-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
18110000-3 Формений одяг, (Виробничий одяг)
Строк поставки товарів повинен складати не більше 15 календарних днів з дати отримання Постачальником письмової заявки Покупця
Торги не відбулися
804 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 044.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 044.00 UAH
Період оскарження:
28.12.2018 14:57 - 26.01.2019 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації
Номер:
b703206cb65543ada2daa30a089a5ba5
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-001518-b.c2
Назва:
щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі шляхом внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Керуючись правом, наданим ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», наша компанія, маючи намір взяти участь в оголошеній закупівлі, звертається з нижченаведеною вимогою щодо усунення порушень під час її проведення шляхом внесення змін до тендерної документації.
Так, відповідно до пункту 26 Модулів оцінки відповідності, які використовуються для розроблення процедур оцінки відповідності, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 95, до сертифіката експертизи типу можуть додаватися один чи більше додатків. Оскільки зазначена норма є диспозитивною, а не імперативною, то відсутність таких додатків до сертифікату експертизи типу, а відтак і до декларації про відповідність засобу індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту, не є її порушенням. В той же час, вимоги абз. 4 та 5 пункту 6 додатку 3 до тендерної документації надати декларацію про відповідність та сертифікат експертизи типу з додатками, в яких зазначено найменування тканини, з якої виготовлений верх продукції, порушують право нашої компанії щодо участі в даній закупівлі та унеможливлюють потенційне визнання її переможцем через можливе відхилення тендерної пропозиції.
Згідно зі ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» одним із принципів їх здійснення є недискримінація. Крім того, ч. 3 ст. 5 Закону прямо забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Аналогічне положення міститься і в ч. 4 ст. 22 Закону, відповідно до якого тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи наведене, просимо виключити вимоги пункту 6 додатку 3 до тендерної документації щодо надання декларації про відповідність та сертифікату експертизи типу саме з додатками, в яких зазначено найменування тканини, з якої виготовлений верх продукції, адже їх наявність законодавством не визначена обов’язковою, а відсутність, відповідно, не може вважатись порушенням вимог. Тому можливість участі в оголошеній закупівлі лише тих учасників, які на момент її проведення мають зазначені документи з додатками, є дискримінаційним та таким, що підлягає усуненню шляхом його виключення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.01.2019 14:07
Вирішення:
На Ваше питання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про усунення порушень
Номер:
902cfafc2d01444ebbea7523d7f88caf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-001518-b.a1
Назва:
Вимога про усунення порушень
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю "РУФ-ЦЕНТР" (надалі – Скаржник) оскаржує дії Зміївської теплової електричної станції Публічного акціонерного товариства «Центренерго» (надалі - Замовник) при здійсненні закупівлі за ДК 021:2015:18110000-3 Формений одяг (Виробничий одяг), які не відповідають положенням ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Уважно вивчивши документацію відкритих торгів, Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів державних закупівель та інших положень, визначених Законом, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника, як потенційного учасника процедури закупівлі.
Проте, уважно вивчивши документацію відкритих торгів, Скаржник вважає, що Документація складена з порушенням основних принципів державних закупівель та інших положень, визначених Законом, що, серед іншого, порушує права та інтереси Скаржника, як потенційного учасника процедури закупівлі.
Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації (далі – ТД) визначено перелік документів, які входять до складу тендерної пропозиції учасників. Зокрема, Замовник вказує на документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі згідно пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД. В зазначеному пункті ТД, Замовником визначено вичерпний перелік інформації та документів, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, які учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій.
Відповідно, умовами ТД у відповідності до Закону, визначено, що тендерна пропозиція учасників торгів за номером UA-2018-12-28-001518-b складається виключно із документів, які завантажуються в електронну систему закупівель.
При цьому, слід звернути увагу, що надання у складі тендерної пропозиції зразків продукції не передбачено вимогами ТД.
Вимога Замовника, яка зазначена пунктом 6 Додатку №3 «Технічні вимоги на закупівлю товарів», стосовно надання не пізніше 2 робочих днів після аукціону зразків продукції порушує основні принципи здійснення державних закупівель та не відповідає вимогам Закону.
Таким чином, зразки продукції, які вимагаються після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не є і не можуть бути складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, а тому ненадання зразків чи невідповідність наданих зразків не може бути підставою відхилення тендерної пропозиції учасника відповідно до вимог статті 30 Закону.
Враховуючи вищенаведене, вважаємо, що вимога Замовника щодо надання зразку продукції є неправомірною, оскільки порушується ст. 3 Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, ст. 5 Закону в частині недискримінації учасників, ст. 28 Закону в частині критеріїв та методики оцінки тендерної пропозиції учасників, а тому керуючись ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з метою усунення небажаних наслідків та перевірок дій тендерного комітету (або його окремих членів) антикорупційними органами, вимагаємо:
1.Привести у відповідність до вимог чинного законодавства Тендерну документацію щодо закупівлі за ДК 021:2015:18110000-3 Формений одяг (Виробничий одяг), шляхом виключення неправомірної вимоги щодо надання не пізніше 2 робочих днів після аукціону зразків продукції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога про усунення порушень.pdf 14.01.2019 10:12
Дата подачі:
14.01.2019 10:12
Вирішення:
У п. 6 технічних вимог додатку №3 зазначено, що «Зразки які повністю відповідають технічним вимогам тендерної документації будуть контрольним при прийманні продукції (в разі укладання договору з цим Учасником)» . Зразки Замовнику необхідні для проведення вхідного контролю при постачанні продукції, а не для відхилення тендерної пропозиції Учасника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Скарга
Відхилено
скарга на умови проведення процедури закупівлі (щодо змісту вимог тендерної документації)
Номер:
1cedbb16e7e5460798bc868e03355390
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-12-28-001518-b.b3
Назва:
скарга на умови проведення процедури закупівлі (щодо змісту вимог тендерної документації)
Скарга:
Маючи намір стати Учасником даної закупівлі та вбачаючи дискримінаційні умови в процедурі її проведення в частині вимог щодо документів про якість продукції, ТОВ "Компанія Укрінтек" подає скаргу в порядку ст. 18 ЗУ "Про публічні закупівлі". Зі змістом даної скарги можна ознайомитись, завантаживши її скановану копію з вкладення. Також у супровідних документах долучено і платіжне доручення на сплату збору за подання цієї скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- платіжне доручення.pdf 24.01.2019 17:29
- скарга на умови проведення закупівлі.pdf 24.01.2019 17:29
- Рішення від 28.01.2019 № 878.pdf 28.01.2019 17:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.02.2019 № 1544.pdf 14.02.2019 15:28
- Рішення від 13.02.2019 № 1544.pdf 18.02.2019 16:47
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.01.2019 17:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.02.2019 16:48