-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015(СРV): 18810000-0 – Взуття різне, крім спортивного та захисного (чоботи зимові шкірозамінник (екошкіра), дутики).
Завершена
41 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 206.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 206.00 UAH
Період оскарження:
15.02.2019 15:04 - 18.02.2019 15:09
Вимога
Вирішена
Неможливість Замовника надати обгрунтування своїх дій
Номер:
8f320397a718420e90787bd5a3920368
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000612-c.a3
Назва:
Неможливість Замовника надати обгрунтування своїх дій
Вимога:
1)Шановний замовнику Я вас особисто у телефоному режимі повідомив про надання зразків, а ваше твердження не відповідає дійсності та нічим не підтверджується (моя порада на наступний раз виключити можливість попереджувати у телефоному режимі), також кур’єрська служба вас попередньо повідомила про доставку зразків; 2) Я вказував у поданій скарзі, що Гринькевич А.Л. офіційно зі мною працює, тому нічого протиправного тут немає, разом із наданими зразками надавались і відповідні документи, які підтверджують, що вони є моїми. Тому будьте свідомі коли пишете таке «вмотивоване» рішення. Ви не обмежували осіб, які мають право відправляти зразки товару, уповноваженою особою у даних торгах є лише я, а особа яка відправила зразки не має повноважень щодо підпису документів та договорів, тому будьте юридично грамотними. Якщо для вас є суттєвим хто звернувся до служби доставки, то врахуйте це на наступні торги. Також член вашого тендерного комітету пропонувала повторно запросити зразки, про що вказується у протоколі, який завантажено вами, від вас же ніяких звернень ну було; 2) Замовник ви змушені були надати обґрунтоване та вмотивоване пояснення своїх дій, де воно? ви грубо порушили норми права і тепер лише пишете про зразки товару, оскільки не знаєте як вийти із ситуації, що склалась; 3) На жаль для вас, ваші рішення неможливо видалити із системи, тому вони є підтвердженням ваших протиправних дій. Я змушений звернутись до державної аудиторської служби у Вінницькій області, задля перевірки даної та попередньої закупівлі. Також задля складання протоколу порушення передбаченого статею ст. 16414 КУпАП я подаю відповіду Заяву до уповноваженого субєкта визанченого статтею 255 КУпАП, Додатково я звернюсь і до інших органів та громадських обєднань, оскільки Ви не взмозі надати відповідь та проводити закупівлі згідно норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2019 20:01
Вирішення:
Шановний Роман Васильович, в протоколі №1 від 05.03.2019 члени комісії ухвалили рішення зразки відхилити, як такі, що не відповідають п,8 Оголошення за підписами п’яти членів комісії, фото зразків додали. Ви надали зразки,їх розглянули, ніхто не обмежував осіб, які відрправляли від Вашого імені, а саме Гринькевич А.Л. про що Ви підтвердили, що зразки Ваші, що офіційно з Вами працює.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Скарга/Вимога
Номер:
25e1a9f5d6164ea5b0d02d282d510202
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000612-c.c2
Назва:
Скарга/Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Я не маю на меті Вас залякати, шантажувати чи здійснювати тиск, а вимагаю дотримуватись законодавства нашої держави. Я чудово розумію, яке рішення Ви приймете, тому буду все робити аби Ви дотримувались чинного законодавства України. Щодо протокола відхилення: якщо це писали Ваші бухгалтера, то їм потрібно провести просвітницьку роботу та взяти юриичну консультацію, як що ж Вам допомагав юрист - то це фіаско) . Будь - ласка аргументуйте Ваші дії... З найкращими побажанням та великою повагою!
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
07.03.2019 22:31
Вирішення:
Шановний Роман Васильович, ми проводимо закупівлю за класифікацією за ДК 021:2015: 18810000-0 - Взуття різне, крім спортивного та захисного.
