-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
овочі, фрукти
Завершена
443 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
08.01.2019 15:59 - 20.01.2019 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на незаконні рішення замовника
Номер:
ca7d540c317d4bb9be0dab4a80178afb
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-08-000261-b.a1
Назва:
Скарга на незаконні рішення замовника
Скарга:
СКАРГА
про порушення, допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі
Тендерним комітетом Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації 8 січня 2019 року оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю – «основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"- 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (овочі, фрукти)», очікувана вартість закупівлі складає 443 100,00 грн.
Електронний аукціон за Процедурою закупівлі відбувся 21 січня 2019 року, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 31 січня 2019 року.
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються до органу оскарження протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Замовник має право укласти договір про закупівлю не раніше 11 лютого 2019 року.
Отож, ця скарга подана з дотриманням вимог частини другої статті 18 Закону.
Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження:
ФОП Глущенко Владислав Степанович є учасником оскаржуваної закупівлі, отож будь-які рішення, дії чи бездіяльність замовника стосуються прав та охоронюваних законом інтересів скаржника.
Після проведення аукціону електронною системою закупівель були розкриті найменування учасників та їх тендерні пропозиції. Так, участь у закупівлі взяли 4 учасники. Замовник 31 січня 2019 року визначив переможцем торгів ФОП Кособлик Тетяну Іванівну та оприлюднив в електронній системі закупівель незаконне та необґрунтоване рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю.
Відповідно до абзацу першого частини четвертої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) після оцінки пропозицій, яка проводиться автоматично електронною системою закупівель, замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Якщо під час такого розгляду замовник виявить, що тендерна пропозиція учасника не відповідає хоча б одній з умов тендерної документації – замовник обов’язаний, а не має право, відхилити тендерну пропозицію такого учасника на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону. Під час такого розгляду замовник мав встановити, що тендерна пропозиція ФОП Кособлик Тетяна Іванівна не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону.
Фактичні обставини, що можуть це підтвердити, наступні:
1) пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати «довідку (складену учасником в довільній формі) про найменування товару, про технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, країну походження, а також інформацію про екологічну безпеку товару, що пропонується для постачання.».
Учасник ФОП Кособлик Тетяна Іванівна надала у складі тендерної пропозиції довідку від 23.01.2019 № UA-2019-01-08-000261-b, в якій відсутня інформація про країну походження товару, що не відповідає умовам тендерної документації в цій частині. Натомість у довідці вказано, що «Країна походження згідно супровідних документів щодо якості товару». Які саме супровідні документи щодо якості товару має на увазі учасник не зрозуміло і не встановлено.
Окрім того, учасником у складі тендерної пропозиції учасника надано Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 06.02.2015 №05.03.02-03/4193 та протокол випробувань продукції від 11.01.2019 №0014/2019, зі змісту яких не можливо встановити країну походження товарів, що є предметом цієї закупівлі (наприклад буряка чи моркви).
Отож інформація про країну походження цибулі ріпчастої, моркви, буряка, капусти білокачанної, помідорів, огірків, часнику, апельсинів, мандаринів, лимонів, бананів, яблук, які пропонує учасник, відсутня як у довідці учасника, так і у складі тендерної пропозиції взагалі.
Тендерна пропозиція ФОП Кособлик Тетяни Іванівни не відповідає вказаній умові тендерної документації.
2) пунктом 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати копію сертифікатів якості/відповідності, та/або посвідчення про якість, та/або висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, та/або декларації виробника, та/або іншого документального підтвердження якості та безпеки товару (у передбачених законодавством випадках).
У пункті 7 додатку 3 до тендерної документації замовник передбачив технічні та якісні вимоги до товару, який він хоче придбати для постачання їх у навчальні заклади Макарівського району. Якість усіх товарів, що придбаваються згідно із цією закупівлею, повинна відповідати вимогам ДСТУ. Замовник закуповує овочі та фрукти для харчування дітей у навчальних закладах району, які мають відповідати вимогам державних стандартів технічних умов, що діють в Україні. Наприклад: морква – ДСТУ 7035:2009, буряк – ДСТУ 7033:2009, помідори – ДСТУ 3246-95.
ТОБТО УЧАСНИКИ ПОВИННІ НАДАТИ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЯКОСТІ ТА БЕЗПЕКИ ТОВАРУ, ЩО НИМИ ПРОПОНУЄТЬСЯ, ВИМОГАМ ДСТУ.
В сертифікатах, які містяться у складі тендерної пропозиції ФОП Кособлик Тетяна Іванівна, відсутня інформація, яка підтверджує відповідність товару ДСТУ. Це засвідчує, що учасник, всупереч прямій вимозі тендерної документації, не підтвердив у спосіб, визначний тендерною документацію, відповідність товару, який ним пропонується, якісним вимогам замовника, встановленим у Додатку №3 до тендерної документації.
Тендерна пропозиція ФОП Кособлик Тетяни Іванівни не відповідає вказаній умові тендерної документації.
Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ФОП Кособлик Тетяни Іванівни не відповідає умовам тендерної документації та мала бути відхилена на підставі пункту 4 частини першої статті 30 Закону, отож замовник прийняв неправомірне та необґрунтоване рішення про намір укласти договір з учасником, пропозиція якого не відповідала умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Фізична особа – підприємець Глущенко Владислав Степанович просить:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. За результатами розгляду скарги прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Відділу освіти, фізичної культури та спорту Макарівської районної державної адміністрації під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор UA-2019-01-08-000261-b), зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП Кособлик Тетяни Іванівни переможцем процедури закупівлі та скасувати своє рішення про намір укласти з ним договір.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- Рішення від 13.02.2019 № 1492 + лист Замовнику.pdf 13.02.2019 18:00
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.02.2019 №2084.pdf 27.02.2019 16:04
- Рішення від 26.02.2019 № 2084.pdf 01.03.2019 18:40
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.02.2019 21:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
01.03.2019 18:40
Дата виконання рішення Замовником:
05.03.2019 12:12
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зобов’язуємося виконати рішення Органу оскарження.