-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільний автобус
Торги відмінено
1 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 250.00 UAH
Період оскарження:
05.02.2019 14:57 - 17.03.2019 00:00
Скарга
Очікує розгляду
Скарга
Номер:
40374a3ca8b646c0aa1dd34df6fc14a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-002152-b.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
на тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 15.03.2019 15:03
- Платіжне доручення про оплату збору з розгляду скарги.pdf 15.03.2019 15:03
- Сертифікат відповідності шкільного автобусу марки Еталон.pdf 15.03.2019 15:04
- Настанова щодо експлуатування шкільного автобусу марки Еталон.pdf 15.03.2019 15:04
- Сертифікат відповідності шкільного автобусу марки Богдан.pdf 15.03.2019 15:04
- Креслення шкільного автобусу марки Богдан.pdf 15.03.2019 15:04
- Креслення шкільного автобусу марки Еталон.pdf 15.03.2019 15:04
- Настанова щодо експлуатування шкільного автобусу марки Богдан.pdf 15.03.2019 15:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.03.2019 15:03
Скарга
Виконана замовником
Скарга на тендерну документацію
Номер:
299de70d3d7a4d18b6f3521f38affcd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-002152-b.b4
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
скарга щодо внесення змін в тендерну документацію
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 15.02.2019 18:09
- Платіжне доручення.pdf 15.02.2019 18:10
- Платіжне доручення.pdf 15.02.2019 18:10
- рішення від 19.02.2019 № 1749 + лист Замовнику.pdf 20.02.2019 17:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.03.2019 № 2347.pdf 05.03.2019 16:55
- Рішення від 04.03.2019 № 2347.pdf 07.03.2019 20:23
- протокол 14.03.19.pdf 14.03.2019 16:45
- перелік змін до тд автобус.pdf 14.03.2019 16:45
- ТД зі змінами після рішення АМК.doc 14.03.2019 16:45
- протокол 14.03.19.pdf 14.03.2019 16:50
- зміни до тд автобус.pdf 14.03.2019 16:50
- ТД зі змінами після рішення АМК.doc 14.03.2019 16:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.02.2019 18:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.03.2019 20:23
Дата виконання рішення Замовником:
14.03.2019 16:50
Коментар замовника щодо усунення порушень:
У відповідності до рішення АМКУ внесено зміни до тендерної документації
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Номер:
85d8a46a957441e98f3830feb11075ab
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-002152-b.b3
Назва:
ВИМОГА
Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Вимога:
Адвокат Сухаревський Володимир Миколайович
Свідоцтво про право на зайняття адвокатською
діяльністю №2568/10 від 29.04.2004 р.
03170, м. Київ, вул. Янтарна, 12-а.
тел. (067) 7003022
ВИМОГА
Щодо усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Відділом освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради оголошений тендер: ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-002152-b, предмет закупівлі Шкільний автобус (код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб).
Ознайомившись в інтересах Клієнта з вимогами до предмету закупівлі, що визначені у Тендерній документації (надалі по тексту- «ТД»), вважаю, що ТД не відповідає ст. ст. 3, 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25. 12. 2015 року оскільки містить дискримінаційні умови.
Додаток № 4 «Технічне завдання» до ТД містить такі специфічні вимоги до технічних характеристик предмету закупівлі, що відповідають виключно технічним характеристикам автобуса ATAMAN D093S2, виробництва ПАТ «Черкаський автобус», і не відповідають характеристикам автобусів інших виробників, зазначених в Cертифікатах, наприклад:
1. Пункт 2 Додатку 4 «Технічне завдання»: Кузов автобуса вагонної компоновки – несівний.
В автобусах, що виготовляються в Україні використовуються всього два види кузовів: несівний або рамний.
Не зважаючи на те, що у Додатку № 4 до ТД зазначено: У кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент", еквівалентом несівного кузова автобуса є виключно несівний кузов автобуса.
Слід зазначити, що несівний кузов зазвичай має меншу стійкість до механічних навантажень, ніж рамний кузов, а також автобуси з несівними кузовами є більш дорожчими у ремонті.
Вказаним у ТД технічним вимогам можуть не відповідати автобуси всіх інших виробників, що реалізуються на ринку України.
