• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

09120000-6 Газове паливо (природний газ).

Завершена

1 759 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 500.00 UAH
Період оскарження: 21.12.2018 15:53 - 01.01.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на рішення про визнання ТОВ "АС" переможцем

Номер: 301816239b70455da5fe8e220404349c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-21-003259-a.b2
Назва: Скарга на рішення про визнання ТОВ "АС" переможцем
Скарга:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 02147411, було проведено закупівлю ID UA-2018-12-21-003259-a на 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АС», код ЄДРПОУ 31915956 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП», код ЄДРПОУ 39869593. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», код ЄДРПОУ 39576385. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «АС». Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що у тендерній документації ТОВ «АС» наявні наступні недоліки та порушення. 1. У складі тендерної документації ТОВ «АС» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено інформацію про п’ять працівників, а також заяву, у якій зазначено серії та номери паспортів зазначених працівників. Відповідно до аб. 10 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до роз’яснення Міністерства юстиції України відомості, які містяться, зокрема, у паспортах, трудових книжках, документах про освіту, є персональними даними. Отже, документи, надані ТОВ «АС» містять персональні дані працівників, які не можуть бути розголошені без їх згоди. Також, відповідно до ч. 1 ст. 6 ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI у разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом. Відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про захист персональних даних» використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону, а відповідно до ч. 3 цієї ж статті використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних» підставою для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Замовником у тендерній документації було визначено форму листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 7 до тендерної документації). У складі пропозиції ТОВ «АС» наявна довідка про згоду працівників відповідної кваліфікації ТОВ «АС» на збирання, зберігання і поширення їх персональних даних, необхідність надання згоди відносно яких передбачена вимогами тендерної документації, де містяться підписи усіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у вигляді таблиці. Також ТОВ «АС» у складі тендерної пропозиції надало лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на директора Л.В. Станкєєву за формою, наведеною у Додатку 7 до тендерної документації. Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою Додатку 7 до тендерної документації від працівників І. Г. Станкєєва, С.О. Хворостяної, І.М. Татусь, Г.А. Налєсної ТОВ «АС» не надало. 2. У п.13 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної документації зобов’язаний надати скановану копію або оригінал діючого договору на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності розподілу природного газу, за місцем поставки. У складі тендерної документації ТОВ «АС» надало копію договору на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам з ПАТ «ЧЕРНІГІВГАЗ» № 42ACr28828-17 від 01 січня 2018 року, який діяв з 1 січня 2018 року до 31 грудня 2018 року. У складі тендерної документації Учасником також було надано гарантійний лист про те, що даний договір буде проланговано на 2019 рік. Проте, наданий договір не передбачає пролангації на 2019 рік, а також будь-які інші документи, які б підтверджували пролангацію на 2019 рік відсутні. Отже, ТОВ «АС» порушило вимоги тендерної документації. 3. Відповідно до ч. 2 Додатку 1 до тендерної документації разом із копією аналогічного договору на підтвердження його повного виконання учасник зобов’язаний надати, зокрема, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіт про виконання договору (завірена скан-копія)). У складі тендерної документації ТОВ «АС» наявна довідка на підтвердження виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про два договори: з Відділом освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради та Відділом освіти Білокуракинської селищної ради. Також у складі тендерної документації ТОВ «АС» було надано копії договорів з вищезазначеними організаціями та відгуки від них на підтвердження виконання аналогічних договорів. Звіти про виконання договорів (завірені скан-копії) з Відділом освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради та Відділом освіти Білокуракинської селищної ради відсутні. Таким чином, тендерна документація ТОВ «АС» містить невідповідності тендерній документації Замовника. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника. Відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний був відхилити пропозицію такого Учасника як таку, що не відповідає тендерній документації, і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та з порушенням вимог тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Відповідно до ч. 9 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Отже, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визнання переможця процедури закупівлі. Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень ч. 10 ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі». Наведені вище обставини свідчать про наявність підстав для задоволення Скарги. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Відділ освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації скасувати рішення про визначення ТОВ «АС» переможцем процедури закупівлі – ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-12-21-003259-a.
