• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Агрохімічна продукція (Дезінфекційні засоби)

Завершена

41 844.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 418.44 UAH
Період оскарження: 13.02.2019 17:23 - 15.02.2019 17:15
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 8454c0f03d4b4453820a5a21ebafe61d
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-002715-b.a3
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи протизаконне трактування своїх прав корупціонером, остервеніле намагання роздерібанити бюджетні кошти зі своїм, всім відомим всій Україні своїми "цікавими пропозиціями" учасником, ми направляємо листи до вказаних у першій вимозі контролюючі органи!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ви маєте повне законне право звертатися до контролюючих органів. Але не маєте ні законного, ні морального права ображати Замовника, тим більше зводити наклеп і висловлювати нічим не підтверджені звинувачення. Ми не бачимо можливості співпраці в рамках договору із учасником, який дозволяє собі необґрунтовані звинувачення та виходить за рамки ділового спілкування.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: e21e044308554304b01c9550afaca7d5
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-002715-b.a2
Назва: Вимога!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний скаржнику! Відповідно до п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» при здійсненні допорогових закупівель Закон поширює свою дію лише в частині принципів, до яких не відноситься положення ст. 23 та ст. 5 вищезазначеного Закону. Допорогові ж закупівлі, в свою чергу, врегульовані Наказом № 35 ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р., відповідно до п 6.4 згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". Згідно з вищенаведеним положенням наш Замовник має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тієї продукції (товарів), які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції, яка потрібна Замовнику, надано законодавством України! Тобто встановлення еквівалентів у допорогових закупівлях є правом, А НЕ ОБОВ*ЯЗКОМ Замовника. Щодо трактування Вами на свій лад п. 6.4. вищезазначеного наказу, Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні. Добре, але, якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні), то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти). І взагалі тоді навіщо надано таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти. В пункті п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено. Список пропозицій було зазначено виходячи виключно з позитивного досвіду користування даними дезінфекційними засобами, з точки зору функціональності, економічності та ефективності. Підставою для відхилення пропозиції Учасника ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" є невідповідність пропозиції вимогам Замовника, зазначених в оголошенні до закупівлі відповідно до п.п. 6.3, 6.9, 9.1, 9.2 Поряду здійснення допорогових закупівель, тому рішення про відхилення пропозиції залишається без змін. Ви намагаєтеся тиснути на нас, щоб ми змінили вимоги до продукції з такими показниками яка нам потрібна, на ті показники яким відповідає ваша продукція, - це неприпустимо! Ми не повинні робити для Вас виключення та оголошувати переможцем, якщо загальні вимоги до предмета закупівлі для всіх однакові. Якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ваш обов’язок звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України. Складається враження, що ви приймайте участь у торгах лише для демпінгу та роздування скандалів. Після таких звинувачень складається дуже сумнівне враження також щодо якості вашого товару. Якщо надалі ви будете своїми діями впливати на хід закупівлі, то ми змушені будемо звернутись до правоохоронних органів.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель

Номер: 05bf341cb58144ca9870efc30e6b7381
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-13-002715-b.b1
Назва: Порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель
Вимога:
Шановний замовнику. Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель. Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства. Замовник зазначив, що не має наміру розглядати еквіваленти. Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати , як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі. Зазначені в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Можна запропонувати еквіваленти за такими характеристиками, як: спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. У Додатку 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» вказані конкретні назви дезінфекційних засобів: Мікрасепт Спрей 250 мл (з розпилювачем), Лізоформін-3000 1л, Госпісепт (300 таб.), Стериліум класік пур 5 л, Хлорне вапно (20 кг), Санітаб (350 таб.), Мікробак Форте 5 л, Хлорантин 1 кг, Аніозім ДД1 1л але при цьому відсутнє додавання слів «або еквівалент», як того вимагає Наказ №35 Зовнішторгвидав України. Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу та хімічного складу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця. Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Окрім того, Ваші Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4,7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1,2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції». Зважаючи на все викладене вище, ВИМАГАЄМО: 1) внести зміни до тендерної документації виключивши з них дискримінаційні вимоги; 2) доповнити всі назви дезінфекційних засобів словами «або еквівалент»; 3) виключити з Додатку 1 «Технічні характеристики предмета закупівлі» конкретний склад та найменування дезінфекційних засобів. У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до АМКУ та повідомити про цей випадок Державну аудиторську службу України та НАБУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо, що при проведенні закупівлі було опубліковано Оголошення про проведення закупівлі товару через електронну систему закупівель а не Тендерна документація. У п. 6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 зазначено - «У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників». Крім того Замовником при формуванні технічної специфікації до предмету закупівлі не було вказано ні торгової марки ні виробника ,а лише назву, що не порушує Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 та принципів здійснення публічних закупівель. Також хочемо звернути Вашу увагу на те, що сума Закупівлі не перевищує порогів зазначених у ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». А оскільки Замовник дотримується принципів добросовісної конкуренції,максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості, недискримінації учасників тощо, тому і було оголошено закупівлю через електронну систему для відбору постачальника, а не укладено прямий договір. Оскільки замовником є медична установа де питання дезінфекції є надзвичайно важливим, технічні характеристики описані саме таким чином, саме з таким вмістом діючої речовини та з таким спектром дії.
Статус вимоги: Відхилено