• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

дезінфекційні засоби

Завершена

310 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 08.02.2019 13:19 - 20.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено

що до відповіді замовника

Номер: d643093577b643428ef83e4cc09e1cf9
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-08-001574-b.c2
Назва: що до відповіді замовника
Вимога:
Шановний Замовнику, дякуємо за таке широке освітлення проблем вашої закупівлі, тож якщо ви знаєте більше ніж 400 зареєстрованих засобів, то невже не має жодного засобу , який би відповідав вашим вимогам? «Наш досвід стосується засобу, у якого при концентрації робочого розчину 1,75% (за препаратом) (це концентрація розчину, яка використовується для стерилізації) в робочому розчині вміст надоцтової кислоти не менше 0,3% (відповідає концентрації надоцтової кислоти не менше 3000 ррм). Інші відомі нам дезінфекційні засоби близького складу та препаративної форми, ( наприклад які??) при концентрації робочого розчину, яка використовується для «холодної» стерилізації, містять у робочому розчині надоцтову кислоту в концентрації ˃2000 ррм – тобто менше від визначеної у медико-технічних вимогах( і що, не виконує прямих функцій?). Також ми не маємо наміру розглядати пропозиції дезінфекційних засобів для «холодної» стерилізації, які містять у якості активно діючих такі речовини, які за сучасними уявленнями не є спороцидами і не можуть бути використані для стерилізації, а також леткі токсичні речовини, які мають фіксуючу дію.( ЦЕ ваше припущення, а не доказ). Цим пояснюється обмеження по переліку діючих речовин! Твердження про те, що всі заявлені до закупівлі засоби є товарами іноземного виробництва – помилкове і не відповідає дійсності.» Саме цим Ви підтверджуєте, що жодного засобу не будете розглядати. А як же працює вся України, чому інші заклади можуть працювати а ви ні? «Слід відзначити, що за світовою практикою і підходами для визначення режимів використання дезінфекційних засобів проти збудників туберкульозу або підозрі на нього використовується тест-штам Мусоbасtеrium tеrrае, який характеризується дуже високою стійкістю до дії дезінфекційних засобів. Тому і в Україні був затверджений Наказом Мінекономрозвитку України від 23 жовтня 2014 р. № 1257 і впроваджений з 01.02.2015 р. стандарт ДСТУ ЕN 14348:2014, який встановлює тестування туберкулоцидної дії дезінфекційних засобів на тест-штамі Мусоbасtеrium tеrrае. Цей стандарт встановлює більш жорсткі вимоги до тестування туберкулоцидної дії дезінфекційних засобів і свідчить про гармонізацію стандартів України зі світовими стандартами.» Ми дуже раді ,що є такі високо кваліфіковані фахівці у вашому закладі, які працюють за світовою практикою, але ми керуємось законодавством нашої країни, саме тому й проводиться реєстрація засобів відповідно до чинного законодавства, після всіх відповідних вимог та тестувань. Чи ви сумніваєтесь , що зареєстровані засоби в МОЗі не відповідають вашим вимогам? Ви так вибачте « вчепились» за цю вимогу, що нічого не написали про наказ №236, вимоги до антисептиків, цікаво ,що про них ви цікавого могли написати, адже це підвищує рівень всіх хто перечитує ваші відповіді. Склалось враження, що закупівлю проводить фтизіатрія чи протитуберкульозний диспансер. "Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Звертаємо увагу, що Ваша вимога оприлюднена в Системі у відкритому доступі, тому неповага, приниження і образи у бік Замовника є неприпустимими! Таке ставлення не може залишитись без уваги! Закликаємо Вас дотримуватись загальноприйнятих правил ділового спілкування!» В чому Ви вбачаєте тиск? В тому, що ми чітко вам вказали які засоби ви завуалювали, прописали саме конкретний склад засобів одного виробника , так одного , і ніяким чином не хочете й чути про еквіваленти, а як же ви раніше до ПРОЗОРРО працювали, тоді ви застосовували в своїй практиці інші засоби? Саме в системі всі бачать переписку учасника та замовника, то ж в чому ви вгляділи приниження й образи? Де є порушення ділового спілкування? Ми чітко вказуємо, що саме ці засоби мають дуже завищену ціну, це факт, (15%в цих засобах завжди було закладено в ціну на подяку),як тепер ??? Про те ,що відповіді на не зручні питання чи невідповідність засобів,надають представники компанії виробника теж відомо, як кажуть – повний супрові
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Ваша вимога ще раз свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі та його характеристики власним хибним трактуванням терміну «дискримінація» і звинуваченням замовника у дискримінації потенційних учасників закупівлі. Наш заклад, як Замовник, є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, виходячи з власних потреб та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.. На виконання положень передбачених ст. 22 Закону до тендерної документації, включений опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, який не містить заборон на подання Учасниками торгів товарів, що є еквівалентами та є цілком законним. Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Тендерна документація складена у відповідності до чинного законодавства і потреб закладу, тому на даний час не бачимо підстав для внесення змін в тендерну документацію. З повагою «ДШМКЛ» ДОР»
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення закону