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 19.02.2019 19:25
Дата виконання рішення Замовником: 20.02.2019 10:50
Коментар замовника щодо усунення порушень: Тендерний комітет Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації погоджується з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1619-р/пк-пз від 14.02.2019 р. та скасовує рішення пртокол тендерного комітету Відділу освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації №4 від 15 січня 2019 р. про визнання ТОВ "АС" код ЄДРПОУ 31915956 переможцем в закупівлі 09120000-6 Газове паливо (Природний газ).
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ", Цвелих Олена Вікторівна 380672449905 Olena.Tsykal@cngaszbut.104.ua http://cngaszbut.104.ua
Вимога
Є відповідь

Скарга на рішення про визнання ТОВ "АС" переможцем

Номер: 97006582873149748c549a7fc5caa4e8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-21-003259-a.c1
Назва: Скарга на рішення про визнання ТОВ "АС" переможцем
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником, Відділом освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 02147411, було проведено закупівлю ID UA-2018-12-21-003259-a на 09120000-6 – Газове паливо (Природний газ). Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники: 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АС», код ЄДРПОУ 31915956 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРТРАНССЕРВІС-ГРУП», код ЄДРПОУ 39869593. 3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», код ЄДРПОУ 39576385. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «АС». Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що у тендерній документації ТОВ «АС» наявні наступні недоліки та порушення. 1. У складі тендерної документації ТОВ «АС» надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій зазначено інформацію про п’ять працівників, а також заяву, у якій зазначено серії та номери паспортів зазначених працівників. Відповідно до аб. 10 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI персональні дані - відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до роз’яснення Міністерства юстиції України відомості, які містяться, зокрема, у паспортах, трудових книжках, документах про освіту, є персональними даними. Отже, відомості, надані ТОВ «АС» містять персональні дані працівників, які не можуть бути розголошені без їх згоди. Також, відповідно до ч. 1 ст. 6 ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI у разі зміни визначеної мети обробки персональних даних на нову мету, яка є несумісною з попередньою, для подальшої обробки даних володілець персональних даних повинен отримати згоду суб’єкта персональних даних на обробку його даних відповідно до зміненої мети, якщо інше не передбачено законом. Відповідно до ч. 1 ст. 10 ЗУ «Про захист персональних даних» використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єкта персональних даних чи відповідно до закону, а відповідно до ч. 3 цієї ж статті використання персональних даних працівниками суб'єктів відносин, пов'язаних з персональними даними, повинно здійснюватися лише відповідно до їхніх професійних чи службових або трудових обов'язків. Відповідно до п. 1 ч. 1 ст. 11 ЗУ «Про захист персональних даних» підставою для обробки персональних даних є згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Замовником у тендерній документації було визначено форму листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (Додаток 7 до тендерної документації). У складі пропозиції ТОВ «АС» наявна довідка про згоду працівників відповідної кваліфікації ТОВ «АС» на збирання, зберігання і поширення їх персональних даних, необхідність надання згоди відносно яких передбачена вимогами тендерної документації, де містяться підписи усіх працівників, зазначених у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у вигляді таблиці. Також ТОВ «АС» у складі тендерної пропозиції надало лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних на директора Л.В. Станкєєву за формою, наведеною у Додатку 7 до тендерної документації. Листів-згод на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних за формою Додатку 7 до тендерної документації від працівників І. Г. Станкєєва, С.О. Хворостяної, І.М. Татусь, Г.А. Налєсної ТОВ «АС» не надало. 