• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

« Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території Святошинського району м. Києва)»

Завершена

2 052 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 01.02.2019 14:03 - 14.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 3db86b4eb1824375aedb5588d8d8073a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-002409-b.a2
Назва: Скарга
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Святошинського району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-002409-b, ID у Prozorro b27ef7c26c4840c1b0373eb133115703. Учасниками процедури закупівлі є: 1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39607507); 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145). За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 949 999,00 (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. Відповідно до Протоколу № 30/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації. Відповідно до Протоколу № 35/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «25» лютого 2019 року прийнято рішення про визначення переможцем Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури. Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга_2.pdf"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 р. протокол № 30 тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР-ПРИВАТ" правомірно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним в тендерній документації. Всупереч статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» , скарга не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Скарга

Номер: 49946c063e9445f5a3c95634824cdb2a
Ідентифікатор запиту: UA-2019-02-01-002409-b.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Скарга ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Святошинського району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-002409-b, ID у Prozorro b27ef7c26c4840c1b0373eb133115703. Учасниками процедури закупівлі є: 1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Святошинського району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39607507); 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145). За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 949 999,00 (один мільйон дев’ятсот сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) з ПДВ. Відповідно до Протоколу № 30/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації. Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга.pdf".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: «Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 р. протокол № 30 тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР-ПРИВАТ" правомірно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним в тендерній документації, а саме : 1. Пунктом п’ятим розділу ІІІ тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям: а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази: Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печаткиучасника, про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору за встановленою формою. Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох пасажирських/вантажопасажирських автомобілів для доставки та переміщення працівників по району до локацій великогабаритних відходів, що підлягають навантаженню, зазначених в заявці Замовника. Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох одиниць спеціальної техніки (навантажувачі, трактори тощо) для доставки великогабаритних відходів з місць, недоступних для заїзду спеціалізованого автотранспорту Замовника та/чи навантаження великогабаритних відходів на спеціалізований автотранспорт Замовника. До довідки Учасники повинні додати завірені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності/користування або копії договорів оренди/користування та копії технічних паспортів на автомобілі, зазначені у довідці. У разі надання учасником договорів оренди/користування, їх строк дії повинен бути не меншим ніж строк надання послуг згідно тендерної документації. б) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: - довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору за встановленою формою. Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника не менше тридцяти п’яти осіб (працівників) для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів у Святошинському районі, відповідно до технічних вимог (Додаток 3), а також працівника з охорони праці. До довідки Учасник повинен додати завірені належним чином копії документів: - наказів про призначення (на штатних працівників чи сумісників) - копії договорів (на залучених осіб) Вцілому зазначені документи надаються не менше ніж на тридцять п’ять осіб (працівників), зазначених у довідці. У разі участі у торгах «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території «іншого» району м. Києва)», учасник повинен врахувати вимогу щодо наявності не менше окремих осіб (працівників) відповідної кількості для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів для кожного району одночасно по трьом локаціям. 2. Довідка учасника про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору містить інформацію про наявність відповідної авто техніки на умовах оренди. Однак, копії документів (договорів оренди/користування) учасником не надано. Натомість учасником надано копію договору про надання послуг з перевезення пасажирів та копію договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки), які не підтверджують вимогу щодо наявності (власність, оренду/користування) відповідної техніки. Крім того до копії договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки) додано свідоцтво про реєстрацію машини навантажувач фронтальний у якому зазначається власник, який не є контрагентом за даним договором. 3. Учасником надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на 35 осіб до якої включено штатного працівника – відповідального з охорони праці. 3.1. За вимогою тендерної документації працівник з охорони праці зазначається додатково до відповідної кількості осіб для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів. 3.2. На штатного працівника з охорони праці учасником не надано копію наказу на призначення. 3.3. Фактично учасником надано документальне підтвердження (копії договорів цивільно-правового характеру) наявності 34 залучених працівників. 3.4. Особи (працівники), зазначені у довідці та документально підтверджені, фігурують у пропозиціях учасника на торги із закупівлі послуг навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території інших районів м. Києва. Правомірність відхилення тендерної пропозиції підтверджується, зокрема, позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2018 № 12680-р/пк-пз (п.3)».
Статус вимоги: Задоволено