• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП

Хлібобулочні вироби

Хлібобулочні вироби. Поставка у заклади освіти міста протягом 2019 року.

Торги відмінено

912 699.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 582.48 UAH
Період оскарження: 13.12.2018 09:10 - 24.12.2018 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на дії Замовника від 21.02.2019 року

Номер: a19a89ab07f74783a39227cefb28b70c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-000050-b.c3
Назва: Скарга на дії Замовника від 21.02.2019 року
Скарга:
Скарга на дії Замовника від 21.02.2019р. АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК : Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» ( скорочена назва) ТзОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» 43023, м. Луцьк, вул. Карбишева ,1 код ЄДРПОУ 41684931 , (0332) 77-44-12 ЗАМОВНИК : Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради Адрес: Незалежності вул. 101, Ковель, Волинська, 45000 Код ЄДРПОУ 02141680 тел. 03352-53679; Інформація про закупівлю: Хлібобулочні вироби 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібобулочні вироби) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-000050-b ID 051a5ef57641465eb4d2d035873c5866 Плата за подання скарги 5 000 (п'ять тисяч) гривень С К А Р Г А на дії Замовника Замовником торгів, Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-000050-b Предметом закупівлі були: ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібобулочні вироби), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Після дискваліфікації учасника ТзОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» , згідно рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 1199-р/пк-пз Замовник закупівлі розглянув Тендерну документацію наступного учасника закупівлі — Приватного акціонерного товариства «ТЕРЕМНО ХЛІБ» та визнав його переможцем закупівлі відповідно до рішення засідання тендерного комітету про визначення переможця ( Протокол № 16 від 11 лютого 2019 року за Лот 1 — Хліб та Лот 2 -Батон ). Цього ж дня опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ». ТзОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» не може погодитися з таким рішенням , та вважає дії Замовника закупівлі про визнання переможцем ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» неприпустимими та такими , що порушують права та інтереси ТзОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ . Дії зі сторони Замовника закупівлі порушують норми Закону України “Про державні закупівлі ” з огляду на наступне :Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Метою вищезазначеного закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Серед інших ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає такі принципи закупівлі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовником були порушені вищезазначені принципи. Зокрема1. У Тендерній документації Замовника у Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції чітко прописано вимогу Замовника (цитата - “ Після подання (завантаження в електронну систему закупівель) всіх документів, що передбачені тендерною документацією для переможця процедури закупівлі, переможець повинен накласти ЕЦП/КЕП. ”) . Під час завантаження в електронну систему закупівель документів на підтвердження переможця учасником торгів - Приватним акціонерним товариством «ТЕРЕМНО ХЛІБ» було допущено грубе порушення , а саме : учасник ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» не наклав ЕЦП/КЕП на завантажені документи на переможця , що повинно було Замовником розцінитися , як не виконання , або не підтвердження вимог (умов ) тендерної документації та спричинити відхилення такої пропозиції учасника. Вважаємо такі дії Замовника закупівлі неприпустимими і такими що грубо порушують ст. 17 Закону Ук
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення по скарзі: 19.03.2019 22:21
Автор: ТОВ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Кальченко Оксана +380956157910 kalchenko.oksana@kichkarivka.lutsk.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника від 21.02.2019 р.

Номер: 6a54a5d8a56f433f9699c5852918d585
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-000050-b.b4
Назва: Скарга на дії Замовника від 21.02.2019 р.