2. У п.13 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що Учасник у складі тендерної документації зобов’язаний надати скановану копію або оригінал діючого договору на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності розподілу природного газу, за місцем поставки. У складі тендерної документації ТОВ «АС» надав копію договору на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам з ПАТ «ЧЕРНІГІВГАЗ» № 42ACr28828-17 від 01 січня 2018 року, який діяв з 1 січня 2018 року до 31 грудня 2018 року. У складі тендерної документації Учасником також було надано гарантійний лист про те, що даний договір буде проланговано на 2019 рік. Проте, наданий договір не передбачає пролангації на 2019 рік, а також будь-які інші документи, які б підтверджували пролангацію на 2019 рік відсутні. Отже, ТОВ «АС» порушило вимоги тендерної документації. 3. Відповідно до ч. 2 Додатку 1 до тендерної документації разом із копією аналогічного договору на підтвердження його повного виконання учасник зобов’язаний надати, зокрема, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіт про виконання договору (завірена скан-копія)). У складі тендерної документації ТОВ «АС» наявна довідка на підтвердження виконання аналогічних договорів, у якій зазначено інформацію про два договори: з Відділом освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради та Відділом освіти Білокуракинської селищної ради. Також у складі тендерної документації ТОВ «АС» було надано копії договорів з вищезазначеними організаціями та відгуки від них на підтвердження виконання аналогічних договорів. Звіти про виконання договорів (завірені скан-копії) з Відділом освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради та Відділом освіти Білокуракинської селищної ради відсутні. Таким чином, тендерна документація ТОВ «АС» містить невідповідності тендерній документації Замовника. Відповідно до п. 4 ч. 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів та з порушенням вимог тендерної документації прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ТОВ «АС» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації під час здійснення публічних закупівель є замовником торгів згідно пункту 9 частини 1 статті 1 Закону. Відділом освіти, культури, молоді та спорту Ічнянської районної державної адміністрації (далі – Замовник) було оголошено тендерну процедуру закупівлі відкриті торги по предмету: ДК 021:2015, код 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) (ідентифікатор оголошення про закупівлю UA-2018-12-21-003259-a) за адресою www.prozorro.gov.ua. 15 січня 2019 року тендерним комітетом у відповідності до положень статей 28, 30 Закону було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ «АС». Підстав для відхилення тендерної пропозиції цього учасника на умовах тендерної документації не встановлено. З огляду на це, тендерний комітет Замовника прийняв рішення про визначення ТОВ «АС» переможцем закупівлі, внаслідок чого відповідний протокол №4 був оприлюднений в системі Prozorro та сформовано Повідомлення про намір укласти Договір. На Вашу вимогу завантажену в систему «Prozorro» 23.01.2019 року стосовно невідповідності пропозиції ТОВ «АС» умовам тендерної документації повідомляємо наступне. Згідно абзацу 2 частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.». Вважаємо, що дії тендерного комітету Замовника при прийнятті рішення про визнання тендерної пропозиції ТОВ «АС» такою, що відповідає умовам закупівлі - є законними (правомірними). Розглядаючи тендерну пропозицію ТОВ «АС» по закупівлі ДК 021:2015, код 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) ми керувались нормами чинного законодавства України, тендерним комітетом дотримано принципи здійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Порядок розгляду тендерних пропозицій передбачено в статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі». До розгляду тендерних пропозицій замовник приступає після етапу оцінки пропозицій, який автоматично проводиться системою (в нашому випадку - звичайні відкриті торги). Тендерні пропозиції замовник розглядає почергово на предмет їх відповідності всім критеріям оцінки, починаючи з тендерної пропозиції , яка за умовами аукціону визначена найбільш економічно вигідною. Завдання замовника - ретельно перевірити надану учасником пропозицію на відповідність усім вимогам тендерної документації та визначити учасника переможцем, або за умови не відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації, – відхилити його пропозицію. Тендерним комітетом прийнято рішення визначити переможцем учасника з найбільш економічно вигідною пропозицією. Маючи за обов’язок прискіпливо перевірити пропозицію учасника з найбільш вигідною економічною пропозицією необхідно уникнути дискримінаційного підходу до розгляду пропозиції. Уважно вивчивши Вашу вимогу повідомляємо про наступне. 