Номер: 9ddd8fe1bfb24971b608071efb2426af
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-08-001574-b.c1
Назва: порушення закону
Вимога:
дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне. Зміст вимоги свідчить про намагання підмінити законне право Замовника обирати предмет закупівлі та його характеристики власним хибним трактуванням терміну «дискримінація» і звинуваченням замовника у дискримінації потенційних учасників закупівлі. Відповідно до п.32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон): «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;». Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Таким чином замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі ,виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.. Вимоги до предметів закупівлі (Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики), обумовлені особливістю використання продукції, що є предметом Закупівлі, в нашому закладі, специфічними властивостями конкретних видів продукції та наявним досвідом персоналу закладу. На даний час в Україні зареєстровано більш ніж 4 сотні дезінфекційних засобів, які відрізняються дуже великою кількістю показників і властивостей, в тому числі показниками ефективності і безпечності, сумісності з матеріалами об’єктів обробки тощо. Установа не може закуповувати дезінфекційні засоби, про які немає жодних уявлень щодо властивостей і якості. Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа має намір закупити дезінфекційні засоби з певними характеристиками. В оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель була зазначена вимога, що режими туберкулоцидної дії дезінфекційного засобу мають бути дослідженні на тест-штамі Mycobacterium terrae. Слід відзначити, що за світовою практикою і підходами для визначення режимів використання дезінфекційних засобів проти збудників туберкульозу або підозрі на нього використовується тест-штам Мусоbасtеrium tеrrае, який характеризується дуже високою стійкістю до дії дезінфекційних засобів. Тому і в Україні був затверджений Наказом Мінекономрозвитку України від 23 жовтня 2014 р. № 1257 і впроваджений з 01.02.2015 р. стандарт ДСТУ ЕN 14348:2014, який встановлює тестування туберкулоцидної дії дезінфекційних засобів на тест-штамі Мусоbасtеrium tеrrае. Цей стандарт встановлює більш жорсткі вимоги до тестування туберкулоцидної дії дезінфекційних засобів і свідчить про гармонізацію стандартів України зі світовими стандартами. Ваш висновок щодо засобу під №3 в Додатку 3 «Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики» є помилковим. Що стосується засобу №4, то ми свідомо обрали для закупівлі засіб для дезінфекції, дезінфекції високого рівня та «холодної» стерилізації виробів медичного призначення (ВМП) (у т.ч. жорстких та гнучких ендоскопів та медичних інструментів до них), у якого діючою речовиною у робочому розчині є надоцтова кислота. Наш досвід стосується засобу, у якого при концентрації робочого розчину 1,75% (за препаратом) (це концентрація розчину, яка використовується для стерилізації) в робочому розчині вміст надоцтової кислоти не менше 0,3% (відповідає концентрації надоцтової кислоти не менше 3000 ррм). Інші відомі нам дезінфекційні засоби близького складу та препаративної форми, при концентрації робочого розчину, яка використовується для «холодної» стерилізації, містять у робочому розчині надоцтову кислоту в концентрації ˃2000 ррм – тобто менше від визначеної у медико-технічних вимогах. Також ми не маємо наміру розглядати пропозиції дезінфекційних засобів для «холодної» стерилізації, які містять у якості активно діючих такі речовини, які за сучасними уявленнями не є спороцидами і не можуть бути використані для стерилізації, а також леткі токсичні речовини, які мають фіксуючу дію. Цим пояснюється обмеження по переліку діючих речовин! Твердження про те, що всі заявлені до закупівлі засоби є товарами іноземного виробництва – помилкове і не відповідає дійсності. З огляду на викладене, вимоги, що висунуті до дезінфекційних засобів, не є завищеними та дискримінаційними. Ще раз нагадуємо, що згідно чинного законодавства України, наш заклад має право самостійно свідомо обирати предмет закупівлі з певними властивостями і характеристиками, та ніхто не має права тиснути чи нав’язувати інший товар. Ваша вимога виглядає не інакше, як тиск на наш заклад задля примушування до закупівлі продукції незалежно від наших потреб. Звертаємо увагу, що Ваша вимога оприлюднена в Системі у відкритому доступі, тому неповага, приниження і образи у бік Замовника є неприпустимими! Таке ставлення не може залишитись без уваги! Закликаємо Вас дотримуватись загальноприйнятих правил ділового спілкування! Також просимо всіх учасників торгів уважно вивчити «Медико-технічні вимоги, якісні та кількісні характеристики» до предметів закупівлі та уникати публічного тиску на замовника шляхом звинувачень, погроз звернень до правоохоронних органів.
Статус вимоги: Відхилено