• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічне обслуговування пожежної сигналізації, димовидалення та централізоване спостереження в приміщеннях Музею історії міста Києва за адресою вул. Б.Хмельницького, 7 у Шевченківському районі м.Києва

Технічне обслуговування пожежної сигналізації, димовидалення та централізоване спостереження в приміщеннях Музею історії міста Києва за адресою вул. Б.Хмельницького, 7 у Шевченківському районі м.Києва

Завершена

28 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 142.50 UAH
Період оскарження: 01.02.2019 15:22 - 04.02.2019 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції

Номер: e0fe0658ec8f43b2af8f5353c0f2ba1c
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-003333-b.a2
Назва: Скарга щодо неправомірної дискваліфікації пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику, пропозицію ПП "ОХОРОНА-004" було дискваліфіковано з єдиної підстави: не надано документ (право власності або оренди) на приміщення. Ми звичайно вибачаємося, але у складі нашої пропозиції 05 лютого 2019 року о 15:43 було завантажено документ, який так і називається "ПРИМІЩЕННЯ", в якому міститься копія договору оренди з відповідним листом-поясненням щодо пролонгації договору. Тому нам не зрозуміла Ваша підстава відхилення нашої пропозиції! Ми сподіваємося, що така підстава була зазначена помилково і Ви просто не побачили даний файл, а не навмисно, попередньо змовившися з іншим учасником (ТОВ ПЄРУН), вигадали дану підставу. Так, ми розуміємо, що закупівля допорогова і подати скаргу в АМКУ ми не можемо, АЛЕ, повірте, є ряд органів в які ми можемо поскаржитися на Ваші незаконні дії, та подати про Вас інформацію, як про недобросовісного Замовника. Тому вимагаємо переглянути Ваше рішення щодо відхилення пропозиції ПП "ОХОРОНА-004", не порушувати закон та прийняти законне та чесне рішення! (також звертаємо увагу, що у складі пропозиції другого учасника ми не побачили проведення огляду, який Ви до речі вимагали). Тому робіть висновки самі та приймайте законні рішення! Бажаємо успіху!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимогу відхилено Замовником
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Скарга про усунення неправомірної вимоги

Номер: 6eab9c64b4c542fbb74c3a4a59b427fa
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-003333-b.b1
Назва: Скарга про усунення неправомірної вимоги
Вимога:
Оголошенням , передбачено, що учасник у складі своєї пропозиції має надати в електронному вигляді - Копію сертифіката ДСТУ ISO 9001. Вважаю, що вимога Замовника про надання Копії сертифіката ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), стосовно надання послуг з забезпечення безпеки та обслуговування систем безпеки, проектування та установлення протипожежної та охоронної сигналізації, консультування з питань безпеки, коди КВЕД №43.21, 74.90,80.10,80.20 є дискримінаційною, незаконною, такою, що суперечить основним принципам здійснення державних закупівель і порушує наші права, як потенційного учасника процедури закупівлі, виходячи з наступного: По-перше, на сьогоднішній день на зміну національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), який втратив чинність, видано новий - ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління та якістю. Вимоги». Хоча, сертифікати, видані згідно вимог ДСТУ ISO 9001:2009, дійсні до 2018 року. Але відсутність у тендерній документації посилання на можливість надання учасником сертифікату відповідно до нового національного стандарту є дискримінацією учасників, які нещодавно отримали такий сертифікат. По-друге, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2009, вимоги до систем управління якістю, установлені в цьому стандарті, доповнюють вимоги до продукції. Аналогічне твердження, продубльовано у Вступі до діючого ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), згідно якого цей стандарт можуть застосовувати сторони. Тобто, він також носить виключно рекомендаційний характер, але не є обов’язковим у господарській діяльності учасників. Тобто, Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка порушує законні інтереси учасників закупівлі, зокрема скаржника і тому, вимоги Замовника мають бути приведені у відповідність вимогам діючого законодавства України. Така правова позиція щодо національного стандарту ДСТУ ISO 9001:2009 «Системи управління та якістю. Вимоги» (ISO 9001:2008), підтверджується рішенням Антимонопольного комітету України, копія якого надається для ознайомлення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу щодо виключення з переліку кваліфікаційних вимог до Учасників закупівлі вимогу щодо надання: Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001: 2015. Відповідно ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Сертифікат відповідності систем менеджменту Учасника вимогам стандарту ISO 9001: 2015 необхідний для надання послуг, у зв’язку з тим що застосування підходів ISO 9001:2015 у системі управління підприємством надає Замовнику гарантію в тому що організація-учасник торгів запроваджує механізм постійного покращення системи управління та підвищення ефективності роботи співробітників на всіх рівнях та реалізовує послуги за світовими цінами, забезпечує прозорість управління діяльністю організації, що є важливим фактором при Обслуговуванні систем пожежної сигналізації згідно коду ДК 021:2015-50410000-4. Вимоги стандарту ISO 9001 носять загальний характер і не передбачають забезпечення однаковості структури систем управління якістю. Текст ISO 9001 не містить вимог до інших систем менеджменту, але дозволяє організації інтегрувати свою систему менеджменту якості з відповідними вимогами загальної системи менеджменту. Слід зазначити, що Замовник зацікавлений в отриманні за результатами процедури закупівлі найкращого виконавця для зазначених робіт. Доводимо до Вашого відома, що у інформативному листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що: «замовники самостійно визначають з дотриманням вимог чинного законодавства перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів, як за формою, так і за змістом.» Тому вищевказана вимога не може вважатися дискримінаційною та спрямована на досягнення ефективного використання бюджетних коштів шляхом обрання кращої серед запропонованих конкурентами пропозиції, яка поєднує необхідне співвідношення ціни, та головне, – якості.
Статус вимоги: Відхилено