1.1. Щодо ненадання учасником ТОВ «АС» листа-згоди на обробку персональних даних. Відповідно до ч. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «Лист-згода на обробку персональних даних (Додаток 7 до цієї тендерної документації)». В Додатку 7 до тендерної документації міститься форма листа-згоди на обробку, персональних даних наступного змісту: «Відповідно до Закону України Про захист персональних даних» від 01.06.10. №2297- VI даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні данні, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податків, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифікаційні данні: номери телефонів,електронні адреси, та інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у тендерній процедурі, цивільно – правових та господарських відносин. _________________________________________________________ (Підпис уповноваженої особи, завірений печаткою (за наявності)». В складі тендерної пропозиції учасника міститься лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних (файл «33. Про захист персональних даних»), який повністю відповідає вимогам тендерної документації. Єдиною уповноваженою особою учасника ТОВ «АС», яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, є директор Станкєєва Л.В. Тендерною документацією не вимагалося надання листа-згоди на обробку персональних даних всіма працівниками учасника. Додатково для використання персональних даних у конкретній процедурі закупівлі працівники ТОВ «АС» надали згоду на обробку персональних даних (сторінка 10, файл «3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації»). Надання додаткових документів, які не вимагалися тендерною документацією не може бути підставою для відхилення пропозиції учасника. 1.2. Щодо відомостей наданих ТОВ «АС» які містять персональні дані працівників та з точки зору ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" не можуть бути розголошені. Роботодавець має право використовувати персональні дані працівників для виконання своїх обов'язків у сфері трудових правовідносин і забезпечує захист таких даних (п. 2 ч. 2 ст. 7, п. 5 ч. 1 ст. 11 Закону «Про захист персональних даних»). Зокрема, роботодавець зобов'язаний нараховувати і виплачувати зарплату працівникам, нараховувати на зарплату і справляти з неї податки та інші обов'язкові платежі, складати і подавати обов'язкову звітність, у тому числі і до служби зайнятості та має право приймати участь в публічних закупівлях. При цьому він використовує персональні дані працівників (прізвище, ім'я, по батькові, посада, сімейний стан, наявність дітей, їх вік, у певних випадках – дата народження самого працівника). Повідомляємо, що відповідно до п.3 ч. 1 ст. 11 Закону України «Про захист персональних даних», підставами для обробки персональних даних є укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних. Відповідно до ст. 202 Цивільного кодексу України, правочином є дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Зміст Закону України «Про захист персональних даних», допускає, що інші закони можуть забороняти або ж дозволяти віднесення персональних даних певних категорій фізичних осіб або певних персональних даних до інформації з обмеженим доступом. Крім того, згідно частини 6 статті 6 України «Про захист персональних даних» дозволяє поширення персональних даних без згоди відповідної особи у випадках, визначених законом, в інтересах економічного добробуту і прав людини (надання інформації про працівників згідно трудових книжок відповідає інтересам держави в частині детінізації економіки, що є необхідним процесом для економічного добробуту, а також забезпечує право особи на належне соціальне забезпечення та соціальний захист). Отже, надання документу, що засвідчує справжність трудових відносин між найманим працівником та суб’єктом господарювання не є конфіденційною, не може бути обмежена в доступі і підлягає наданню на запит. Доступ до такої інформації санкціонований законом і не потребує згоди особи, оскільки частиною 2 статті 4 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 року № 2297-VI передбачено: «Володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону». Тобто, наявність у підприємства – учасника закупівлі найманих працівників означає, що такі працівники вже надали згоду на використання своїх персональних даних у випадках, що передбачені Законом. Додатково для використання персональних даних у конкретній процедурі закупівлі працівники ТОВ «АС» надали згоду на обробку персональних даних (сторінка 10, файл «3. