-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктів ( міні-навантажувачі)
Завершена
85 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 85 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 85 000.00 UAH
Період оскарження:
04.01.2019 11:44 - 11.02.2019 00:00
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
39781907a26e48e8ac85071cff9ba697
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-000540-c.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
щодо виключення дискримінаційних вимог з тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- 22.01.2019 Дніпровська облдержадміністрація.pdf 22.01.2019 16:49
Дата подачі:
22.01.2019 16:49
Вирішення:
Добрий день! Ваша вимога розглянута тендерним комітетом департаменту, за результатом чого, будуть внесені зміни до тендерної документації, щодо строку виконання зобов’язання з оплати за поставлений товар, та щодо центрів сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин. Слідкуйте за оновленнями!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога на умови закупівлі
Номер:
0a2aef4ba34448728b1d4d64eccd5616
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-01-04-000540-c.b1
Назва:
Вимога на умови закупівлі
Вимога:
Щодо усунення дискримінаційних вимог в тендерній документації Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога Дніпропетровська ОДА.pdf 16.01.2019 10:20
Дата подачі:
16.01.2019 10:20
Вирішення:
Добрий день! За результатом розгляду вимоги повідомляємо наступне.
Тендерна документація по закупівлі розроблена та затверджена тендерним комітетом з дотриманням принципів здійснення закупівель, відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
1. Щодо п. 1 вимоги, а саме стосовно умови тендерної документації (далі-ТД) щодо «Наявності центрів Учасника сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин в межах Дніпропетровській області».
З урахуванням специфіки предмета закупівлі тривале сервісне обслуговування технікою спеціального призначення здійснюватиметься за рахунок бюджетних коштів. У зв’язку з необхідністю швидкого реагування та враховуючи те, що витрати на виклик сервісної служби та проведення технічного обслуговування техніки складаються не тільки з вартості робіт та запасних частин, а ще й з тарифу за кожен кілометр пробігу сервісного автомобіля та з метою зниження витрат бюджетних коштів, вважаємо за необхідне встановити вказану умову ТД щодо наявності центрів Учасника сервісного гарантійного та післягарантійного обслуговування, складу запасних частин в межах Дніпропетровській області. Зазначена умова ТД не носить дискримінаційного характеру, та роз’яснюємо, що будь-який Учасник, незалежно від місцезнаходження, вправі залучити (мати у власності) , будь-який центр гарантійного та післягарантійного обслуговування та складу запасних частин, що розташовані у межах Дніпропетровській області.
Зазначення в ТД вимоги щодо терміну прибуття працівника на виклик Замовника протягом «наприклад N годин», - що не залежать від територіального розташування, вважаємо порушить принципи здійснення закупівель та є безпідставним, оскільки знаходження вказаного сервісного центру призведе до додаткових фінансових бюджетних витрат. Зазначення в ТД вимоги щодо відстані знаходження сервісного центру не більш 100 км (як визначено у вимозі) також не відповідає ст.3 Закону України та є безпідставним оскільки географічні межі Дніпропетровської області становлять – довжина з Піночі на Південь – 130 км, довжина зі сходу на Захід – 300 км. Тобто у даному випадку замовником встановлені більш ширші критерії відстані, ніж вказані у вимозі ТОВ «Енергопром Компані».
2. Щодо п. 2 Вимоги, а саме того, що в проекті договору про закупівлю стосовно строку поставки товару «5.1. Строк поставки товарів: 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку певного Товару, але не пізніше 31.12.2019 р.» Є безпідставним твердження у вимозі ТОВ «Енергопром Компані», що дана умова ТД прописана з метою обмеження кола учасника та лобіювання інтересів вже завчасно визначеного переможця, який спеціально має необхідний товар під цей тендер, та вимагає виключити вимогу до терміну поставки та встановити розумний(реальний) строк виконання зобов’язання – 30 робочих днів з моменту отримання заявки.Оскільки ТОВ «Енергопром Компані» не прийнято до уваги повний обсяг Проекту договору Додатку № 5 доТД, а саме, п. 5.1, яким встановлено дослівно:
«5.1. Строк поставки товарів: 10 (десять) календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на поставку певного Товару, але не пізніше 31.12.2019 р.
Замовник надає письмову заявку на поставку Товару після отримання письмового повідомлення Постачальника про готовність Товару до відвантаження.»
Тобто, Замовником дійсно встановлено строк поставки товару 10 календарних днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника, але така заявка може бути надана тільки після отримання від Постачальника повідомлення про готовність до відвантаження Товару.
Враховуючи викладене, вважаємо протиправним та безпідставним внесення змін щодо збільшення строку поставки товару до 30 робочих днів з моменту отримання заявки, оскільки в даному випадку зі сторони замовника буде наявна дискримінація потенційних учасників.
3. Щодо п. 3 Вимоги з встановлення конкретного строку виконання зобов’язання замовника з оплати, то слід вказати таке. Закупівля товарів за бюджетні кошти, відповідна оплата за поставлений товар здійснюється у повній відповідності чинному законодавству України. Разом з тим, на підставі відповідного рішення “Про обласний бюджет на 2019 рік” департамент є головним розпорядником бюджетних коштів по процедурі закупівлі. До повноважень Головного розпорядника бюджетних коштів, визначених ст. 22 Бюджетного кодексу України, належність уточнення порядку розрахунків, забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів з метою дотримання вимог Бюджетного Кодексу України. Розрахунки за договорами закупівлі проводиться замовником через територіальні органи казначейства України. Згідно п. 3 ч. 2 ст. 49 Бюджетного кодексу України казначейство України здійснює платежі за дорученням розпорядників бюджетних коштів у разі наявності у розпорядників бюджетних коштів відповідних бюджетних асигнувань. Відповідно до ч. 4 ст.23 Бюджетного кодексу України витрати спеціального фонду бюджету мають постійне бюджетне призначення, яке дає право провадити їх виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень спеціального фонду бюджету.
На підставі наведеного, роз’яснюємо, що оплата за поставлений товар буде здійснена по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату товарів за договором про закупівлю на розрахункові рахунки замовника.
У зв’язку з наведеним дані зауваження будуть враховані при внесенні замовником змін до ТД.
Статус вимоги:
Відхилено