-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо 15110000-2 потрухи з яловичини та свинини, заморожені (головизна (ялов.), сердце (свин./ялов.), селезінка (свин./ялов.), нирки (свин./ялов.), печінка (свин./ялов.), калтик (ялов.), шлунки (ялов.))
М’ясо 15110000-2 потрухи з яловичини та свинини, заморожені (головизна (ялов.), сердце (свин./ялов.), селезінка (свин./ялов.), нирки (свин./ялов.), печінка (свин./ялов.), калтик (ялов.), шлунки (ялов.))
Торги не відбулися
570 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 850.00 UAH
Період оскарження:
06.02.2019 13:11 - 01.03.2019 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга
Номер:
cc02e061410948baa6c1ca7444c47797
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-06-000937-c.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Фізична особа-підприємець Павлов Олександр Федорович
Код 2492201878
Юридична адреса: м. Одеса, вул. Лютнева, 58
р/р 26002054203019 в Одеській філії Комерційного банку «ПРИВАТБАНК», МФО 328704
Свід. платника податків 100338413
Вих. № 32 від 27.02.2019 Скаржник: Фізична особа-підприємець
Павлов Олександр Федорович
Код 2492201878,м. Одеса, вул. Лютнева,58
тел.0487871044, e-mail: Spd-miller@ukr.net
До Замовника: Комунальної установи
«Одеський зоологічний парк
загальнодержавного значення»
код ЄДРПОУ 02219955
вул. Новощіпний ряд, 28, м. Одеса, 65007
СКАРГА
на дії замовника
28.12.2018 року Комунальна установа «Одеський зоологічний парк загальнодержавного значення» (надалі – Замовник) оприлюднив на електронному майданчику інформацію про закупівлю за предметом ДК 021:2015 М’ясо 15110000-2 (потрухи), очікуваною вартістю 570 000,00 грн. У тендері прийняли участь 5 осіб. Три пропозиції було відхилено та визнано переможцем Товариство з однією з найвищих цінових пропозицій - 569 970,00 грн.
Проте, 01.02.2019 року на засіданні тендерного комітету Замовника було вирішено відхилити тендерну пропозицію Товариства переможця, також було розглянуто тендерну пропозицію наступного учасника, тендерна пропозиція якого не відповідала вимогам Замовника у зв’язку з чим торги було відмінено (Протокол № 7).
Після відміни торгів, 06.02.2019 року Замовник ще раз оприлюднив на електронному майданчику інформацію про закупівлю за предметом ДК 021:2015 М’ясо 15110000-2 (потрухи), очікуваною вартістю 570 000,00 грн., кінцевий строк подання тендерних пропозицій було визначено 22.02.2019 о 14:00.
22.02.2019 року Тендерний комітет вирішив внести зміни до тендерної документації, про що складено та оприлюднено Протокол № 10 о 11:55 годин. У відповідності до Протоколу тендерного комітету зміни вносяться за результатом звернення Учасника.
У відповідності до с. 23 Закону усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Проте такі звернення в електронній системі закупівель відсутні.
Отже, в порушення Закону Тендерний комітет Замовника за результатами ВІДСУТНЬОГО в електронній системі звернення вносить зміни до Тендерної документації шляхом викладення її у новій редакції.
Внесені зміни стосуються кваліфікаційних критеріїв, а саме: надання виконаних аналогічних договорів не менше двох на поставку кормів для тварин (потрухи…), що є предметом закупівлі з комунальними установами (організаціями, закладами). Тендерний комітет висуває вимоги надати не менше двох АНАЛОГІЧНИХ ДОГОВОРІВ, укладених з КОМУНАЛЬНИМИ УСТАНОВАМИ, що суперечить закону та націлені на обмеження конкуренції.
Такі вимоги, викладені у змінах до тендерної документації, є дискримінаційними вимогами, оскільки у ч. 2 ст. 16 Закону чітко визначено, що відповідність кваліфікаційним критеріям учасника підтверджується наявністю документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, тобто достатньо одного договору для підтвердження кваліфікаційного критерію.
Такі дії замовника порушують принципи здійснення закупівель стосовно недискримінації учасників та вимоги ч. 4 ст. 22 Закону, а саме: «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
Крім того, існують й інші дискримінаційні вимоги у Тендерній документації Замовника.
Для підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази для обох тендерів (м'ясо і потрухи) Замовник передбачає: надання документального підтвердження наявності складських приміщень та холодильного обладнання саме у місті Одеса. Проте, у Тендерній документації не обґрунтована така вимога, крім того, згідно умов проекту Договору постачання буде здійснюватися силами Постачальника, а не Замовника. Отож, вказане обмеження суперечить Закону, є необґрунтованим та призводить до дискримінації учасників, які знаходяться за межами міста Одеса. Водночас, зауважую, що виробники, переробники м’яса та м’ясної продукції (які мають бойні) переважно знаходяться поза межами населеного пункту з метою дотримання ветеринарно-санітарних правил.
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
З огляду на вищевикладене, просимо не допустити проведення закупівлі за ДК 021:2015 15110000-2 «М'ясо» (потрухи), UA-2019-02-06-000937-c за завищеною ціною як то допущено Замовником в іншій процедурі закупівлі (ДК 021:2015 М’ясо 15110000-2 яловичина 1-ї кат. заморожена, у напівтушах і четвертках, UA-2019-02-13-000258-c).
До вказаної тендерної документації 22.02.2019р. також були внесені аналогічні зміни, які суперечать закону та являються дискримінаційними вимогами до тих Учасників, які можуть постачати товари у відповідності до предмету закупівлі за більш низькими цінами. Крім того, такі зміни внесені з метою уникнення конкуренції, обмеження кількості Учасників та прогнозоване прийняття пропозицій з найвищими цінами, що суперечить принципам державних закупівель. Учасників було позбавлено права на оскарження внесених змін до Тендерної документації, оскільки Тендерний комітет оприлюднив зміни о 15:29 годин 22.02.2019 року (п’ятниця), а оскарження умов вказаної закупівлі можливе до 25.02.2019 року до 00:00 годин (тобто до 22:59 годин 24.02.2019 у неділю), тобто таким чином, щоб унеможливити оскарження.
Отже, такі дії тендерного комітету свідчать про маніпуляцію тендерного комітету шляхом незаконного внесення змін до тендерної документації з метою уникнення конкурентного середовища, лобіювання інтересів конкретного учасника, що призведе до неефективного використання державних коштів з огляду на визнання переможцем торгів господарюючого суб’єкта з вищою ціною. Крім того, такі дії також свідчать про заздалегідь сплановані дії тендерного комітету, обмеження прав Учасників стосовно оскарження умов закупівлі.
З вищевикладеного вбачається, що Замовник порушує принципи здійснення закупівель стосовно недискримінації учасників та вимоги ч. 4 ст. 22 Закону, а саме: «тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
З ОГЛЯДУ НА ВИЩЕВИКЛАДЕНЕ, З МЕТОЮ НЕДОПУЩЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ,
ПРОШУ ВАС:
1. Розглянути вищевказану скаргу.
2. Вжити заходів з метою виправлення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» та внести зміни до тендерної документації Замовника ДК 021:2015 М’ясо 15110000-2 (потрухи), ID: UA-2019-02-06-000937-c.
З повагою, ФОП Павлов О.Ф.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 01.03.2019 № 2246.pdf 01.03.2019 18:56
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.02.2019 17:08
Опис причини скасування:
помилково
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
27.02.2019 19:25
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
01.03.2019 18:56