-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярське, офісне приладдя, папір для друку
Інформація про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі міститься в документації про закупівлю.
Завершена
77 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 770.30 UAH
мін. крок: 1% або 770.30 UAH
Період оскарження:
18.02.2019 16:52 - 22.02.2019 12:00
Вимога
Відхилено
Найменування товарів
Номер:
f1e90d02016844a4b4e429c3d133ccd0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-18-002230-b.a1
Назва:
Найменування товарів
Вимога:
Чомусь ніхто, окрім "Компанії офіс-маркет" ніхто не написав торгівельної марки і артикулу товару. Наприклад реєстратор 80мм ми не знайшли і запропонували 70мм. Останні - просто написали 80мм. А якщо таких немає?
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу ТОВ КОМПАНІЇ ОФІС-МАРКЕТ.pdf 07.03.2019 11:11
Дата подачі:
05.03.2019 16:15
Вирішення:
Відповідь на вимогу ТОВ "КОМПАНІЇ ОФІС-МАРКЕТ", код ЄДРПОУ:38350006
від 05.03.2019 р., 16:15, номер вимоги: UA-2019-02-18-002230-b.a1
Було розглянуто вимогу ТОВ "КОМПАНІЇ ОФІС-МАРКЕТ", код ЄДРПОУ: 38350006 від 05.03.2019 р., 16:15, Номер вимоги: UA-2019-02-18-002230-b.a1 на прийняття рішення про відхилення Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", код ЄДРПОУ: 38350006 від 05.03.2019 р. за предметом закупівлі ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське, офісне приладдя, папір для друку), номер закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-02-18-002230-b.
Допорогові закупівлі регламентуються Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35.
Відповідно п.6.9 Порядка здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам, вказаним Замовником під час оголошення Закупівлі та відповідати умовам Закупівлі.
Під час розгляду вимоги було встановлено, що вона не підлягає задоволенню, а саме: пропозиція Учасника ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ", який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі, зазначеним в Документації допорогової закупівлі: невідповідність Документації наступних найменувань товару: № з/п 5, 13, 24, 29, 30, 35; невідповідність одиниці виміру у наступних товарів: № з/п 6, 14, 19, 20, 27, 31, 36; невідповідність характеристики товару: № з/п 32; № з/п 16 – не вірно вказано кількість товару; № з/п 18 «Папка-реєстр А4, 80мм» в кількості 30 штук – відсутня пропозиція. Від Учасника відповідно до вимог Додатку 3 № з/п 22 «Файли А4, 100 шт. в упаковці, глянцеві» вимагалася кількість 150 упаковок, тобто 15000 (п'ятнадцять тисяч) штук файлів, а надано в пропозиції 1500 (одна тисяча п’ятсот) штук. У складі пропозиції не надано довідку (довільна форма) щодо можливості поставки товару за технічними, якісними та кількісними характеристиками, що встановлені даною Документацією.
Таким чином, вимога відміни дискваліфікації ТОВ "КОМПАНІЇ ОФІС-МАРКЕТ", код ЄДРПОУ: 38350006 не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено