійно діючий ринок) має керуватись основним критерієм – "ЦІНА", що нами й було здійснено.
Скаржник назвав ціну своєї пропозиції в розмірі 129720,00 грн., що більше пропозиції переможця на 22031,00 грн. По факту ми маємо характерний прояв спроби порушення умов конкуренції, що суперечить ст..3 Закону України "Про публічні закупівлі" – порушення принципу добросовісної конкуренції серед учасників. Натомість нашим комітетом застосовано такі її норми як – максимальна економія та ефективність, а також недискримінація учасників.
Ця закупівля є допороговою і була використана Замовником у якості пошуку можливих виконавців нашого замовлення. Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель вона застосовується у разі проведення замовником відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт із використанням електронної системи закупівель під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Тому подібні скарги мають характер перешкоджання здорової конкуренції.
Відповідно до ст. 3 та п.1 ст.28 Закону України "Про публічні закупівлі" відхилити у задоволенні скаргу ПП «Апрєль» як таку, що порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників та суперечить принципу максимальної економії та ефективності використання коштів місцевого бюджету.
Статус вимоги:
Відхилено