-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Юридичні послуги та консультативні послуги
Торги відмінено
31 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 158.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 158.50 UAH
Період оскарження:
14.03.2019 15:38 - 15.03.2019 16:00
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до умов тендерної документації.
Номер:
8763e080b7cf4d54a43f1431765ae96b
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-003127-a.a2
Назва:
Внесення змін до умов тендерної документації.
Вимога:
Замовником відповідно до минулої вимоги внесено зміни до одного зауваження. Разом з тим, залишився підпункт 1 пункту 5 в колишній редакції із посиланням на форму власності медичного закладу (комунальна), що унеможливлює брати участь учасникам, що надають правову допомогу медичним закладам державної та приватної форм власності, що є порушенням принципу недискримінації учасників. Тому прошу внести зміни до підпункту 1 пункту 5 тендерної документації та викласти його у наступній редакції: "Досвід надання юридичних послуг медичним закладам не менше 2-х років (підтверджується копіями договорів)".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2019 18:01
Вирішення:
Вимога наявності досвіду обслуговування медичних закладів комунальної форми власності обумовлена потребою спеціальних практичних знань і досвіду щодо особливостей господарської діяльності таких підприємств, в тому числі
Знання і практика особливостей застосування положень бюджетного законодавства щодо комунальних некомерційних закладів охорони здоров’я.
Знання і практика особливостей застосування положень постанови КМУ Про оплату праці працівників на основі Єдиної тарифної сітки розрядів і коефіцієнтів з оплати праці працівників установ, закладів та організацій окремих галузей бюджетної сфери.
Знання і практика застосування ЗУ Основи законодавства України про охорону здоров'я.
Знання і практика застосування роз’яснень Національної служби здоров'я України щодо комунальних некомерційних закладів охорони здоров’я.
Знання і практика застосування розпорядчих документів КМДА та її підрозділів.
2. Потреба в наявності економічної освіти обумовлена тим, що на підприємстві приділяється велика увага поточному внутрішньому фінансовому контролю, а виконання договорів та інших зобов’язань невід’ємно пов’язано з правильністю складання і відображення первинних документів. Правильно складені та відображені в обліку фінансові і первинні документи є запорукою фінансової дисципліни та ефективної претензійно-позовної роботи.
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
15.03.2019 11:46
Підтвердження вирішення:
Задоволена
Вимога
Є відповідь
Внесення змін до умов тендерної документації.
Номер:
426842672b1f40f3839e9c7528a4fdd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-03-14-003127-a.a1
Назва:
Внесення змін до умов тендерної документації.
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), допорогові закупівлі мають здійснюватися з дотриманням принципів здійснення закупівель, передбачених вищезазначеним Законом та Порядком здійснення допорогових закупівель № 35. Відповідно до статті 3 Основ законодавства України, заклад охорони здоров'я це юридична особа будь-якої форми власності та організаційно-правової форми або її відокремлений підрозділ, що забезпечує медичне обслуговування населення на основі відповідної ліцензії та професійної діяльності медичних (фармацевтичних) працівників. Таким чином, визначено, що закладом охорони здоров’я є як державні, комунальні, так і приватні юридичні особи. Разом з тим, Замовник у п. 5 тендерної документації вказав, на умову наявності досвіду надання юридичних послуг медичним закладам комунальної форми власності не менше 2-х років.. Даною умовою Замовник обмежив коло учасників, що надають професійну правничу допомогу приватним медичним закладам. Таким чином, порушується керівний принцип недискримінації учасників, що задекларований п. 6.2 Порядку здійснення допорогових закупівель та статтями 3,5 Закону. Аналогічної позиції притримується і практика Антимонопольного комітету України, зокрема: у рішенні № 2240-р/пк-пз від 06.04.2017, у рішенні № 797-р/пк-пз від 23.09.2016, у рішенні від 25.05.2018 № 4984, рішенні від 07.06.2018 № 5458 та ін.
Також, відповідно до назви послуг, що є предметом закупівлі (Юридичні послуги) та номеру класифікатора ( ДК 021:2015: 79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) незрозумілим вбачається вимога щодо економічної освіти (спеціальність «Облік і аудит») працівника у п. 5 тендерної документації. Так, відповідно до Конституції України, Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» та інших нормативно-правових актів, професійну правничу допомогу в Україні надають виключно особи, що мають юридичну освіту. Таким чином, умова, передбачена п. 5 тендерної документації є дискримінацією інших суб’єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюють, зокрема, згідно з принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьої статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги щодо учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника порушують вимоги частини 3 статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
На підставі вищезазначеного вимагаю викласти пункт 5 тендерної документації у наступній редакції: «Представник Виконавця - 1 особа має відповідати наступним кваліфікаційним вимогам: Досвід надання юридичних послуг медичним закладам не менше 2-х років (підтверджується копіями договорів); Вища юридична освіта, спеціальність «Правознавство» (підтверджується копією відповідного документа); Свідоцтво на право здійснення адвокатської діяльності, стаж роботи адвокатом не менше 5 років (підтверджується копією відповідного документа).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.03.2019 16:29
Вирішення:
Внесено зміни згідно вимоги, зміни в кваліфікаційних вимогах
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
14.03.2019 17:08
Підтвердження вирішення:
Задоволена