Таким чином, вимога Замовника щодо постачання автобусів з несівним кузовом є дискримінаційною по відношенню до інших учасників процедури закупівлі.
Прошу усунути дане порушення, виклавши пункт 2 Додатку 4 «Технічне завдання» в наступній редакції:
«Кузов автобуса вагонної компоновки – несівний або рамний».
2. Також дискримінаційні вимоги встановлені у підпункті 3.2 пункту 3 «Загальні вимоги безпеки» Додатку №4 до ТД, зокрема визначена кількість кнопок звукової сигналізації (три кнопки з правої сторони салону і чотири – з лівої. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.), при цьому не зазначено, що таких кнопок може бути не менше, ніж три.
Прошу усунути дану дискримінаційну вимогу, виклавши підпункт 3.2 пункту 3 «Загальні вимоги безпеки» ТД в наступній редакції: «Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – не менше трьох з правої та лівої сторони салону. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів».
3. Прошу усунути дискримінаційну вимогу щодо відкривання передніх дверей, викладену у підпункті 3.5 пункту 3 ТД «Загальні вимоги безпеки», шляхом викладення підпункту 3.5 пункту 3 ТД «Загальні вимоги безпеки» в наступній редакції: «Для забезпечення безпеки та контролю посадки і висадки школярів передні пасажирські двері повинні бути з пневмоприводом виносні або з відкриванням всередину, а задні аварійні двері одностворчаті з механічним приводом вікривання».
Звертаю увагу, що автобуси для перевезення школярів повинні відповідати вимогам Національному стандарту України 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги». Основними вимогами зазначеного стандарту є безпека перевезення пасажирів. Зазначені у тендерній документації дискримінаційні вимоги (використання несівного кузову, обмеження кількості кнопок звукової сигналізації, тип механізму відкривання дверей) не впливають на підвищення безпеки шкільного автобуса.
Єдиною вимогою, що може бути встановлена Замовником щодо закупівлі шкільного автобуса має бути вимога щодо наявності Сертифіката на шкільний автобус.
Зазначаю, що Замовник, як розпорядник бюджетних коштів, не має права користуватись особистими пріоритетами при закупівлі товару за державні кошти.
Зазначені у ТД специфічні та необґрунтовані вимоги до предмету закупівлі призводять к здороженню предмету закупівлі, а відтак - Замовником не досягається економія бюджетних коштів, для чого створена і на що спрямована система ProZorro, а відбувається їх розтрата.
Вимоги Замовника повинні бути зведені для можливості участі у тендерах найбільшої кількості Учасників, наслідком чого буде чесна та добросовісна конкуренція.
Прошу розглянути та задовольнити дану вимогу про усунення дискримінаційних вимог, встановлених у Тендерній документації: Ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-002152-b, предмет закупівлі Шкільний автобус (код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб).
У разі незадоволення даної Вимоги, залишаю право для захисту інтересів Клієнта у Антимонопольному комітеті України та/або у судовому порядку.
09.02.2019 р. Сухаревський В. М.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол .pdf 11.02.2019 09:25
Дата подачі:
09.02.2019 11:29
Вирішення:
замовником прийняте рішення внести зміни у тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
c08d1183b10f41708d50ae3856655e53
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-002152-b.b2
Назва:
Вимога
Вимога:
В тендерній документації по даним відкритим торгам встановлено дуже багато деталізованих технічних вимог до предмету закупівлі, які не мають принципового значення при визначенні якості автобусу та його відповідності встановленим в Україні законодавчим стандартам , але при цьому значно звужують коло потенційних учасників торгів.
Так, єдиним критерієм відповідності автобусу встановленим нормам та стандартам є наявність сертифікату відповідності. Для шкільних автобусів сертифікація проводиться щодо більш детальних та жорстких параметрах. Сертифікація не можлива без проведення всіх передбачених законами випробувань, вимірів та досліджень відносно всіх тих конструкцій, елементів, вузлів та агрегатів, які мають значення для безпеки транспорту, якого якості , технічного стану та цільового призначення. Тому автобус, що пройшов сертифікацію компетентного сертифікаційного органу, повністю відповідає всім вимогам законодавства та встановленим нормам і стандартам. Параметри автобусів, які не описані в сертифікаті, не впливають на якість, безпеку та цільове призначення такого автобусу і можуть визначатися виробниками на свій розсуд, тобто з власних вподобань та забаганок.