Щодо зразків, ми вимагали Чоботи зимові шкірозамінник (екошкіра) для дівчат, де вказували передок шкіряний, Ваш зразок шкірозамінник, в якому відсутній передок зі шкіри, ми вимагали висоту чобіт 30-34 см, а Ви надали з каблучком 22,8 см; Чоботи зимові шкірозамінник (екошкіра) для хлопців- Ви надали кросівки спортивні зимові з шнурками темно коричневого кольору, нам потрібні чоботи. Дутіки синього кольору з мілкими зубами та шнурком зверху халяви, всередині є з’єнувальна тканина між застібкою про що не вказувалося у вимогах до предмета закупівлі, та не вимагали додаткового атрибуту шнурки, устілка войлочна, тоненька, пом’ята, ми просили дутіки з крупними зубами, липучкою, устілка штучне хутро; дутіки чорного кольру спереду з шнурками на халяві - в наших вимогах такого аксесуару як шнурки немає, устілка войлочна , тоненька, пом’ята, ми описували –устілка штучне хутро.
Ви пишете в Скарзі «У зазначеному протоколі були прикріплені фото зразків, які Замовник вважає «моїми», проте не всі зразки товару, що зображені на наданих фото я відправляв», ми підтверджуємо, що це не Ваші зразки, а згідно експрес-накладної № 59000403419944, дата оформлення Ср «27» Лютий 2019 р., Розрахункова дата прибуття Пт «01» Березень 2019 р.від приватної особи Гринькевич Артем Леонідович, м.Хмельницький, Відділення №15 через Нову Пошту .
Тому ми зробили висновок, що Гринькевич Артем Леонідович і ФОП Софіян Р.В. в особі Софіян Р.В. різні особи, тому дійсно від ФОП Софіяна Р.В. ми не отримували зразків. А ВИ своїми діями ввели в оману Замовника, отримавши зразки від Гринькевич А.Л. Ви нас не повідомили про доставку товару засобами телефонного зв’язку або на електронну пошту, згідно оголошення . Ми не можемо обговорювати те чого від Вас не отримували.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Кваліфікація
Номер:
dde7cd9b507a4043add9f40db1dd6ee7
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-15-000612-c.c1
Назва:
Кваліфікація
Вимога:
Прошу врахувати те, що учасник пропозиція якого знаходиться на етапі розгляду не надав документів, які вимагались Замовником. Зокрема: 1) довідка в довільній формі про платника Єдиного податку (в даному випадку). Надання розяснення про не платника ПДВ не є виконаною вимогою. 2) Не надано документів, що свідчать про якість товару. 3) Не всі доументи, зокрема і Цінова пропозиція подані не на фірмовому бланку, як це вимагалось документацією торгів. Тому задля дотримання рівних прав всіх учасників (не дискримінації) просиво врахувати дані порушення. Також додатково зазначаємо. що дані порушення НЕ Є ФОРМАЛЬНИМИ, а "чорним по білому" вимагається Вашою документацією. З повагою!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 22.02.2019 11:18
Дата подачі:
20.02.2019 16:11
Вирішення:
Шановний Роман Васильович.
За результатами розгляду пропозиції учасника ФОП Булка В.С. було виявлено наступне:
згідно п.9.1 підпункту 6 Учасник ФОП Булка В.С. повинен надати довідку в довільній формі про платника ПДВ або платника єдиного податку. В зв’язку з тим, що ми не прописували форму довідки, Учасник надав її в довільній формі, що він не є платником податку на додану вартість, крім того вищезгаданий Учасник надав оригінал Повідомлення про взяття на облік платника єдиного внеску від 20.10.2011 р. № 414. Ми вважаємо дану помилку несуттєвою, яка не впливає на зміст пропозиції;
згідно п.9.1 підпункту 6 Учасник не надав копії документів, які свідчать про якість, про те надав роз’яснення про Сертифікат, паспорт якості, ліцензування і висновок санітарно-епідемілогічної служби. Ми вважаємо, що Учасник не виконав вимоги про надання копії документів про якість.
згідно п.9.1 підпункту 1 Учасник повинен надати цінову пропозицію відповідно додатку 1 до оголошення. Цінова пропозиція данного Учасника не впливає на зміст пропозиції.
Згідно оголошення Учасник повинен надати зразки товару протягом трьох діб з моменту Аукціону до 15:00. Ця вимога є одним із етапів проведення закупівлі.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні