-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Бензин, дизпаливо
2 Лоти
Завершена
1 033 162.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 714.75 UAH
мін. крок: 0.1% або 714.75 UAH
Період оскарження:
06.02.2019 11:35 - 17.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
abc6d2bdb48e49f09166e15c2254d6ac
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-06-000338-a.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-02-06-000338-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Дизельне паливо ДК 021:2015: 09130000-9 Нефть и продукты перегонки, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога ДП.pdf 10.03.2019 16:46
- ПРЗТК щодо вимоги учасника.docx 14.03.2019 12:56
Дата подачі:
10.03.2019 16:46
Вирішення:
відсутні підстави для відміни торгів
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
1bd72722ea72414f9021cba2f89106fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-06-000338-a.a4
Назва:
Вимога
Вимога:
Відмінити процедуру відкритих торгів UA-2019-02-06-000338-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: Бензин ДК 021:2015: 09130000-9 Нефть и продукты перегонки, Бензин А-92, Бензин А-95 (преміум) в талонах номіналом 10,20, з підстав, передбачених ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Бензин.pdf 10.03.2019 16:48
- ПРЗТК бензин та дизпаливо від 12.03.2019р.pdf 12.03.2019 15:53
Дата подачі:
10.03.2019 16:48
Вирішення:
Шановний учаснику! Ваша вимога є безпідставно. Рішення тендерного комітету від 27.02.2018р є обґрунтованим та базується на невідповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації що призвело до дискваліфікації ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП". Рішення про відміну торгів Замовник приймає самостійно і лише з дотриманням законодавства. Право Замовника на відміну торгів чітко та однозначно прописане в ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Підстави для відхилення
Номер:
0f7e953ef8294b2a89a07a9a3d29c372
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-06-000338-a.b2
Назва:
Підстави для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
На підтвердження ч. 1 Додатку до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності та паспорт якості, де виробником виступає ПАТ «УКРНАФТА», однак з метою забезпечення виконання умов договору Учасник залучає партнерські АЗС, серед яких є АЗС ПП «Амік Україна», окрім цього, Учасник надає документальне підтвердження наявності договірних відносин з ПП «Амік Україна», який не є постачальником продукції, виробництва ПАТ «УКРНАФТА». Учасником не дотримано вимогу в частині надання в повному обсязі документів, які підтверджують якість товару, що є предметом закупівлі, що, тим самим, підтверджує факт недостовірності інформації, яка міститься в складі тендерної пропозиції, та вводить в оману Замовника торгів щодо виробника продукції, яка реалізується на АЗС.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2019 11:57
Вирішення:
Шановний учаснику! Кваліфікація учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону, проводиться виключно тендерним комітетом Замовника.
Ваша вимога є недійсною до прийняття відповідного рішення тендерним комітетом Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Підстави для відхилення
Номер:
c3b0e436f86b46c1a80c4dd571ff3975
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-06-000338-a.b1
Назва:
Підстави для відхилення
Вимога:
Доброго дня! Звертаємось із вимогою щодо дискваліфікації Учасника ТОВ "ФЕСТ МОУШЕН ГРУП", у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу на наступні недоліки пропозиції:
У 2018 році набув чинності Закон № 2275, який суттєво змінив правове регулювання для товариств з обмеженою відповідальністю. Змін чимало, і одна з найбільш важливих торкнулася порядку укладання договорів цими товариствами. Ідеться про значні правочини.
Згідно з визначенням, наведеним у ст. 44 Закону № 2275, значними є:
правочини, за якими вартість майна, робіт або послуг, що є предметом договору, перевищує 50 % вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу. Такі правочини можуть укладатися виключно за згодою загальних зборів учасників (ч. 2 ст. 44);
інші правочини, які є значними для товариства залежно від їх суми або інших критеріїв. Для цього виду правочинів правила їх віднесення до значних, а також правила отримання згоди на їх укладання встановлюються статутом товариства (ч. 1 ст. 44). Тобто, якщо в учасників товариства є бажання обмежити повноваження керівника підприємства на укладання договорів, наприклад, певною сумою або певним видом, вони можуть це зробити, включивши відповідне положення до статуту.
Що стосується першого виду правочинів, то для них правило про значущість прямо передбачене законом, причому імперативною нормою. Тому змінити дане правило статутом не можна.
Виходячи із вищенаведеного, з метою перевірки достовірності права на підписання договорів уповноваженою особою товариства, які цілком ймовірно можуть відноситись до категорії «значущі правочини», та потребують за своїм характером згоди загальних зборів, Учасник повинен надавати інформацію про розмір чистих активів у повному обсязі, що, у свою чергу, підтвердить належність/неприналежність договору, укладеного за результатами торгів, до вищенаведеної категорії.
Дана інформація відсутня в складі тендерної пропозиції Учасника, що, тим самим, свідчить про непідтвердження Учасником права на підписання договору уповноваженою особою.
На підтвердження ч. 1 Додатку до тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надано сертифікат відповідності та паспорт якості, де виробником виступає ПАТ «УКРНАФТА», однак з метою забезпечення виконання умов договору Учасник залучає партнерські АЗС, серед яких є АЗС ПП «Амік Україна», окрім цього, Учасник надає документальне підтвердження наявності договірних відносин з ПП «Амік Україна», який не є постачальником продукції, виробництва ПАТ «УКРНАФТА». Учасником не дотримано вимогу в частині надання в повному обсязі документів, які підтверджують якість товару, що є предметом закупівлі, що, тим самим, підтверджує факт недостовірності інформації, яка міститься в складі тендерної пропозиції, та вводить в оману Замовника торгів щодо виробника продукції, яка реалізується на АЗС.
Враховуючи вищенаведені обставини, керуючись п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», просимо тендерний комітет Замовника прийняти вищевикладені обставини та дискваліфікувати Учасника торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.02.2019 11:55
Вирішення:
Шановний учаснику! Кваліфікація учасника, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону, проводиться виключно тендерним комітетом Замовника.
Ваша вимога є недійсною до прийняття відповідного рішення тендерним комітетом Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено