-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
« Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території Дарницького району м. Києва)»
Завершена
1 620 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
01.02.2019 14:24 - 14.02.2019 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
1c2f6ce990b341d9b15d7c9d92654610
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-000770-c.a3
Назва:
Вимога
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Дарницького району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000770-c, ID у Prozorro eb367fb8128348c1a8001ec866369db6. Учасниками процедури закупівлі є: 1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39604270); 2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145). За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 615 140,00 (один мільйон шістсот п'ятнадцять сто сорок гривень 00 копійок) з ПДВ. Відповідно до Протоколу № 25/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації. Відповідно до Протоколу № 40/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «25» лютого 2019 року прийнято рішення про визначення переможцем Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури. Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга_3.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_3.pdf 06.03.2019 12:12
Дата подачі:
06.03.2019 12:12
Вирішення:
« Згідно пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону. Переможцем торгів своєчасно та в повному обсязі надано зазначені документи».
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
75bf4c42d18740009000d4a43604dd7d
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-000770-c.a2
Назва:
Скарга
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Дарницького району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000770-c, ID у Prozorro eb367fb8128348c1a8001ec866369db6.
Учасниками процедури закупівлі є:
1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39604270);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145).
За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 615 140,00 (один мільйон шістсот п'ятнадцять сто сорок гривень 00 копійок) з ПДВ.
Відповідно до Протоколу № 25/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації.
Відповідно до Протоколу № 40/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «25» лютого 2019 року прийнято рішення про визначення переможцем Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" та рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури.
Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга_2.pdf"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_2.pdf 25.02.2019 18:02
Дата подачі:
25.02.2019 18:02
Вирішення:
«Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 р. протокол № 25 тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР-ПРИВАТ" правомірно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним в тендерній документації.
Всупереч статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» , скарга не містить обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Скарга
Номер:
50d76da0f8384479bab2653ac6712438
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-01-000770-c.b1
Назва:
Скарга
Вимога:
Скарга
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" є учасником процедури закупівлі «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів, що утворюються на території Дарницького району м. Києва», ідентифікатор закупівлі Номер у Prozorro UA-2019-02-01-000770-c, ID у Prozorro eb367fb8128348c1a8001ec866369db6.
Учасниками процедури закупівлі є:
1. Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Дарницького району м. Києва" (код в ЄДРПОУ 39604270);
2. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПРИВАТ" (код в ЄДРПОУ 32846145).
За результатами електронного аукціону, що відбувся 19.02.2019 року наша пропозиція визнана найбільш економічно вигідною з ціною 1 615 140,00 (один мільйон шістсот п'ятнадцять сто сорок гривень 00 копійок) з ПДВ.
Відповідно до Протоколу № 25/19-ТК розгляду тендерних пропозицій від «20» лютого 2019 року наша пропозиція не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним у тендерній документації.
Вважаємо дане рішення помилковим та таким, що суперечить вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з підстав, викладених у прикріпленому файлі "Скарга.pdf".
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 22.02.2019 14:02
Дата подачі:
22.02.2019 14:02
Вирішення:
«Рішенням тендерного комітету від 20.02.2019 р. протокол № 25 тендерна пропозиція ТОВ "ІНТЕР-ПРИВАТ" правомірно відхилена як така, що не відповідає кваліфікаційним умовам, зазначеним в тендерній документації, а саме :
1. Пунктом п’ятим розділу ІІІ тендерної документації встановлені кваліфікаційні критерії та вимоги подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема:
Для участі у процедурі закупівлі учасник повинен надати наступні документи, які підтверджують його відповідність таким кваліфікаційним критеріям:
а) наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
Довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника, про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору за встановленою формою.
Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох пасажирських/вантажопасажирських автомобілів для доставки та переміщення працівників по району до локацій великогабаритних відходів, що підлягають навантаженню, зазначених в заявці Замовника.
Довідка повинна підтверджувати наявність не менш ніж двох одиниць спеціальної техніки (навантажувачі, трактори тощо) для доставки великогабаритних відходів з місць, недоступних для заїзду спеціалізованого автотранспорту Замовника та/чи навантаження великогабаритних відходів на спеціалізований автотранспорт Замовника.
До довідки Учасники повинні додати завірені в установленому порядку копії документів, що підтверджують право власності/користування або копії договорів оренди/користування та копії технічних паспортів на автомобілі, зазначені у довідці.
У раі надання учаснком договорів оренди/користування, їх строк дії повинен бути не меншим ніж строк надання послуг згідно тендерної докуменації.
б) наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору за встановленою формою.
Довідка повинна підтверджувати наявність в учасника не менше двадцяти семи осіб (працівників) для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів у Дарницькому районі, відповідно до технічних вимог (Додаток 3), а також працівника з охорони праці.
До довідки Учасник повинен додати завірені належним чином копії документів:
- наказів про призначення (на штатних працівників чи сумісників)
- копії договорів (на залучених осіб)
Вцілому зазначені документи надаються не менше ніж на двадцять сім осіб (працівників), зазначених у довідці.
У разі участі у торгах «Послуги вантажників (навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території «іншого» району м. Києва)», учасник повинен врахувати вимогу щодо наявності не менше окремих осіб (працівників) відповідної кількості для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів для кожного району одночасно по трьом локаціям.
2. Довідка учасника про наявність в учасника відповідних машин і механізмів, обладнання та матеріально-технічної бази необхідних для виконання умов договору містить інформацію про наявність відповідної авто техніки на умовах оренди. Однак, копії документів (договорів оренди/користування) учасником не надано. Натомість учасником надано копію договору про надання послуг з перевезення пасажирів та копію договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки), які не підтверджують вимогу щодо наявності (власність, оренду/користування) відповідної техніки. Крім того до копії договору про надання послуг (транспортних засобів та спецтехніки) додано свідоцтво про реєстрацію машини навантажувач фронтальний у якому зазначається власник, який не є контрагентом за даним договором.
3. Учасником надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на 27 осіб до якої включено штатного працівника – відповідального з охорони праці.
3.1. За вимогою тендерної документації працівник з охорони праці зазначається додатково до відповідної кількості осіб для забезпечення своєчасного навантаження великогабаритних відходів.
3.2. На штатного працівника з охорони праці учасником не надано копію наказу на призначення.
3.3. Фактично учасником надано документальне підтвердження (копії договорів цивільно-правового характеру) наявності 26 залучених працівників.
3.4. Особи (працівники), зазначені у довідці та документально підтверджені, фігурують у пропозиціях учасника на торги із закупівлі послуг навантаження великогабаритних відходів що утворюються на території інших районів м. Києва.
Правомірність відхилення тендерної пропозиції підтверджується, зокрема, позицією Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.12.2018 № 12680-р/пк-пз (п.3)».
Статус вимоги:
Задоволено