-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція
Дезінфекційні засоби: Амісепт 1000 мл, Бланідас Актив 5 л; Лагоцид 600 - 1 кг
Завершена
87 464.30
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 251.34 UAH
мін. крок: 0.3% або 251.34 UAH
Період оскарження:
25.02.2019 16:29 - 27.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
d8920cde6669482b97d9608b620ff49c
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-25-000757-a.a3
Назва:
Вимога!
Вимога:
Шановний! Ми нічого Вам не повинні. Порушення положень Наказу №35 Зовнішторгвидав України в частині дискримінації по відношенню до Учасників - це Ваша міра відповідальності. Ви НЕ маєте права НЕ розглядати еквіваленти, про що аргументовано ми Вам написали. Ми запропонували повний еквівалент значно дешевший та економічніший за пропозицію "вашого" постачальника, який відповідає всім вимогам Замовника! більше не гаємо час на спілкування з корупціонером - направляємо лист до Державної аудиторської служби України!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2019 14:21
Вирішення:
Шановний Учасник! Дякуємо за відповідь!
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
e07c68c392394c71baa8f854c24d0fa6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-25-000757-a.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.03.2019 11:48
Вирішення:
Шановний Учаснику! На вимогу від 11.03.20196 р. повідомляємо наступне. Приймаючи участь в закупівлі ви повинні були добре ознайомитись з документацією та вимогами. У разі виявлення порушення Ви мали можливість з 25.02.2019 року по 27.02.2019 року звернутися до Замовника за роз’ясненням або з вимогою про усунення порушення у процесі проведення закупівлі через відповідну електронну форму на електронному майданчику згідно Закону Про публічні закупівлі та Наказу ДП «Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 N 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель».
Відповідно до п. 6.4 Порядку у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях Учасників. Отже, в даній Процедурі закупівлі, яка є допороговою, чинним законодавством передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачити можливість надання пропозицій еквіваленту зазначеної в предметі Закупівлі конкретної продукції (товару). Таким чином Замовник або реалізує це право, або ж утримується від його реалізації. В той же час визначення конкретного виду продукції в даній Процедурі закупівлі обумовлено в першу чергу позитивним досвідом її використання як в межах нашого закладу, так і в інших закладах відповідного профілю, з точки зору функціональних критеріїв та специфічності використання.
Одночасно, Ваші вирази та висновки про «протягнення певного учасника» тощо є такими, що не відповідають дійсності і є тиском на склад відповідальних осіб. Звинувачення у протизаконних корупційних діях потребує обґрунтованих доказів, перш ніж їх висувати, рекомендуємо вам провести детальний аналіз чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, зокрема щодо порядку проведення допорогових закупівель.
Неспроможність Учасника, задовольнити потреби Замовника, не дає права зводити наклепи, звинувачуючи в хабарництві. Ваші звинувачення у зговорі, корупції, зловживанні та порушенні чинного законодавства України, грубо порушують наші права, гідність, репутацію нашої установи та посадових осіб, що є недопустимо, та порушує Законодавство України. Нагадаємо, що наша установа має право скористатися своїми правами стосовно захисту честі, гідності і ділової репутації (ч.4 ст.32 Конституції України та ст..277 Цивільного кодексу України). Всього найкращого!
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
fde2199ed87f4e72ab8cf759f350f8e6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-25-000757-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо звернути увагу на той факт, що в пропозиції Учасника ФОП Синьоока зазначений засіб "Бланідас Актив" у фасовці 1л. та у кількості 41флакон, коли документацією вимагалося фасування 5л. - 41 каністра. Пропозиція Учасника, яка не відповідає вимогам документації відхиляється!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.03.2019 14:38
Вирішення:
Шановний Учасник! Комісією відповідальних осіб буде розглянуто всі пропозиції та прийняте рішення відповідно до законодавства України, яке буде розміщене в електронній сістемі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Задовільнена:
Так