Скарга:
Скарга на дії Замовника від 21.02.2019р. АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК : Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» ( скорочена назва) ТзОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» 43023, м. Луцьк, вул. Карбишева ,1 код ЄДРПОУ 41684931 , (0332) 77-44-12 ЗАМОВНИК : Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради Адрес: Незалежності вул. 101, Ковель, Волинська, 45000 Код ЄДРПОУ 02141680 тел. 03352-53679; Інформація про закупівлю: Хлібобулочні вироби 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібобулочні вироби) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-000050-b ID 051a5ef57641465eb4d2d035873c5866 Плата за подання скарги 5 000 (п'ять тисяч) гривень С К А Р Г А на дії Замовника Замовником торгів, Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-000050-b Предметом закупівлі були: ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібобулочні вироби), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Після дискваліфікації учасника ТзОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» , згідно рішення АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ № 1199-р/пк-пз Замовник закупівлі розглянув Тендерну документацію наступного учасника закупівлі — Приватного акціонерного товариства «ТЕРЕМНО ХЛІБ» та визнав його переможцем закупівлі відповідно до рішення засідання тендерного комітету про визначення переможця ( Протокол № 16 від 11 лютого 2019 року за Лот 1 — Хліб та Лот 2 -Батон ). Цього ж дня опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ». ТзОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» не може погодитися з таким рішенням , та вважає дії Замовника закупівлі про визнання переможцем ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» неприпустимими та такими , що порушують права та інтереси ТзОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ . Дії зі сторони Замовника закупівлі порушують норми Закону України “Про державні закупівлі ” з огляду на наступне :Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Метою вищезазначеного закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Серед інших ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає такі принципи закупівлі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовником були порушені вищезазначені принципи. Зокрема 1. У Тендерній документації Замовника у Розділі V. Оцінка тендерної пропозиції чітко прописано вимогу Замовника (цитата - “ Після подання (завантаження в електронну систему закупівель) всіх документів, що передбачені тендерною документацією для переможця процедури закупівлі, переможець повинен накласти ЕЦП/КЕП. ”) . Під час завантаження в електронну систему закупівель документів на підтвердження переможця учасником торгів - Приватним акціонерним товариством «ТЕРЕМНО ХЛІБ» було допущено грубе порушення , а саме : учасник ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» не наклав ЕЦП/КЕП на завантажені документи на переможця , що повинно було Замовником розцінитися , як не виконання , або не підтвердження вимог (умов ) тендерної документації та спричинити відхилення такої пропозиції учасника. Вважаємо такі дії Замовника закупівлі неприпустимими і такими що грубо порушують ст. 17 Закону У
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 26.02.2019 09:50
Автор: ТОВ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ", Кальченко Оксана +380956157910 kalchenko.oksana@kichkarivka.lutsk.ua
Скарга
Задоволена, очікує виконання

Скарга на дії Замовника від 18.01.2019р.

Номер: f1693e2b2fca4b55ae75a4644b440796
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-000050-b.c1
Назва: Скарга на дії Замовника від 18.01.2019р.
Скарга:
АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК : Приватне акціонерне товариство «ТЕРЕМНО ХЛІБ» ( скорочена назва) ПрАТ “ТЕРЕМНО ХЛІБ” 43008, м. Луцьк, вул. Підгаєцька, 13-б ЄДРПОУ05509694 info@teremno.com.ua (0332) 78-73-00 ЗАМОВНИК : Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради Адрес: Незалежності вул. 101, Ковель, Волинська, 45000 Код ЄДРПОУ 02141680 тел. 03352-53679; Інформація про закупівлю: Хлібобулочні вироби 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібобулочні вироби) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-000050-b ID 051a5ef57641465eb4d2d035873c5866 Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 11 січня 2019 року Плата за подання скарги 5 000 (п'ять тисяч) гривень С К А Р Г А на дії Замовника Замовником торгів, Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-000050-b Предметом закупівлі були 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібобулочні вироби), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Приватне акціонерне товариство «ТЕРЕМНО ХЛІБ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, та згідно тендерної документації 28.12.2018 подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколів розкриття від 10 січня 2019 року, у закупівлі взяли участь 2 учасники, щодо двох лотів («хліб» та «батон»): 1. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТЕРЕМНО ХЛІБ» 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" В обох випадках ( предмет закупівлі: хліб та батон) було визнано переможцем ТОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» відповідно до рішення тендерного комітету про визначення Переможця №2 від 10.01.2019р. та №3 від 10.01.2019 р. Цього ж дня опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» Щодо предмету закупівлі «Хліб» ціна пропозиції ТОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» становила 410330,70 грн. Ціна пропозиції за результатами Аукціону. 