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації»). Тому, якщо Ви вважаєте що ТОВ «АС» порушив вимоги чинного законодавства, а саме Закону України «Про захист персональних даних», можете звернутися до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини з відповідним зверненням. 2. Щодо надання копії договору на виконання робіт пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу, за місцем поставки. Відповідно до ч. 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: «- Копію договору з Оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу, за місцем поставки;» В тендерній документації не вимагалося надання копії «діючого» договору, як вказано у Вашій вимозі. В тендерній документації вимагалося надання копію договору з Оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу без зазначення строку його дії чи його чинності. Замовником навмисно не зазначалося необхідність надання «діючого» договору, оскільки на момент оголошення закупівлі було зрозуміло, що не всі учасники зможуть пролонгувати договори з Оператором ГРМ на виконання робіт, пов’язаних з припиненням/обмеженням газопостачання споживачам, на території ліцензійної діяльності з розподілу природного газу на час розкриття тендерних пропозицій. ТОВ «АС» в складі своєї тендерної пропозиції надало копію відповідного договору та додатково надало лист-роз’яснення (файл «40. виконання робіт з припинення (обмеження») в якому гарантує що Договір на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання є чинним до 31 грудня 2018 року і буде пролонговано на 2019 рік. 3. Щодо ненадання учасником ТОВ «АС» звіту про виконання договору. В додатку 1 до тендерної документації вимагалося надання учасниками документів що підтверджують досвід виконання аналогічного договору, зокрема оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель звіт про виконання договору. В складі тендерної пропозиції учасника міститься довідка про виконання аналогічних договорів (файл «1. Довідка про виконання аналогічних договорів») наступного змісту: Реквізити договору Предмет договору Замовник (із зазначенням адреси та контактного телефону) Термін дії договору Вартість договору (грн., з ПДВ) Обсяг поставленого газу (м.куб.) відомості про виконання договору 436 (17) від 10.02.2017р Природний газ Відділ освіти виконавчого комітету Апостолівської міської ради ЄДРПОУ 40220031 Адреса: 53802 Україна Дніпропетровська область м.Апостолове, вул.Визволення, 31а Тел: 0565695754 Колєснік Л.П. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-10-000230-b 31.12.2017 1 810 062,95 185 777,00 виконаний №1 від 05.01.2018р Природний газ Відділ освіти Білокуракинської селищної ради, Код ЄДРПОУ:41445553 Адреса:92200, Україна, Луганська обл., Білокуракинський район, селище міського типу Білокуракине, вулиця Паркова, будинок 33, тел. +380646221840, Зубкова Л.І. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-17-003500-a 03.07.2018 2 717 427,66 265 603,00 виконаний Додатково надано копії відповідних аналогічних договорів та листи відгуки від замовників. У вказаній вище довідці містяться посилання на публічне розміщення інформації на сайті prozorro.gov.ua: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-01-10-000230-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-17-003500-a Натиснувши на клавіатурі клавішу Ctrl + ліва кнопка миші з вказаного вище посилання відкриваються відповідні закупівлі на сайті prozorro.gov.ua з розміщеними звітами про виконання договору в публічному доступі. Відповідно до Закону Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовником приймались рішення щодо встановлення виключно суттєвих істотних обставин в частині виконання чи невиконання учасниками закупівлі, вимог, що передбачені умовами тендерної документації. Фактів, які б надавали право Замовнику обґрунтовано з посиланням на положення тендерної документації відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «АС» – встановлено не було. Відтак, аргументи та висновки наведені ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" є такими, що не базуються на вимогах тендерної документації, а носять виключно суб’єктивний оціночний характер учасника. Повідомляємо, що замовник не має права відхиляти пропозицію учасника, керуючись суб’єктивними домислами і припущеннями. Таким чином, підстав для задоволення Вашої вимоги в правовому полі не встановлено. Тендерний комітет забезпечив проведення процедури закупівлі з урахуванням вимог Закону та умов встановлених у тендерній документації.
Статус вимоги: Не задоволено