Коли в тендерній документації замовник висуває детальні вимоги саме щодо тих параметрів, що навіть не описуються в сертифікатах відповідності та не є принциповими з точки зору якості, безпеки, цільового призначення автобусу, а відносяться лише до вподобань, це безпідставно, штучно, значно звужує коло потенційних учасників торгів. А чим менше учасників торгів – тим менше буде конкуренція і, відповідно, мета проведення публічних закупівель знецінюється, зводиться нанівець.
Не має жодного сенсу штучно обмежувати конкуренцію та відмовлятися від економії бюджетних коштів через деталізацію вимог тендерної документації характеристиками, що відносься до вподобань та забаганок. Більш того, такі дії є злочинними та вказують на корупційні ознаки ситуації.
Більш того несівний кузов шкільного автобусу, наприклад, є менш вдалим та прийнятним варіантом в порівнянні з іншими типами кузовів автобусів, і не дає жодних переваг. Несівний кузов є менш жорстким, а тому менш безпечним, що важливо для шкільного автобусу в першу чергу, менш довговічним, він значно важчий в обслуговуванні через важкодоступність до агрегатів ходової частини, що в умовах поганого стану доріг поза межами обласних населених пунктів є також вагомим фактором.
До речі, всі шкільні автобуси в США виробляють на базі вантажівок з рамочним типом кузову саме через те, що такий вид кузову сприяє більшій безпеці дітей на дорозі.
Просимо внести зміни в тендерну документацію та прибрати з технічних характеристик деталізацію вимог щодо кузову, дверей, розташування кнопок і тому подібне, та надати можливість взяти участь у відкритих торгах всім виробникам шкільних автобусів на рівних засадах.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол .pdf 11.02.2019 09:24
Дата подачі:
08.02.2019 11:55
Вирішення:
замовником прийняте рішення внести зміни у тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
7096cd5a8b8340b88556d993ee123b0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2019-02-05-002152-b.b1
Назва:
Щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ЕТАЛОН АВТО» детально проаналізувавши тендерну документацію закупівлі оголошеної Відділом освіти, культури, молоді та спорту Корюківської міської ради, ідентифікатор закупівлі UA-2019-02-05-002152-b, предмет закупівлі Шкільний автобус (код ДК 021:2015 – 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), встановило наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами (завданням) щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі, тому що тільки один шкільний автобус, що виготовляється в Україні (ATAMAN D093S2, виробництва ПАТ «Черкаський автобус») відповідає цим вимогам. Це підтверджується наступними технічними вимогами встановленими Замовником (Додаток 4 «Технічне завдання» до тендерної документації):
2.Кузов автобуса вагонної компоновки – несівний.
3.Загальні вимоги безпеки.
3.2.Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – три з правої сторони салону і чотири – з лівої. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.
3.5.Для забезпечення безпеки та контролю посадки і висадки школярів передні пасажирські двері повинні бути виносні з пневмоприводом, а задні аварійні двері одностворчаті з механічним приводом вікривання.
Просимо Вас усунути дане порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог в наступній редакції:
2.Кузов автобуса вагонної компоновки – несівний або встановлений на раму шасі.
3.Загальні вимоги безпеки.
3.2.Робоче місце водія обладнане звуковою сигналізацією (зумером) “Прошу зупинитись!”. Кнопки для її вмикання рівномірно розташовані вздовж лівої і правої стінок салону автобуса під вікнами. Кількість кнопок – не менше трьох з правої та лівої сторони салону. Одна з цих кнопок знаходиться поруч з місцем особи, яка супроводить школярів.
3.5.Для забезпечення безпеки та контролю посадки і висадки школярів передні пасажирські двері повинні бути з пневмоприводом виносні або з відкриванням всередину, а задні аварійні двері одностворчаті з механічним приводом вікривання.
У разі незадоволення цієї Вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол .pdf 11.02.2019 09:23
Дата подачі:
07.02.2019 13:23
Вирішення:
замовником прийняте рішення внести зміни у тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено