-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (ПК та копіювальна техніка).
Послуги з ремонту і технічного обслуговування офісної техніки (ПК та копіювальна техніка).
Завершена
25 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 125.00 UAH
Період оскарження:
27.02.2019 13:15 - 28.02.2019 16:00
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
617b5e06f4434b9fa9d55c1bcc7913e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-000910-a.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Святошинським психоневрологічним інтернатом 04 березня 2019 року було проведено закупівлю ID UA-2019-02-27-000910-a на закупівлю послуг : за кодом ДК 021:2015 – 50320000-4 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів».
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 3 учасники:
1. ФОП Васько Сергій Вікторович
2. ТОВ «Гарант прінт сервіс»
3. ТОВ "Поверлан"
Ціна учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна. Однак, за результатами розгляду, Замовник дискваліфікував ТОВ «Гарант прінт сервіс» через те, що цитую: «Учасник не надав Замовнику пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою на протязі однієї доби після завершення аукціону згідно п.9.1.»
Насправді п.9.1. Документації звучить так: “ 9.1 Перелік документів, що підтверджують кваліфікацію учасника:
- Статут (сканкопія);
- Витяг, або виписку з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (сканкопія з оригіналу).
- Сканкопія Свідоцтва про реєстрацію платником податку на додану вартість, або єдиного податку та/або витягу з реєстру платника податку на додану вартість або єдиного податку;
- Документальне підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та матеріально-технічної бази;
- Довідка про виконання аналогічних договорів (з бюджетними установами) протягом 2015-2018 років, та листи відгуки від попередніх Замовників (не менше двох).
- Переможець надає пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою на протязі однієї доби після завершення аукціону до моменту підписання договору;”
Таким чином Замовник у протоколі про відхилення підмінив поняття статусу Переможець на статус Учасник.
Далі, згідно Статті 1 Закону про публічні закупівлі термін переможець процедури закупівлі визначено так: це учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно протоколу про відхилення, розміщеного в системі електронних закупівель ProZorro бачимо, що він датований 06 березня 2019 року. При цьому протоколу про визнання ТОВ «Гарант прінт сервіс» Переможцем процедури закупівлі з пропозицією про намір укласти договір немає. Тож ми, не пербуваючи в статусі Переможець, не повинні були надавати пакет документів (в паперовому вигляді), зазначений у закупівлі, завірений власною печаткою.
До того ж вимога надати пакет документів на протязі однієї доби після завершення аукціону взагалі унеможливлює успішний перебіг закупівлі, так як перше засідання тендерного комітету Замовника відбулося через дві доби після аукціону. І жоден із учасників не міг виконати дану вимогу.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «Гарант прінт сервіс» та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 11.03.2019 11:49
- Відповівдь на вимогу ПК.pdf 12.03.2019 10:59
Дата подачі:
11.03.2019 11:49
Вирішення:
відповідь на вимогу у файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Скарга
Номер:
4d9e76ff590d47eeb9d2954970ded307
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-27-000910-a.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
У зв'язку з неправомірною дискваліфікацією пропозиції ТОВ «Гарант прінт сервіс», яка є до того ще більше економічно вигідною, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФОП Валько С.В..
Скаргу на неправомірну дискваліфікацію додаємо.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 12.03.2019 10:24
- Відповівдь на вимогу ПК.pdf 12.03.2019 11:00
Дата подачі:
12.03.2019 10:24
Вирішення:
відповідь на вимогу у файлі
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
Згодны з роз'ясненням замовника.
Дата скасування:
13.03.2019 10:42