368245,50 грн. Щодо предмету закупівлі «Батон» ціна пропозиції ТОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» 208890,00 грн. Ціна пропозиції за результатами Аукціону. 208890,00 грн. В свою чергу остаточна пропозиція ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» щодо предмету закупівлі «хліб» - 382273.90 грн, щодо предмет закупівлі «батон» - 289914.00 грн. ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» не може погодитися з таким рішенням, та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також такі дії зі сторони Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною… У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Метою вищезазначеного закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Серед інших ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає такі принципи закупівлі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовником були порушені вищезазначені принципи. 1. Зокрема, ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Разом з тим, Замовник до електронної системи закупівель додав файл формату «docx» (зокрема це файл «3 ріш. батон. docx» та «2 ріш. хліб. docx», що унеможливлює ідентифікувати наявність підписів членів комітету, що в свою чергу порушує ч.4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та принцип відкритості та прозорості, оскільки неможливо виявити волю членів комітету щодо прийняття рішення по визначенню переможця торгів, наявності присутності членів комітету для прийняття рішення. 2. Учасником ТОВ «Луцький хлібокомбінат» не було додано належним чином оформлені документи, які передбачені тендерною документацією Замовника. Пункт 7.5. Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 за № 1130) передбачає вимоги до витягу з реєстру платників ПДВ. Серед іншого зазначено "витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою." Тобто законодавством України чітко визначено процедуру оформлення витягу з реєстру платників ПДВ, наявність печатки податкового органу є обов’язковою. У витязі №1703184500334 (сформоване 30.11.2017 року) з реєстру платника ПДВ наявному у тендерній пропозиції ТОВ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" (файл з назвою 10.Витяг – ПДВ.pdf) не міститься печатки, яка прямо передбачена нормативним актом, учасником ТОВ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" не було подано документ, що посвідчує взяття на облік платника податків. В розділі ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник має надати копію довідки про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ, відсутність такого документа є підставою для відхилення тендерної пропозиції (ст.ст. 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі») , однак незважаючи на пряму вказівку Закону, Замовник, в порушення вищезазначених статей Закону не відмовив ТОВ «Луцький хлібокомбінат» чим також порушив інтереси Скаржника, оскільки наступною за пропозицією ТОВ «Луцький хлібокомбінат» була пропозиція ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» чим порушено принципи недискримінації учасників та об’єктивної (неупередженої) оцінка тендерних пропозицій. В свою чергу ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» у своїй тендерній документації надало витяг з реєстру платників ПДВ, який належним чином оформлений. 3. Додатком №2 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, п.4) вимагається від учасника надання серед іншого «Рішення про державну реєстрацію учасника, як оператора ринку харчових продуктів (потужності, транспортні засоби). В порушення даного пункту учасник ТОВ «Луцький хлібокомбінат» не надав Замовнику рішення про державну реєстрацію учасника, як оператора ринку харчових продуктів. В тендерній документації ТОВ «Луцький хлібокомбінат» наявний лише документ щодо іншої юридичної ТОВ «Луцький хлібкомбінат» Разом з тим, відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам (затверджене Міністерства аграрної політики та продовольства України 10.02.2016 № 39) Оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку), який провадить діяльність, що відповідно до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язаний подати до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до цього Порядку (п.1.3) . Оскільки ТОВ «Луцький хлібокомбінат» виготовляє хлібобулочну продукцію, яка являється предметом закупівлі то у нього наявний обов’язок надати документ про реєстрацію потужностей пов’язаних із зберігання, реалізація, виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження Крім того, у учасника ТОВ «Луцький хлібокомбінат» відсутній документ на реєстрацію потужностей щодо транспортування, що також передбачено п.4 Додатком №2 до тендерної документації Враховуючи вищевикладене учасник ТОВ «Луцький хлібокомбінат» не виконав умови зазначені в тендерній документації чим порушив ст.ст. 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та в свою чергу ігнорування Замовником порушень з боку учасника ТОВ «Луцький хлібокомбінат» призвело до не розгляду тендерної пропозиції Скаржника (ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ», та до порушення принципів недискримінації учасників та об’єктивної (неупередженої) оцінка тендерних пропозицій, оскільки тендерна пропозиція ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» містить документ про реєстрацію потужностей в повному обсязі а саме: транспортування, зберігання, реалізація, виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження (r-UA-03-19-448). 