-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (діагностичні тести)
Завершена
347 306.36
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 736.53 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 736.53 UAH
Період оскарження:
11.02.2019 14:49 - 22.02.2019 00:00
Вимога
Відхилено
Actim Pancreatitis
Номер:
445a51406d5d4c64bd8b55fcf2561205
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-11-001763-b.b1
Назва:
Actim Pancreatitis
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємо Вашу увагу, що Тест для діагностики гострого панкреатиту (Тест-смужка для виявлення трипсиногену-2 у сечі Actim Pancreatitis) (всього 20 шт), не має еквіваленту (аналогу) у світі, так як ІХА метод визначення трипсиногену-2 є запатентованим (патент WO9607104 (A1) - ASSAY OF FREE AND COMPLEXED TRYPSINOGEN-2), патент не втратив чинність, тому тест для діагностики гострого панкреатиту може бути запропонований тільки однією компанією і тільки від одного виробника. Таким чином даний предмет закупівлі виступає блокуючим продуктом для участі іншим учасникам по всім іншим предметам закупівлі даного лоту.
Згідно чинного законодавства, у разі відсутності конкуренції на певний вид товару (в даному випадку - це тест для діагностики гострого панкреатиту) Замовник може застосовувати переговорну процедуру закупівлі (Розділ VI, стаття 35 "Закону про публічні закупівлі"). Оскільки, включаючи цю позицію в перелік замовленого товару, навмисно створюються дискримінаційні умови закупівлі, вимагаємо тест для діагностики гострого панкреатиту (сеча) винести окремим лотом, щоб уникнути дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Замовник
- Пр відповідь цитотест.pdf 14.02.2019 11:00
Дата подачі:
11.02.2019 20:22
Вирішення:
згідно пункту 37 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Предмет даної закупівлі визначено згідно з пунктом 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578, на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару. Абзацом 7 пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Є ризик, що у разі проведення процедури за окремим лотом кожного найменування, не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо поставки певного товару.
Тому Замовник не погоджується з думкою ініціатора вимоги, щодо звуження кола потенційних учасників та їх дискримінації.
Отже з одного боку, замовником було дотримано усі принципи здійснення публічних закупівель, установлених Законом, зокрема не встановлено дискримінаційних критеріїв щодо Учасників, а з іншого, встановлені в даній Процедурі закупівлі умови, зокрема, повністю відповідають нормам законодавства.
Тому, з огляду на наведене - на даному етапі у Замовника немає передбачених законом підстав для задоволення вимог, викладених у вимозі.
Статус вимоги:
Відхилено