4. Додаток 1 до тендерної документації Замовника (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) містить п.1.2., а саме учасник має надати: Копії документів на право власності або оренди, який є діючим, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника складських приміщень/закритого майданчика, інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Учасником ТОВ «Луцький хлібокомбінат» надано документ Договір оренди ЦМК від 01 листопада 2017 року (цілісного майнового комплексу, додаток №41-43), який не містить акту прийому-передачі. Відповідно до п.4.1. Договору оренди ЦМК договір вступає в силу з дати передачі об’єкта, що орендується до 31 грудня 2019 року. Ч.1 ст.795 ЦК України предмет оренди передається відповідним актом-прийому передачі. Законодавством України (ч.1 ст. 795 ЦК України) та самим договором оренди ЦМК, чітко зазначено, що предмет оренди передається відповідно до акту приймання-передачі. Враховуючи вищезазначене учасник не надав документа, а саме акту приймання-передачі, який є тим документом який фіксує момент (дату) з якої вступає в силу договір оренди ЦМК, отже ТОВ «Луцький хлібокомбінат» не надав документ наявності діючого права оренди приміщень. Відсутність такого документу є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Луцький хлібокомбінат», що в свою чергу призвело би до розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ», що прямо зачіпає права останнього. Отже, Замовником вчергове було порушено принцип недискримінації учасників та об’єктивної (неупередженої) оцінка тендерних пропозицій. 5. Відповідно до тендерної документації (III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підпункт 1) Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Враховуючи вищезазначені умови тендерної документації, зазначаємо, що жодного рішення тендерним комітетом не приймалося, щодо визначення які саме помилки що були допущені учасниками є формальними (несуттєвими), тому категорично стверджуємо порушення, що вказані в п.2, 3, 4 цієї Скарги являться суттєвими та є такими що прямо впливають на результати визначення переможця та подальшої процедури визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується також тим фактом, що ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» є учасником відповідної процедури, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» є лідером хлібобулочного ринку Волинської області, має досвід виконання аналогічних договорів, всі вищезазначені порушення Замовника дають підстави стверджувати про незаконне визначення переможцем ТОВ «Луцький хлібокомбінат» Виходячи з вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі зі сторони Замовника, Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради 3. Зобов’язати Замовника, Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, скасувати своє рішення № 2 від 10.01.2019 року про визначення Переможця, та наступні та всі наступні рішення прийняті Замовником. 4. Зобов’язати Замовника, Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, скасувати своє рішення №3 від 10.01.2019 року про визначення Переможця, та наступні та всі наступні рішення прийняті Замовником. Додатки: 1.Копія рішення тендерного комітету № 2 від 10.01.2019 року; 2.Копія рішення тендерного комітету № 3 від 10.01.2019 року; 3.Копія рішення про державну реєстрацію потужностей від 01.12.2018 року; 4. Копія витягу з реєстру ПДВ №1703184500334; 5. Копія договору оренди №01/11-17 (сторінка 1) 6. Копія договору оренди №01/11-17 (сторінка 2) 7. Копія договору оренди №01/11-17 (сторінка 3) 8.Доказ сплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 18 січня 2019 року Голова правління ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» _________ Зомбер В.Л.
Дата прийняття рішення по скарзі: 07.02.2019 19:01
Автор: ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ, Нечипорук Наталія Григорівна +380503784705 comerc@teremno.com.ua http://teremno.com.ua
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга на дії Замовника від 18.01.2019р.

Номер: 30d145b3c2c740aeb80ca608575103f8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-12-13-000050-b.a2
Назва: Скарга на дії Замовника від 18.01.2019р.
Скарга:
АНТИМОНОПОЛЬНОМУ КОМІТЕТУ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК : Приватне акціонерне товариство «ТЕРЕМНО ХЛІБ» ( скорочена назва) ПрАТ “ТЕРЕМНО ХЛІБ” 43008, м. Луцьк, вул. Підгаєцька, 13-б ЄДРПОУ05509694 info@teremno.com.ua (0332) 78-73-00 ЗАМОВНИК : Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради Адрес: Незалежності вул. 101, Ковель, Волинська, 45000 Код ЄДРПОУ 02141680 тел. 03352-53679; Інформація про закупівлю: Хлібобулочні вироби 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібобулочні вироби) Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-000050-b ID 051a5ef57641465eb4d2d035873c5866 Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 11 січня 2019 року Плата за подання скарги 5 000 (п'ять тисяч) гривень С К А Р Г А на дії Замовника Замовником торгів, Управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-12-13-000050-b Предметом закупівлі були 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (хлібобулочні вироби), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Приватне акціонерне товариство «ТЕРЕМНО ХЛІБ» виявило бажання взяти участь у відповідному тендері, та згідно тендерної документації 28.12.2018 подало тендерну пропозицію. Відповідно до протоколів розкриття від 10 січня 2019 року, у закупівлі взяли участь 2 учасники, щодо двох лотів («хліб» та «батон»): 1. ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «ТЕРЕМНО ХЛІБ» 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" В обох випадках ( предмет закупівлі: хліб та батон) було визнано переможцем ТОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» відповідно до рішення тендерного комітету про визначення Переможця №2 від 10.01.2019р. та №3 від 10.01.2019 р. Цього ж дня опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» Щодо предмету закупівлі «Хліб» ціна пропозиції ТОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» становила 410330,70 грн. Ціна пропозиції за результатами Аукціону. 368245,50 грн. Щодо предмету закупівлі «Батон» ціна пропозиції ТОВ «ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ» 208890,00 грн. Ціна пропозиції за результатами Аукціону. 208890,00 грн. В свою чергу остаточна пропозиція ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» щодо предмету закупівлі «хліб» - 382273.90 грн, щодо предмет закупівлі «батон» - 289914.00 грн. ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» не може погодитися з таким рішенням, та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також такі дії зі сторони Замовника порушують норми закону України «Про публічні закупівлі» з огляду на наступне. Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною… У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. Відповідно до п.1 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону. Відповідно до п.2 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію переможця в разі наявності підстав, зазначених у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Метою вищезазначеного закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Серед інших ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає такі принципи закупівлі як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Вважаємо, що Замовником були порушені вищезазначені принципи. 1. Зокрема, ч. 4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови. Разом з тим, Замовник до електронної системи закупівель додав файл формату «docx» (зокрема це файл «3 ріш. батон. docx» та «2 ріш. хліб. docx», що унеможливлює ідентифікувати наявність підписів членів комітету, що в свою чергу порушує ч.4 ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» та принцип відкритості та прозорості, оскільки неможливо виявити волю членів комітету щодо прийняття рішення по визначенню переможця торгів, наявності присутності членів комітету для прийняття рішення. 2. Учасником ТОВ «Луцький хлібокомбінат» не було додано належним чином оформлені документи, які передбачені тендерною документацією Замовника. Пункт 7.5. Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість (затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14.11.2014 за № 1130) передбачає вимоги до витягу з реєстру платників ПДВ. Серед іншого зазначено "витяг підписується посадовою особою контролюючого органу та скріплюється відповідною печаткою." Тобто законодавством України чітко визначено процедуру оформлення витягу з реєстру платників ПДВ, наявність печатки податкового органу є обов’язковою. У витязі №1703184500334 (сформоване 30.11.2017 року) з реєстру платника ПДВ наявному у тендерній пропозиції ТОВ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" (файл з назвою 10.Витяг – ПДВ.pdf) не міститься печатки, яка прямо передбачена нормативним актом, учасником ТОВ "ЛУЦЬКИЙ ХЛІБОКОМБІНАТ" не було подано документ, що посвідчує взяття на облік платника податків. В розділі ІІІ тендерної документації передбачено, що учасник має надати копію довідки про реєстрацію платника ПДВ або копію витягу з реєстру платників ПДВ, відсутність такого документа є підставою для відхилення тендерної пропозиції (ст.ст. 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі») , однак незважаючи на пряму вказівку Закону, Замовник, в порушення вищезазначених статей Закону не відмовив ТОВ «Луцький хлібокомбінат» чим також порушив інтереси Скаржника, оскільки наступною за пропозицією ТОВ «Луцький хлібокомбінат» була пропозиція ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» чим порушено принципи недискримінації учасників та об’єктивної (неупередженої) оцінка тендерних пропозицій. В свою чергу ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» у своїй тендерній документації надало витяг з реєстру платників ПДВ, який належним чином оформлений. 3. Додатком №2 до тендерної документації (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ, п.4) вимагається від учасника надання серед іншого «Рішення про державну реєстрацію учасника, як оператора ринку харчових продуктів (потужності, транспортні засоби). В порушення даного пункту учасник ТОВ «Луцький хлібокомбінат» не надав Замовнику рішення про державну реєстрацію учасника, як оператора ринку харчових продуктів. В тендерній документації ТОВ «Луцький хлібокомбінат» наявний лише документ щодо іншої юридичної ТОВ «Луцький хлібкомбінат» Разом з тим, відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам (затверджене Міністерства аграрної політики та продовольства України 10.02.2016 № 39) Оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку), який провадить діяльність, що відповідно до вимог Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язаний подати до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, яка використовується на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів, відповідно до цього Порядку (п.1.3) . Оскільки ТОВ «Луцький хлібокомбінат» виготовляє хлібобулочну продукцію, яка являється предметом закупівлі то у нього наявний обов’язок надати документ про реєстрацію потужностей пов’язаних із зберігання, реалізація, виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження Крім того, у учасника ТОВ «Луцький хлібокомбінат» відсутній документ на реєстрацію потужностей щодо транспортування, що також передбачено п.4 Додатком №2 до тендерної документації Враховуючи вищевикладене учасник ТОВ «Луцький хлібокомбінат» не виконав умови зазначені в тендерній документації чим порушив ст.ст. 17, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та в свою чергу ігнорування Замовником порушень з боку учасника ТОВ «Луцький хлібокомбінат» призвело до не розгляду тендерної пропозиції Скаржника (ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ», та до порушення принципів недискримінації учасників та об’єктивної (неупередженої) оцінка тендерних пропозицій, оскільки тендерна пропозиція ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» містить документ про реєстрацію потужностей в повному обсязі а саме: транспортування, зберігання, реалізація, виробництво харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження (r-UA-03-19-448). 4. Додаток 1 до тендерної документації Замовника (Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям) містить п.1.2., а саме учасник має надати: Копії документів на право власності або оренди, який є діючим, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника складських приміщень/закритого майданчика, інформацію про які наведено в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасника. Учасником ТОВ «Луцький хлібокомбінат» надано документ Договір оренди ЦМК від 01 листопада 2017 року (цілісного майнового комплексу, додаток №41-43), який не містить акту прийому-передачі. Відповідно до п.4.1. Договору оренди ЦМК договір вступає в силу з дати передачі об’єкта, що орендується до 31 грудня 2019 року. Ч.1 ст.795 ЦК України предмет оренди передається відповідним актом-прийому передачі. Законодавством України (ч.1 ст. 795 ЦК України) та самим договором оренди ЦМК, чітко зазначено, що предмет оренди передається відповідно до акту приймання-передачі. Враховуючи вищезазначене учасник не надав документа, а саме акту приймання-передачі, який є тим документом який фіксує момент (дату) з якої вступає в силу договір оренди ЦМК, отже ТОВ «Луцький хлібокомбінат» не надав документ наявності діючого права оренди приміщень. Відсутність такого документу є безумовною підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Луцький хлібокомбінат», що в свою чергу призвело би до розгляду тендерної пропозиції ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ», що прямо зачіпає права останнього. Отже, Замовником вчергове було порушено принцип недискримінації учасників та об’єктивної (неупередженої) оцінка тендерних пропозицій. 5. Відповідно до тендерної документації (III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, підпункт 1) Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій: формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки, несуттєві помилки, які за рішенням тендерного комітету не впливають на зміст тендерної пропозиції. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) ухвалюють колегіально на засіданні тендерного комітету. Враховуючи вищезазначені умови тендерної документації, зазначаємо, що жодного рішення тендерним комітетом не приймалося, щодо визначення які саме помилки що були допущені учасниками є формальними (несуттєвими), тому категорично стверджуємо порушення, що вказані в п.2, 3, 4 цієї Скарги являться суттєвими та є такими що прямо впливають на результати визначення переможця та подальшої процедури визначеної Законом України «Про публічні закупівлі». Наявність порушених прав обґрунтовується також тим фактом, що ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» є учасником відповідної процедури, реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» є лідером хлібобулочного ринку Волинської області, має досвід виконання аналогічних договорів, всі вищезазначені порушення Замовника дають підстави стверджувати про незаконне визначення переможцем ТОВ «Луцький хлібокомбінат» Виходячи з вищевикладеного, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, – ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі зі сторони Замовника, Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради 3. Зобов’язати Замовника, Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, скасувати своє рішення № 2 від 10.01.2019 року про визначення Переможця, та наступні та всі наступні рішення прийняті Замовником. 4. Зобов’язати Замовника, Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, скасувати своє рішення №3 від 10.01.2019 року про визначення Переможця, та наступні та всі наступні рішення прийняті Замовником. Додатки: 1.Копія рішення тендерного комітету № 2 від 10.01.2019 року; 2.Копія рішення тендерного комітету № 3 від 10.01.2019 року; 3.Копія рішення про державну реєстрацію потужностей від 01.12.2018 року; 4. Копія витягу з реєстру ПДВ №1703184500334; 5. Копія договору оренди №01/11-17 (сторінка 1) 6. Копія договору оренди №01/11-17 (сторінка 2) 7. Копія договору оренди №01/11-17 (сторінка 3) 8.Доказ сплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 18 січня 2019 року Голова правління ПрАТ «ТЕРЕМНО ХЛІБ» _________ Зомбер В.Л.
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 23.01.2019 11:15
Автор: ПрАТ ТЕРЕМНО ХЛІБ, Нечипорук Наталія Григорівна +380503784705 comerc@teremno.com.ua http://teremno.com.ua